sicario Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Er det noen her som har opplevd utroskap, enten ved å bli sveket eller sveket sin partner? har du tilgitt/blitt tilgitt? Og ble forholdet bra/lykkelig igjen? har aldri opplevd dette, men kan umulig se for meg å forbli i et forhold hvor partner var utro. Kunne aldri hatt et godt og lykkelig forhold med den personen videre.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Ja, har opplevd det. Nei, jeg tilga ikke, for han ba aldri om tilgivelse. Han mente han ikke hadde gjort noe galt, det var ikke egentlig utroskap, det var jeg som var gal osv. Han ba meg bli ferdig med det og ikke mase. Så da ble jeg ferdig med ham. Anonymkode: f04cd...5e2 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Han var utro, han sa unnskyld. Jeg tilga. Han var utro igjen. Han benektet det. Jeg "tilga". Mange år gikk. Han dumpet meg. Fikk ny dame. Viste seg at at de hadde vært sammen lenge før bruddet. Tilgir aldri utroskap igjen. Det er ikke en hendelse. Det har noe med en persons moral å gjøre. Anonymkode: 7df22...7e5 1
Jordbæra Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Frase fra han som var utro mot meg "Jeg aner ikke hvorfor jeg gjorde det. Nei, jeg syns ikke hun var fin. Nei jeg manglet ikke sex hjemmefra. Men tro meg, det kommer aldri til å skje igjen, du må stole på meg. Slutt å mase nå, legg det bak deg." Altså, når man ikke vet hvorfor det skjedde også kan man dermed vite at det aldri vil skje igjen?
sicario Skrevet 3. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, har opplevd det. Nei, jeg tilga ikke, for han ba aldri om tilgivelse. Han mente han ikke hadde gjort noe galt, det var ikke egentlig utroskap, det var jeg som var gal osv. Han ba meg bli ferdig med det og ikke mase. Så da ble jeg ferdig med ham. Anonymkode: f04cd...5e2 Ja da skjønner jeg i hvert fall at det ikke er håp. Minste forventning må kanskje være at han la seg flat, tok all skyld og begynte jobben for tilgivelse..
sicario Skrevet 3. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han var utro, han sa unnskyld. Jeg tilga. Han var utro igjen. Han benektet det. Jeg "tilga". Mange år gikk. Han dumpet meg. Fikk ny dame. Viste seg at at de hadde vært sammen lenge før bruddet. Tilgir aldri utroskap igjen. Det er ikke en hendelse. Det har noe med en persons moral å gjøre. Anonymkode: 7df22...7e5 Enig. Skjønner også at «brent barn skyr ilden»..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå