Ann Mo Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Jeg har lyst til å se noen serier med å drømme meg bort i en overnaturlig verden. Har dere noen tips? (Finnes det eh søkekode for denne genre?)
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Hbo: Legacies, The vampire diaries, Tell me a story Anonymkode: e72ce...387 1
Matas Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Fantasy er den sjangeren det hører under, og jeg vet Netflix har egen sortering, mulig de andre har det også, det husker jeg ikke i farta. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Britannia på HBO Anonymkode: 968f6...59f 1
Ann Mo Skrevet 3. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2021 Matas skrev (Akkurat nå): Fantasy er den sjangeren det hører under, og jeg vet Netflix har egen sortering, mulig de andre har det også, det husker jeg ikke i farta. Jeg prøver å Google fantasy og serier. Men kommer ikke til noen god side. Har HBO, Netflix og NRK på Telenor-Wee. Har ikke funnet en god måte å finne frem til sjangre der inne.
Matas Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 Ann Mo skrev (1 minutt siden): Jeg prøver å Google fantasy og serier. Men kommer ikke til noen god side. Har HBO, Netflix og NRK på Telenor-Wee. Har ikke funnet en god måte å finne frem til sjangre der inne. Har du prøvd å søke på engelsk? Jeg bruker app og chromecast, så har dessverre lite peiling på T-We. På app så går man inn på serier og deretter kan man sortere innenfor ulike sjangre ved siden av. Jeg regner med at de har noe slikt på T-We også ettersom de har det på andre medier. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 A Discovery of Witches. Season Of The Witch. .Blair Witch Project Sabrina Teenage Witch Black Sunday (1960) The Witches (1990) ... Burn, Witch, Burn (1962) ... De dødes by (1960) ... Halloweentown (1998) ... Kiki's Delivery Service (1989) ... Practical Magic (1998) ... Teen Witch (1989) Anonymkode: 1f427...9b6 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 Netflix har mange fine, synes jeg. Alle er ikke om eller med hekser, men disse fantasy/overnaturlige seriene har jeg pløyd meg gjennom med stor glede: The Witcher The chilling adventures of Sabrina The order American Horror Story, sesong 3 (Coven) - kan sees uten å ha sett de andre sesongene Skjebne: Winx-sagaen Once upon a time Locke & Key The Umbrella Academy Titans Favoritter på Viaplay: Emergence The Gifted Har ikke sett selv, men Supernatural og The Magicians har litt av tematikken du er ute etter. På HBO har jeg sett og likt: Cloak & Dagger Marvel Runaways Inhumans Det er bare å søke på Fantasy/sci-fi og prøve deg frem. Anonymkode: fbcdb...60a 3
Gjest Lawyam Skrevet 4. april 2021 #11 Skrevet 4. april 2021 (endret) Litt heks-isj; lambs of God. Discovery+ hvertfall. Den var mystisk, merkelig, annerledes. Koste meg glugg. Tror også den er på HBO. Endret 4. april 2021 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hbo: Legacies, The vampire diaries, Tell me a story Anonymkode: e72ce...387 Tell me a story er ikke overnaturlig? Anonymkode: dd3b5...19c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå