AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Jeg har brukt vibrator fra jeg var 16. Mellom 16-20 brukte jeg det sjeldent og kun med svak styrke. På samme tid kom jeg alltid med kjæresten under sex. Han var også en «Gud» til å slikke og jeg fikk alltid orgasme. Etter jeg ble 20 og singel, kjøpte jeg Magic Wand, som er den kraftigste vibratoren. Senere datet jeg en fyr, men følte ingenting da han slikket meg. Jeg tenkte derfor at han kanskje var dårlig, så jeg bestemte meg for å ta eksen tilbake for å bli seksuelt tilfredsstilt. Eksen tok jeg tilbake da jeg var 21. Men da merket jeg plutselig nesten ingenting da han slikket meg! Senere har jeg hatt 2 andre forhold, og kommer ikke av sex, fingring, slikkkng eller noe. Kommer kun ved vibrator! Og helst når jeg gjør det alene, fordi jeg bet best selv hvor hardt, fort og hvordan jeg vil presse den ned. Jeg har testet meg for alt hos lege av hormoner, men ingenting feiler meg fysisk. Jeg ble derfor mer og mer sikker på at grunnen for at jeg ikke kommer med partner lenger er fordi jeg har blitt avhengig av vibratoren. Er det flere som har erfart dette? Jeg har nå vært uten vibrator i 3 måneder for å prøve å rette opp i dette, men følelsen der nede har fortsatt ikke blitt noe forbedret. Hva har dere andre gjort for å få følelsen tilbake? Jeg er redd jeg kan ha ødelagt noe der nede. Anonymkode: 1e494...652
Cronosgjesten Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Kvinnelig death grip? men uansett er vel ikke dette noe problem så lenge man har batterier i hus? 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Cronosgjesten skrev (2 minutter siden): Kvinnelig death grip? men uansett er vel ikke dette noe problem så lenge man har batterier i hus? Jo, det er et problem om en har lyst til å oppleve orgasme sammen med noen. TS, finnes det ikke en følsomhetskrem? Jeg mener det finnes noe slikt. Jeg tror ikke det er noen høydare når det gjelder oralsex altså. Men til ellers. Anonymkode: 4bd90...d31 1
Cronosgjesten Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, det er et problem om en har lyst til å oppleve orgasme sammen med noen. TS, finnes det ikke en følsomhetskrem? Jeg mener det finnes noe slikt. Jeg tror ikke det er noen høydare når det gjelder oralsex altså. Men til ellers. Anonymkode: 4bd90...d31 Sammen med noen? man kan vel bruke en vibrator på klitten selv om man har mannen balls deep i musa? De fleste voksne klarer til og med å komme samtidig på den måten 👍 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Cronosgjesten skrev (11 minutter siden): Kvinnelig death grip? men uansett er vel ikke dette noe problem så lenge man har batterier i hus? Ja, som en annen svarte her, så er dette et problem fordi jeg vil være som jeg var før, altså å klare å komme uten leketøy. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): TS, finnes det ikke en følsomhetskrem? Jeg mener det finnes noe slikt. Jeg tror ikke det er noen høydare når det gjelder oralsex altså. Men til ellers. Anonymkode: 4bd90...d31 Ja, det finnes orgasmekrem. Jeg har en slik krem, men den hjelper ikke for å få orgasme. Jeg trenger fortsatt veldig kraftig stimuli i form av vibrator for å klare å komme. Cronosgjesten skrev (9 minutter siden): Sammen med noen? man kan vel bruke en vibrator på klitten selv om man har mannen balls deep i musa? De fleste voksne klarer til og med å komme samtidig på den måten 👍 Ja, jeg kan bruke vibrator, men det var mye deiligere før da jeg kom uten vibrator. Og det at følelsen har gått såpass ned, er hemmende for meg. Anonymkode: 1e494...652 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, som en annen svarte her, så er dette et problem fordi jeg vil være som jeg var før, altså å klare å komme uten leketøy. Ja, det finnes orgasmekrem. Jeg har en slik krem, men den hjelper ikke for å få orgasme. Jeg trenger fortsatt veldig kraftig stimuli i form av vibrator for å klare å komme. Ja, jeg kan bruke vibrator, men det var mye deiligere før da jeg kom uten vibrator. Og det at følelsen har gått såpass ned, er hemmende for meg. Anonymkode: 1e494...652 Har du pratet med lege eller gynekolog om det? Selvfølgelig har du det. Dumt spørsmål. Men det jeg mener er, hva sa legen eller gynekologen? Anonymkode: 4bd90...d31 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 Cronosgjesten skrev (13 minutter siden): Sammen med noen? man kan vel bruke en vibrator på klitten selv om man har mannen balls deep i musa? De fleste voksne klarer til og med å komme samtidig på den måten 👍 Det klarer de fleste voksne uten å bruke hjelpemidler også. Og jeg tror ikke det er mange voksne som synes det er ok å bruke vibrator under sex. Hadde selv aldri gått med på det. Tror TS gjør lurt i å lese om death grip og nofap og vibratoravhengighet. Hun er ikke alene om problemet. Anonymkode: aba52...6ec 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror TS gjør lurt i å lese om death grip og nofap og vibratoravhengighet. Hun er ikke alene om problemet. Anonymkode: aba52...6ec https://www.kk.no/samliv/slik-kan-vibratoren-odelegge-for-deg/67979535 Anonymkode: 4bd90...d31 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du pratet med lege eller gynekolog om det? Selvfølgelig har du det. Dumt spørsmål. Men det jeg mener er, hva sa legen eller gynekologen? Anonymkode: 4bd90...d31 Jeg sa det ikke direkte, så fikk ikke noe ordentlig svar på det. Han bare lytter til meg. Og jeg fikk tatt blodprøve for å sjekke nivåer av hormoner og vitaminer, men alt var normalt. Jeg ordla meg litt feil, jeg nevnte «lav-sexlyst». Men det er jo egentlig ikke lav sexlyst jeg har. Er litt for klein til å fortelle legen at jeg sliter med å komme. Jeg har vurdert å snakke med en sexolog i steden. Anonymkode: 1e494...652
3lis3 Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 Dette har nok også sammenheng med at man ikke blir kåte på samme måte som man gjør når man er ung. Tipper du ble våtere i trusa også før.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://www.kk.no/samliv/slik-kan-vibratoren-odelegge-for-deg/67979535 Anonymkode: 4bd90...d31 Takk!! Skal lese om det Anonymkode: 1e494...652
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 3lis3 skrev (1 minutt siden): Dette har nok også sammenheng med at man ikke blir kåte på samme måte som man gjør når man er ung. Tipper du ble våtere i trusa også før. Nei, jeg er fortsatt ung og blir like fort våt som før. Anonymkode: 1e494...652 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 Jeg hadde booket time hos sexolog hvis jeg var deg. De har erfaring med dette problemet og vet hvordan du konkret kan jobbe med det. Anonymkode: d1515...28e 1
Gjest Tamsi Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det klarer de fleste voksne uten å bruke hjelpemidler også. Og jeg tror ikke det er mange voksne som synes det er ok å bruke vibrator under sex. Hadde selv aldri gått med på det. Tror TS gjør lurt i å lese om death grip og nofap og vibratoravhengighet. Hun er ikke alene om problemet. Anonymkode: aba52...6ec Jo, det er det så absolutt. Heldigvis! Ingen av mine ekser har hatt noe problemer med det, og kjæresten har på eget initiativ kjøpt flere vibratorer til meg. Håper jeg aldri havner i seng med noen som ikke vil at jeg også skal ha det digg.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #15 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://www.kk.no/samliv/slik-kan-vibratoren-odelegge-for-deg/67979535 Anonymkode: 4bd90...d31 Ikke bare det å være avhengig av kraftig stimuli, men også det å være avhengig av en bestemt rytme/stilling/teknikk, kan utgjøre et problem. Leste en artikkel om det for lenge siden, husker ikke i det hele tatt hvor. Det handlet om at man bør stadig bytte teknikker og rytmer, for å venne kroppen til allsidighet. Da blir man bedre i senga, rett og slett. Anonymkode: aba52...6ec 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #16 Skrevet 3. april 2021 3lis3 skrev (2 minutter siden): Dette har nok også sammenheng med at man ikke blir kåte på samme måte som man gjør når man er ung. Tipper du ble våtere i trusa også før. Det trenger nok ikke være det. Jeg er 43 og har alltid vært ekstremt kåt av meg. Og jeg blir bare våtere og våtere med årene... Sikkert til jeg kommer i overgangsalderen. 😉 Anonymkode: d1515...28e 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #17 Skrevet 3. april 2021 3lis3 skrev (3 minutter siden): Dette har nok også sammenheng med at man ikke blir kåte på samme måte som man gjør når man er ung. Tipper du ble våtere i trusa også før. Vent til du blir eldre før du uttaler deg 🤩 Anonymkode: aba52...6ec 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #18 Skrevet 3. april 2021 Tamsi skrev (1 minutt siden): Jo, det er det så absolutt. Heldigvis! Ingen av mine ekser har hatt noe problemer med det, og kjæresten har på eget initiativ kjøpt flere vibratorer til meg. Håper jeg aldri havner i seng med noen som ikke vil at jeg også skal ha det digg. Handler ikke om at ikke du også skal ha det digg, men at du også må bidra. Anonymkode: aba52...6ec
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #19 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har brukt vibrator fra jeg var 16. Mellom 16-20 brukte jeg det sjeldent og kun med svak styrke. På samme tid kom jeg alltid med kjæresten under sex. Han var også en «Gud» til å slikke og jeg fikk alltid orgasme. Etter jeg ble 20 og singel, kjøpte jeg Magic Wand, som er den kraftigste vibratoren. Senere datet jeg en fyr, men følte ingenting da han slikket meg. Jeg tenkte derfor at han kanskje var dårlig, så jeg bestemte meg for å ta eksen tilbake for å bli seksuelt tilfredsstilt. Eksen tok jeg tilbake da jeg var 21. Men da merket jeg plutselig nesten ingenting da han slikket meg! Senere har jeg hatt 2 andre forhold, og kommer ikke av sex, fingring, slikkkng eller noe. Kommer kun ved vibrator! Og helst når jeg gjør det alene, fordi jeg bet best selv hvor hardt, fort og hvordan jeg vil presse den ned. Jeg har testet meg for alt hos lege av hormoner, men ingenting feiler meg fysisk. Jeg ble derfor mer og mer sikker på at grunnen for at jeg ikke kommer med partner lenger er fordi jeg har blitt avhengig av vibratoren. Er det flere som har erfart dette? Jeg har nå vært uten vibrator i 3 måneder for å prøve å rette opp i dette, men følelsen der nede har fortsatt ikke blitt noe forbedret. Hva har dere andre gjort for å få følelsen tilbake? Jeg er redd jeg kan ha ødelagt noe der nede. Anonymkode: 1e494...652 Konen min har alltid hatt problemer med å få orgasme, men jeg klarte få hjelpe henne til orgasme ca 50 % av gangene med oralsex. Så kjøpte hun en vibrator (kraftig type), og den fungerer meget bra for henne. Baksiden er at det nå er tilnærmet umulig å gi henne en orgasme med oralsex. Hun er nå vant til en stimuli som jeg ikke kan gi på noen måte! Er glad for at hun får orgasmer, men oralsex er ikke spesielt morsomt å gi lengre ettersom jeg vet at hun ikke kommer i mål. Dermed blir det kun som forspiel/oppvarming. Anonymkode: da03d...5d7 1
Gjest Tamsi Skrevet 3. april 2021 #20 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Handler ikke om at ikke du også skal ha det digg, men at du også må bidra. Anonymkode: aba52...6ec Bidra? Til hva, mannens orgasme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå