Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg bare en normal oppegående mann, føler ikke jeg er kravstor, en helt gjennomsnittlig midt på treet mann er mer enn bra nok. 

Men jeg har ikke lykkes i å finne en og nå orker jeg ikke å lete mer, orker ikke flere Tinder dates og skuffelser. Jeg må handle i forhold til barn før det er for sent, så må planlegge det og et liv alen. 

En mann var alt jeg drømte om, men også alt jeg ikke fikk til. Det knuser hjerte mitt, men jeg føler meg ferdig med evigvarende leting og å tviholde på håpet.

Nå kaster jeg inn håndkledet.

Anonymkode: 72d55...458

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Gjest Lunaris
Skrevet

Han dukker opp, men senk kravene 

AnonymBruker
Skrevet

Håndkleet eller håndleddet? 

Anonymkode: bfc18...709

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ønsker meg bare en normal oppegående mann, føler ikke jeg er kravstor, en helt gjennomsnittlig midt på treet mann er mer enn bra nok. 

Men jeg har ikke lykkes i å finne en og nå orker jeg ikke å lete mer, orker ikke flere Tinder dates og skuffelser. Jeg må handle i forhold til barn før det er for sent, så må planlegge det og et liv alen. 

En mann var alt jeg drømte om, men også alt jeg ikke fikk til. Det knuser hjerte mitt, men jeg føler meg ferdig med evigvarende leting og å tviholde på håpet.

Du har møtt han. Du avviste han. Til fordel for noen du mente var bedre enn han.

Det er helt i orden å ha en høy standard. Men den standarden, den hjelper deg ikke med å møte menn. Den hjelper deg med å minke sjansen for å møte en partner.

I ungdommen kommer kjærligheten som en storm. Som voksen er det noe som må vokse over tid. Den kommer smygende, ikke stormende lenger. Det vil også være tider da du føler "blæh", og vil ut av forholdet. Men så forandrer følelsene seg igjen. Det er derfor separasjon er på et år før en får skilsmisse. Det er ikke fordi noen har innført slemme lover, det er fordi noen har erfaring med at mange ombestemmer seg innen et år.

Kjærligheten som voksen er ikke det samme som kjærligheten som ungdom.

Anonymkode: 37773...03b

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
Lunaris skrev (10 minutter siden):

Hvorfor skal hun senke kravene når hun allerede går etter vanlige, gjennomsnittlige menn? 

Hvordan er du selv trådstarter? Er du pen? Har du jobb, grei økonomi og bosted? Finte interesser og god i kommunikasjon? Det kan ha mye å si. 

Hvis man som dame er mindre attraktiv og ikke har livet på stell, da er det vanskelig å få de gjennomsnittlige mennene. I såfall bør du senke kravene. 

Anonymkode: 5aaae...4ad

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
Lunaris skrev (12 minutter siden):

Hvilken krav? At han er normal? Eller oppegående?

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Alt du trenger å være er lojal. Så har du en mann. Så du har det mye lettere enn menn generelt sett. Hvorfor sier jeg at du må være lojal? Fordi kvinner i andre land blir faktisk drept om de ikke er lojale ovenfor mannen og ekteskapet når de først er blitt gift. Så på et tidspunkt må du bestemme deg (siden du faktisk kan velge) og det er å enten være alene eller å gå skikkelig all-in for ekteskap eller samboerskap og si at det er dette som er resten av livet ditt og akseptere det og det finnes ingen annen unnskyldning for skilsmisse enn utroskap eller vold fra hans sin side. Ellers så må du stå ved hans side (hvis han verken er utro eller voldelig) og han må stå ved din side også. 

Anonymkode: 96f52...fcc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alt du trenger å være er lojal. Så har du en mann. Så du har det mye lettere enn menn generelt sett. Hvorfor sier jeg at du må være lojal? Fordi kvinner i andre land blir faktisk drept om de ikke er lojale ovenfor mannen og ekteskapet når de først er blitt gift. Så på et tidspunkt må du bestemme deg (siden du faktisk kan velge) og det er å enten være alene eller å gå skikkelig all-in for ekteskap eller samboerskap og si at det er dette som er resten av livet ditt og akseptere det og det finnes ingen annen unnskyldning for skilsmisse enn utroskap eller vold fra hans sin side. Ellers så må du stå ved hans side (hvis han verken er utro eller voldelig) og han må stå ved din side også. 

Trådstarter er du ikke lojal og trofast? Hvis dette er sant som anonym her sier, så blir det vanskelig. Mannen må kunne føle at han kan stole på deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal hun senke kravene når hun allerede går etter vanlige, gjennomsnittlige menn? 

Hvordan er du selv trådstarter? Er du pen? Har du jobb, grei økonomi og bosted? Finte interesser og god i kommunikasjon? Det kan ha mye å si. 

Hvis man som dame er mindre attraktiv og ikke har livet på stell, da er det vanskelig å få de gjennomsnittlige mennene. I såfall bør du senke kravene. 

Jeg eier bolig i Oslo, har buffer og pensjonssparing. Fast trygg jobb med gjennomsnittlig inntekt, gjennomsnittlig høyde, mastergrad, trener, slank, gjør det beste ut av det jeg har, noen tror jeg er yngre enn alderen tilsier, jobber med mennesker og kan kommunisere. Vet da søren hva mer som må til for å kvalifiserer for en vanlig partner...

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Poenget er at jeg kan jo ikke velge uten en mann, gi meg først en mann så skal jeg vise deg at jeg selvfølgelig da velger han. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

orker ikke flere Tinder dates og skuffelser. Jeg må handle i forhold til barn før det er for sent, så må planlegge det

Gjør det! Det beste du kan gjøre for deg selv er å være selvstendig og ta tak og skaffe deg det du vil ha. Så hvis du vil ha barn, får du barn. Så kan du heller treffe en mann senere i livet, og da uten alt stresset og presset rundt Vil du ha barn, er det for tidlig å spørre ham om det nå osv. 

Anonymkode: 3b66c...3ab

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg eier bolig i Oslo, har buffer og pensjonssparing. Fast trygg jobb med gjennomsnittlig inntekt, gjennomsnittlig høyde, mastergrad, trener, slank, gjør det beste ut av det jeg har, noen tror jeg er yngre enn alderen tilsier, jobber med mennesker og kan kommunisere. Vet da søren hva mer som må til for å kvalifiserer for en vanlig partner...

Hmm. Da synes jeg det er rart du ikke har fått et forhold. Det høres ut som du har livet på stell, og vel så det. Da er du mer enn bra nok, alt er tilrettelagt for at du kan treffe en god mann, bare smør deg med tålmodighet så dukker han nok snart opp!😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du har møtt han. Du avviste han. Til fordel for noen du mente var bedre enn han.

Det er helt i orden å ha en høy standard. Men den standarden, den hjelper deg ikke med å møte menn. Den hjelper deg med å minke sjansen for å møte en partner.

I ungdommen kommer kjærligheten som en storm. Som voksen er det noe som må vokse over tid. Den kommer smygende, ikke stormende lenger. Det vil også være tider da du føler "blæh", og vil ut av forholdet. Men så forandrer følelsene seg igjen. Det er derfor separasjon er på et år før en får skilsmisse. Det er ikke fordi noen har innført slemme lover, det er fordi noen har erfaring med at mange ombestemmer seg innen et år.

Kjærligheten som voksen er ikke det samme som kjærligheten som ungdom.

Snakk for deg selv. Hadde aldri i verden brukt tid på en jeg ikke fikk den minste kiling i magen fra i begynnelsen. Det holder ikke å "bare passe sammen" for alle. En kan bli glad i alle over tid, men for noen av oss må det være litt mer lidenskap og fyrverkeri. Uansett om man ikke er ungdom lenger. 

Til Ts. Kanskje det er nå når du slutter jakten at han dukker opp. Vet aldri 🙂

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (5 minutter siden):

Snakk for deg selv. Hadde aldri i verden brukt tid på en jeg ikke fikk den minste kiling i magen fra i begynnelsen.

Nettopp. Kiling, ikke fyrverkeri. Snikende, ikke stormende.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hmm. Da synes jeg det er rart du ikke har fått et forhold. Det høres ut som du har livet på stell, og vel så det. Da er du mer enn bra nok, alt er tilrettelagt for at du kan treffe en god mann, bare smør deg med tålmodighet så dukker han nok snart opp!😊

Takk for oppmuntring, men jeg har allerede "smurt meg med tolmodiget" så altfor lenge. 

Og det er det som er så trist for jeg føler jeg har mye å tilby en partner, er snill, omsorgsfull og bryr meg oppriktig om andre. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer ikle noe stormende, jeg har skrevet veldig tydelig hva jeg forventer. Men sånne tråder har jo en tendens til å spore av da folk tillegger trådstarteren en rekke egenskaper, meninger og krav. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Takk for oppmuntring, men jeg har allerede "smurt meg med tolmodiget" så altfor lenge. 

Og det er det som er så trist for jeg føler jeg har mye å tilby en partner, er snill, omsorgsfull og bryr meg oppriktig om andre. 

Det høres ganske trist ut. Vet ikke hva du kan gjøre. Det er jo ingenting som er «feil» ved deg som vi kan hjelpe deg med. 

Da er det jo mennene som er dumme som ikke velger deg. Eventuelt at de har for mange andre alternativer, eller at du bare har vært uheldig og møtt på de som ikke er klare for forhold. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skrev at noen av oss liker lidenskap og litt fyrverkeri  🙂

• Liker 1
Skrevet

kjøre du. når du driter i menn og blir lykkelig alene, uten å lete, trenge eller ønske en annen , når du kan fylle deg selv og ikke orker en mann da skjer det noe helt magisk ! Da er du så hel i det selv at du blir en magnet for menn. den rette kommer når man er ferdig med menn. Hold på den tanken og fokuser på deg selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Håndkleet eller håndleddet? 

Anonymkode: bfc18...709

Håndbrekket?

Anonymkode: 9fda5...980

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...