AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Noen erfaringer rundt dette? Altså ikke for alltid, men kanskje 1 års tid for å se om vi er helt sikre på brudd? Anonymkode: 52c1b...ca2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Om dere er gode venner, avklarer forventninger og det ikke blir sårt for noen kan det funke bra for en periode!:) Anonymkode: a3905...66f 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om dere er gode venner, avklarer forventninger og det ikke blir sårt for noen kan det funke bra for en periode!:) Anonymkode: a3905...66f Vennedelen har vi ikke helt i orden. Det må være noen avklaringer ja. Anonymkode: 52c1b...ca2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Funket fint for oss. Men vi merket at vi ikke var helt ferdige med hverandre. Så det endte opp med å fortsette forholdet etter noen mnd. Vi var gode venner uansett da, så vi kom overens. Anonymkode: e6658...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Jeg og eksen gjorde det sånn i starten. Vi hadde hele veien et vennskapelig forhold, men likevel ble det etter hvert litt slitsomt å leve sånn. Mener det var nesten to år vi holdt ut, men da kjente vel begge to på at det var på tide å få hver sin bolig. For å gjøre det enkelt for ungene som skulle bo litt begge steder kjøpte vi leilighet rett ved hverandre da (1-2 min å gå) 😄 Jeg kjenner også til et annet par som delte leilighet etter bruddet (det var faktisk de som inspirerte oss til å prøve). De bodde slik i minst ti år, da flyttet de (aner ikke om de da flyttet hver for seg, eller om de fortsatte å bo i felles leilighet). Anonymkode: cdfa5...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå