AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Han gir meg svært sjeldent komplimenter. Noe jeg i årevis har sagt jeg savner og trenger. Sagt han skal prøve mer, men skjer dessverre ikke. Hvor vanskelig kan det være å si noe fint til meg? Aldri har jeg hørt han si jeg er sexy, du er så fin, nydelig eller slik. Noen få ganger har han sagt jeg er fin hvis jeg har pyntet meg litt. Hører ofte mye fint fra både kjente og ukjente. Både menn og damer. Jeg vet jeg er fin, ikke innbilsk. Og jeg har blitt slankere og også penere de siste årene. I følge andre. Jeg føler meg for første gang pen. Og synes det er trist og skuffende at min mann ikke ser det/sier noe. Han er 15 år eldre enn meg. En sa til han nylig, hvordan har du klart å få deg en så vakker og ung kone. Det trengte han faktisk å høre. Problemet er at jeg derfor elsker oppmerksomheten jeg får fra spesielt menn. Suger det til meg. Er jo underernært på fine ord. Så jeg blir fort flørtete. Men det får han faktisk bare tåle, siden han ikke gjør en innsats. Enig? Jeg har faktisk sagt det til han, at jeg flørter og heller ville hørt noe fint fra han. Tenk om han bare kunne sagt, feks, du er så sexy i den buksa. Aldri har han kommentert at feks rumpa, puppene og kroppen. At han liker den. Er jeg kravstor? Tips og råd? Anonymkode: 1cd1f...1a5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Jeg har det på litt samme måten. Mannen min er utrolig dårlig på komplimenter, jeg har sagt det til ham og han har sagt han skal prøve å bli flinkere. Men ofte sier han også «men jeg spurte jo om du hadde ny kjole for noen dager siden?». Så hans opplevelse av hva som er et kompliment og min samsvarer ikke. Jeg vet at han elsker meg og at det er meg han vil ha. At jeg ikke får den muntlige bekreftelsen jeg ønsker er noe jeg antar jeg bare må leve med. Så jeg jobber med å føle meg bra nok, fin nok, sexy nok for meg selv og å ikke være avhengig av andres bekreftelse. Det er selvfølgelig hyggelig og godt når noen sier noe men til syvende og sist er det hva man tenker om seg selv som teller. Å bli flørtete med andre er ikke aktuelt for meg, jeg må heller bli tryggere på meg selv. Anonymkode: b1d5e...0f7
Brunello Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Hvor ofte gir du komplimenter til han? Kanskje han ikke gidder fordi du heller flørter med andre? Det er for øvrig ganske stor sjanse for st de du flørter med og får komplimenter fra har kjæreste/kone de ikke gir så mange komplimenter til. 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Hadde en slik samboer i alt for mange år. Han brukte timesvis hver uke på å se på lekre jenter på internett - han kalte dem "eye candy" og sa han fikk "godfølelsen" av å se på dem. Ikke så rart da at jeg som knapt har et gjennomsnittlig utseende ikke fikk komplimenter 😅 Så nå hater jeg meg selv, skulle ønske jeg så ut som dem 🙂 Anonymkode: 631fe...9da
Brunello Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hadde en slik samboer i alt for mange år. Han brukte timesvis hver uke på å se på lekre jenter på internett - han kalte dem "eye candy" og sa han fikk "godfølelsen" av å se på dem. Ikke så rart da at jeg som knapt har et gjennomsnittlig utseende ikke fikk komplimenter 😅 Så nå hater jeg meg selv, skulle ønske jeg så ut som dem 🙂 Anonymkode: 631fe...9da Det er vesentlighetsforskjell mellom å ikke gi komplimenter og din eks oppførsel. 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 Brunello skrev (3 minutter siden): Det er vesentlighetsforskjell mellom å ikke gi komplimenter og din eks oppførsel. Du kan så si. Men i mange år ante jeg ikke at han holdt på med det, så hvem vet 🙄 Anonymkode: 631fe...9da
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 Men viser han det på andre måter, eks kan det hende at mannen ikke sier jeg er fin når vi skap it, men viser det med å «ta på meg» å være litt opphisset. Anonymkode: 0996f...942 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 Han har nok et annet kjærlighetsspråk enn deg. Tenk over andre måter han viser kjærlighet på. Tjenester? Tid med deg? Gaver osv. Anonymkode: e315a...a10 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå