Rosenrød Skrevet 28. august 2005 #1 Skrevet 28. august 2005 Hvilke ansiktsmasker vil folk her inne anbefale? Kan være alle slags typer masker.
En som vet Skrevet 28. august 2005 #2 Skrevet 28. august 2005 Jeg digger Elizabeth Ardens Clear the way mask!! Den renser opp uten at huden blir helt uttørket etterpå, og passer derfor for mange hudtyper. Plus at den gir deg en helt strålende og myk hud! Og så er den ikke så dyr... Bare 114 kr på SN!
Gjest Lapha Skrevet 29. august 2005 #3 Skrevet 29. august 2005 Jeg liker veldig godt HR fuktighetsmaske. På en bar andreplass kommer Decleor fuktighetsmaske. The Body Shop har en god 3-1 maske som er blå(husker ikke hva den heter) og peeler litt,rengjør litt og gir litt fukt. Bra om du har litt dårlig tid(og lite penger). Jeg ELSKER peelingmasken fra Dermalogica. Det er ikke så ofte jeg tar dyprens,men de gangene jeg gjør det,bruker jeg masken fra Guinot. Er veldig fornøyd med den. Den renser godt uten å svi eller "uro" huden.
Rosenrød Skrevet 29. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2005 Hva heter peelingmasken til Dermalogica?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå