Gjest stig Skrevet 28. august 2005 #1 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg forstår bare de som har små bryster, som vil ha silikon. Og med små, da tenker jeg på "myggstikk-pupper". Hvis man har en stor a-b-cup, da forstår jeg ikke hvorfor noen vil stappe inn silikon. Det er UT, og det er HARRY! Hvorfor har det seg sånn at dere som tar silikon stapper inn alt for mye? tror dere dere er deilig når dere har to vannballonger til pupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 28. august 2005 #2 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Fordi vi ikke bryr oss hva som er ut og inn og hva som er harry eller ikke. Dette har ingenting med moter eller trender å gjøre. Jeg har ikke vannballonger til pupper forresten, jeg har silikon. Og hvorfor er du så opptatt av det egentlig? Finn ei jente som ikke har implantater hvis du ikke liker det. Kan da ikke være så vanskelig. Er ca 100 000 som har implantater i Norge, så det er flere uten enn med, for å si det sånn :0) Endret for å si, jeg synes ikke jeg har stappet inn for mye.. Synes du en C-cup er stort? Lykke til :0) Endret 28. august 2005 av CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. august 2005 #3 Del Skrevet 28. august 2005 Fordi silikon ikke handler om hva som er inn eller ut for de fleste? Fordi ingen bryr seg om hva en gjest som kaller seg Stig på et forum tenker om silikon? Fordi de fleste ikke ser ut som om de har "svære vannballonger" etter operasjonen? Fordi mange gjør det for seg selv og ikke fordi de tror de ser "deilige" ut med silikonpupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stig Skrevet 28. august 2005 #4 Del Skrevet 28. august 2005 det er mange som syns silikon er direkte stygt. mange menn syns det. det er ogsp mange jenter som legger det i fordi de syns det ser kult ut, og fordi de liker den "looken". det er ikke å fornekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stig Skrevet 28. august 2005 #5 Del Skrevet 28. august 2005 Fordi vi ikke bryr oss hva som er ut og inn og hva som er harry eller ikke. Dette har ingenting med moter eller trender å gjøre. Jeg har ikke vannballonger til pupper forresten, jeg har silikon. Og hvorfor er du så opptatt av det egentlig? Finn ei jente som ikke har implantater hvis du ikke liker det. Kan da ikke være så vanskelig. Er ca 100 000 som har implantater i Norge, så det er flere uten enn med, for å si det sånn :0) Endret for å si, jeg synes ikke jeg har stappet inn for mye.. Synes du en C-cup er stort? Lykke til :0) ← ja. du kunne vel klart deg med en b.cup? min søster fikk gratis silikon av staten. dette fordi hun knapt nok hadde bryster. hun fikk da lagt inn en "vanlig" b-cup. hvorfor måtte du ta en c-cup? holder det ikke med B? ' Ja, jeg har planer om å finne meg et kvinnefolk uten implantater. orker ikke tanken på å beføle en kropp for så å kjenne en klump på brystene hennes. Og JA, jeg har følt på silikonbryster før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 28. august 2005 #6 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg tror Stig prøver å si at det er ok med jenter som ikke har store pupper. Men å angripe dem som har satt inn silikon er nok ikke rette måten å få frem dette budskapet på. Men jeg synes det virkelig er tøft at gutter står frem på denne måten og forteller at de synes jenter er bra nok som de er uten silikon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. august 2005 #7 Del Skrevet 28. august 2005 Såklart det er tøft at gutter står frem og sier det er ok med jenter som ikke har store pupper, men jeg syns da virkelig ikke dette er den rette måten å gjøre det på! Han er rett og slett frekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 28. august 2005 #8 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg forstår bare de som har små bryster, som vil ha silikon. Og med små, da tenker jeg på "myggstikk-pupper". Hvis man har en stor a-b-cup, da forstår jeg ikke hvorfor noen vil stappe inn silikon. Det er UT, og det er HARRY! Hvorfor har det seg sånn at dere som tar silikon stapper inn alt for mye? tror dere dere er deilig når dere har to vannballonger til pupper? ← Så du liker ikke små pupper men heller ikke silikon. Jaja, kan vel ikke vinne vi med små pupper da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #9 Del Skrevet 28. august 2005 Så du liker ikke små pupper men heller ikke silikon. Jaja, kan vel ikke vinne vi med små pupper da. ← Den der reagerte jeg også på! Selv har jeg små pupper, men ville aldri lagt meg under kniven selv om staten betalte for det. Mote eller ikke! Og hvorfor synes Stig det er greit at hans søster tar silikon, men ikke at andre tar det? En ting er at enkelte putter i for mye, men han sier også at han ikke liker å ta på silikonbryster i det hele tatt? Hva er det han egentlig mener? Jeg er stolt av mine pupper i A-str! Folk får gjøre med kroppen det de vil. Men jeg tror det litt for ofte er litt korttenkt å kompensere for dårlig selvtillitt ved å operere seg i stedet for å jobbe med årsakene til den lave selvtillitten. Jeg har selv forferdelig liten selvtillitt, men har funnet ut at utseendet ikke kan hjelpe meg med dette. Må heller godta den jeg, i stdet for å strebe mot noe mer. For å være ærlig ser jeg flere fordeler med små enn store pupper: disser ikke når man trener, og utvikler seg ikke like raskt til hengepupper. I tillegg trenger jeg strengt tatt ikke gå med BH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #10 Del Skrevet 28. august 2005 ja. du kunne vel klart deg med en b.cup? min søster fikk gratis silikon av staten. dette fordi hun knapt nok hadde bryster. hun fikk da lagt inn en "vanlig" b-cup. hvorfor måtte du ta en c-cup? holder det ikke med B? ' Ja, jeg har planer om å finne meg et kvinnefolk uten implantater. orker ikke tanken på å beføle en kropp for så å kjenne en klump på brystene hennes. Og JA, jeg har følt på silikonbryster før. ← HAHAHAHA! Tror du virkelig at det er sååå stor forskjell på en B og en C cup? Hehehehehe! Jeg betalte mine selv, og jeg betaler da vitterlig ikke så mye penger for å gå opp en cup str, og få pupper som nesten ikke vises! Det du må huske på er at implantater er bredere og flatere enn naturlige bryster (dersom man ikke har høyprofil implantater da), derfor må man gjerne bruke en cup str større. I klær ser min C cup ut som hvilken som helst B cup.. dersom jeg hadde hatt en B cup, hadde de sett ut som A cup i klær. Jeg forstår at du har mye kunnskap om implantater.... Til din opplysning så hadde jeg AA cup da jeg la inn silikon (Dvs. FLAT). Jeg tok 290 gram, noe som er veldig moderat størrelse... Nå er de akkurat en håndfull, og det er slik jeg vil ha det. Hva du eller andre mener om det kunne ikke prellet fort nok av. Jeg kjenner flere som har både 400 og 600 gram, og det ser naturlig ut på dem. Du må huske på at 600 gram på en jente som veier 50 kilo kan se som "vannballonger" som du kaller det, men 600 gram på en på 80 kilo kan se veldig naturlig ut.. Det kommer svært mye an på anatomien, og hva den enkelte ønsker. Noen liker den "fake" looken, og da må de få lov til å ha den uten at du eller noen andre skal legge deg oppi det. Folk som blander seg oppi hva andre gjør bør kanskje få seg en annen hobby? Hilsen, CeeCee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #11 Del Skrevet 28. august 2005 Men jeg tror det litt for ofte er litt korttenkt å kompensere for dårlig selvtillitt ved å operere seg i stedet for å jobbe med årsakene til den lave selvtillitten. Jeg har selv forferdelig liten selvtillitt, men har funnet ut at utseendet ikke kan hjelpe meg med dette. Må heller godta den jeg, i stdet for å strebe mot noe mer. ← Har du tenkt over at selv om du ikke får bedre selvfølelse, vil kanskje andre få det? Kanskje det ikke er kroppen din som plager deg og gjør at du har dårlig selvfølelse? For meg var det kroppen, da kun brystpartiet, og jeg har mye bedre selvfølelse nå etter at jeg tok silikon. At jeg tok silikon var det en veloverveid avgjørelse etter 3 år med research om emnet. I dine øyne er jeg korttenkt.... Men du har lov til å tro og mene hva du vil.... Hilsen CeeCee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå