AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Kjæresten min ig vibratoren er fiender. Kjæresten sier det er pga stillingene vi vanligvis bruker (misjonær eller skje) blir så keitete med vibratoren. Jeg er avhengig av vibrator for å komme. Eller, jeg kan bruke hånda men det tar 9146 år 😅 Hvilke stillinger bruker dere? Anonymkode: bcc97...9bd
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Kun Doggy som fungerer her. Ved skje så sklir pikken ut når vibratoren kommer. Det er også vanskelig å få brukt vibratoren i vanlig misjonær. Anonymkode: 39be3...6a3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Hvor stor er vibratorene deres? Her bruker vi ett lite kraftig egg, passer perfekt til misjonær og ri. Anonymkode: 4e01f...531 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kun Doggy som fungerer her. Ved skje så sklir pikken ut når vibratoren kommer. Det er også vanskelig å få brukt vibratoren i vanlig misjonær. Anonymkode: 39be3...6a3 Jeg HATER doggy av hele mitt hjerte 😩 Anonymkode: bcc97...9bd
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor stor er vibratorene deres? Her bruker vi ett lite kraftig egg, passer perfekt til misjonær og ri. Anonymkode: 4e01f...531 Bruker womanizer Anonymkode: bcc97...9bd
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 Min favoritt er å ligge på magen mens man blir tatt bakfra. Plass til liten vibrator. Anonymkode: 6abfd...73b 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor stor er vibratorene deres? Her bruker vi ett lite kraftig egg, passer perfekt til misjonær og ri. Anonymkode: 4e01f...531 Tips til merke? Anonymkode: 37afb...04f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruker womanizer Anonymkode: bcc97...9bd Nå vet ikke jeg hva ulike stillinger heter, men hva med en slags doggymisjonær? At dere er vendt mot hverandre, bare at han står på knærne. Anonymkode: 6abfd...73b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg HATER doggy av hele mitt hjerte 😩 Anonymkode: bcc97...9bd Hvorfor det? Anonymkode: 39be3...6a3
Boomkat Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 Alle stillinger funker. Har ett lite vibrerende egg. Funker knall.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 Boomkat skrev (Akkurat nå): Alle stillinger funker. Har ett lite vibrerende egg. Funker knall. Hvilke merke? Anonymkode: 39be3...6a3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 ligger med bena spredt når jeg bruker vibrator. Anonymkode: 1a5ed...e99
Boomkat Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvilke merke? Anonymkode: 39be3...6a3 Du. Det skulle jeg gjerne linket til deg, men nå har jeg lett etter det i 30 minutter! Har også sendt Mail til Kondomeriet. Har kjøpt dette eget fast hos de i 10 år. Haha. Så finner jeg ingen andre jeg ønsker å anbefale heller. Har mange derfra og fra nytelse.no og sinful. Men ingen jeg syns er like bra. Om du kommer over dette egget i butikk så må du kjøpe!( legger ved bilde). Anbefaler hvertfall at egget er lite ( plass i hånden) og med ledning. De er mye hissigere og gir bedre vibrasjon enn de trådløse. Jeg har hatt vibratorer i alle prisklasser og det er de som er mellom 150-250kr som er de beste. 2
Resignert Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 Mann her, som er i forhold med en "vibratoravhengig" dame. Helt ærlig så funker egentlig ingen stillinger for min del, enten det er snakk om vibrator (magic wand.....) eller Womanizer og tilsvarende. Både "dingsen", og delvis armen hennes er i veien. Og vibrasjonene virker forstyrrende for min del, rett og slett unaturlig. I tillegg så kommer jo alltid samme tankene underveis, at jeg alene ikke har sjans å tilfredsstille henne. Så da mister jeg rimelig kjapt både tenning og motivasjon, og stopper opp. For å få henne " ferdig", er det bare å dra frem en dildo av forholdsvis voksen størrelse. Dildoen har jo ingen problem med å takle både vibrasjoner og negative tanker, så da kommer hun. Og siden hun kommer kraftig, og blir helt utslått etterpå, så er det jo ihvertfall ingen vits å knulle henne etter at hun har kommet. Sånn er min verden. Langt fra ideell........
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #15 Skrevet 3. april 2021 Misjonær, doggy, cowgirl, skje, bakfra liggende på magen. Anonymkode: 2d3f8...4d3 1
Boomkat Skrevet 3. april 2021 #16 Skrevet 3. april 2021 Resignert skrev (2 minutter siden): Mann her, som er i forhold med en "vibratoravhengig" dame. Helt ærlig så funker egentlig ingen stillinger for min del, enten det er snakk om vibrator (magic wand.....) eller Womanizer og tilsvarende. Både "dingsen", og delvis armen hennes er i veien. Og vibrasjonene virker forstyrrende for min del, rett og slett unaturlig. I tillegg så kommer jo alltid samme tankene underveis, at jeg alene ikke har sjans å tilfredsstille henne. Så da mister jeg rimelig kjapt både tenning og motivasjon, og stopper opp. For å få henne " ferdig", er det bare å dra frem en dildo av forholdsvis voksen størrelse. Dildoen har jo ingen problem med å takle både vibrasjoner og negative tanker, så da kommer hun. Og siden hun kommer kraftig, og blir helt utslått etterpå, så er det jo ihvertfall ingen vits å knulle henne etter at hun har kommet. Sånn er min verden. Langt fra ideell........ Ta ansvar selv da! Gni klitten hennes mens du knuller henne! Om ikke annet, så ikke klag! Vi alle kan ikke komme av å bli pult, men fy søren å godt det er å komme mens man blir pult mens noe vibrerer på klitten! Hvem har ansvaret for min orgasme? Du eller jeg?
Resignert Skrevet 3. april 2021 #17 Skrevet 3. april 2021 7 minutter siden, Boomkat said: Ta ansvar selv da! Gni klitten hennes mens du knuller henne! Om ikke annet, så ikke klag! Vi alle kan ikke komme av å bli pult, men fy søren å godt det er å komme mens man blir pult mens noe vibrerer på klitten! Hvem har ansvaret for min orgasme? Du eller jeg? Anser meg faktisk som en aldeles ok elsker, men denne dama er omtrent "skuddsikker" når det gjelder orgasmer. Jeg har sikkert slikket og fingret henne i hundrevis av timer uten å fremkalle så mye som en eneste stakkars orgasme. "Nøkkelen" hennes er ekstremt spesifikk, så om jeg skulle prøve å bruke vibrator eller womanizer på henne, så funker ikke det heller. Det er jo egentlig et valg mellom pest eller kolera, altså sex der hun ikke kommer, eller sex der jeg mister tenningen omtrent halvveis. Jeg velger stort sett kolera, for å slippe å føle meg som en udugelig idiot.
Boomkat Skrevet 3. april 2021 #18 Skrevet 3. april 2021 Resignert skrev (4 minutter siden): Anser meg faktisk som en aldeles ok elsker, men denne dama er omtrent "skuddsikker" når det gjelder orgasmer. Jeg har sikkert slikket og fingret henne i hundrevis av timer uten å fremkalle så mye som en eneste stakkars orgasme. "Nøkkelen" hennes er ekstremt spesifikk, så om jeg skulle prøve å bruke vibrator eller womanizer på henne, så funker ikke det heller. Det er jo egentlig et valg mellom pest eller kolera, altså sex der hun ikke kommer, eller sex der jeg mister tenningen omtrent halvveis. Jeg velger stort sett kolera, for å slippe å føle meg som en udugelig idiot. Ikke vondt ment, men enten så er du ikke så god i senga eller så er det noe veldig galt med henne. Jeg kommer kun ved klitorisstimulanse, altså enten ved tunga, finger eller noe som vibrerer. Vaginalt derimot kan jeg bare glemme. Men det finnes ingen ting som er bedre enn å komme likt og da må jeg ha litt hjelp! Jeg håper jo at mannfolk syns det er greit. Jeg lærte tidlig at vi kvinner måtte stå til ansvar for egen orgasme. Både ved å kommunisere og ta saken i egne hender. Jeg tror og mener at når jeg kommer mens de har pikken inni meg, så syns de det er ganske deilig! Lydene mine overdøver uansett den lille lyden fra det vibrerer egget 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #19 Skrevet 3. april 2021 Resignert skrev (32 minutter siden): Mann her, som er i forhold med en "vibratoravhengig" dame. Helt ærlig så funker egentlig ingen stillinger for min del, enten det er snakk om vibrator (magic wand.....) eller Womanizer og tilsvarende. Både "dingsen", og delvis armen hennes er i veien. Og vibrasjonene virker forstyrrende for min del, rett og slett unaturlig. I tillegg så kommer jo alltid samme tankene underveis, at jeg alene ikke har sjans å tilfredsstille henne. Så da mister jeg rimelig kjapt både tenning og motivasjon, og stopper opp. For å få henne " ferdig", er det bare å dra frem en dildo av forholdsvis voksen størrelse. Dildoen har jo ingen problem med å takle både vibrasjoner og negative tanker, så da kommer hun. Og siden hun kommer kraftig, og blir helt utslått etterpå, så er det jo ihvertfall ingen vits å knulle henne etter at hun har kommet. Sånn er min verden. Langt fra ideell........ Og så? Det er ikke din skyld at kvinner flest ikke kommer med jukking alene. Legg bort den tanken umiddelbart. Hun vil ha sex med deg, og hun vil ha din penis. Ellers hadde hun vibrerert alene. Vil hun ha ditt bidrag i senga? Topp! Vær glad for det! Jeg er heldigvis sammen med en fyr som mer enn gjerne vil at jeg skal få orgasme, selv om jeg må bruke vibrator for å komme i mål. Og jeg vil helst ha med ham. Vibrator + penis = ❤️ Anonymkode: e1f6a...eb5 3
Resignert Skrevet 3. april 2021 #20 Skrevet 3. april 2021 Tilbake til TS. Om hennes partner ikke forstyrres av vibrasjoner, lyder og negative tanker, så finnes det jo alternativer til doggy. Om senga er veldig lav, kan jo hun ligge på rygg, og han stå på kne på gulvet mellom lårene hennes. Et solid spisebord er jo også godt egnet. Dama på rygg, og mannen står på gulvet. Om mannen er uvanlig lav eller uvanlig høy, kan dere jo vurdere en høydejusterbar "knulleplattform", f.eks et sånn avansert arbeids- eller skrivebord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå