AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Del Skrevet 3. april 2021 Noen som ser på årets påskekrim? Jeg liker den veldig godt. liker godt den rolige stemningen, ingenting heseblesende, masete, og ingen oppjagende musikk. Føles ganske hverdagslig på en måte. Liker godt innblikket i familielivet til Cassie, men synes ikke vi blir godt nok kjent med de andre i teamet hennes, eller har det vært i tidligere sesonger og så har jeg bare glemt det? Anonymkode: 6d4fd...992 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 3. april 2021 #2 Del Skrevet 3. april 2021 Så den ferdig igår på NRK nett-tv. Likte den også veldig godt, men er også generelt veldig fan av britisk krim🙂. Veldig trist slutt, da... Jeg har ikke sett denne serien tidligere, men på nett-tv ser det ut til at dette er tredje sesong. De foregående sesongene er dessverre ikke tilgjengelige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg elsket den! Hadde ikke forventet at den skulle være så bra....ble helt revet med, og veldig rørende siste episode. Anbefales! Anonymkode: 02061...243 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Del Skrevet 3. april 2021 Ikke oppjagede musikk? Synes tvert imot det var overdrevent mye dramatisk musikk hver gang de skulle lage et poeng ut av noe. Noe ganske skuffet over denne sesongen. Liker den kvinnelige hovedrolleinnehaveren godt, men hennes mannlige partner falt litt gjennom denne gangen. Anonymkode: 67769...92c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 3. april 2021 #5 Del Skrevet 3. april 2021 Irriterende med siste episoden da men de måtte vel slutte en gang de og. Synes ikke det har vært så mye god krim dette året jeg, kunne godt vært mer som denne serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Del Skrevet 3. april 2021 4 minutter siden, FrøkenMånestråle said: Irriterende med siste episoden da men de måtte vel slutte en gang de og. Synes ikke det har vært så mye god krim dette året jeg, kunne godt vært mer som denne serien. Jeg leste at det skulle komme en sesong 5. Anonymkode: f390c...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 3. april 2021 #7 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg leste at det skulle komme en sesong 5. Anonymkode: f390c...855 Ok, gikk bare utifra at dette var slutten, av naturlige grunner... Men da må de få inn en god skuespiller for han som ble igjen er ikke akkurat fengslende når han er alene. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Del Skrevet 3. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (11 minutter siden): Ok, gikk bare utifra at dette var slutten, av naturlige grunner... Men da må de få inn en god skuespiller for han som ble igjen er ikke akkurat fengslende når han er alene. 😄 Uenig! Men kjønnsforskjellen utgjør kanskje noe... Anonymkode: 02061...243 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 4. april 2021 #9 Del Skrevet 4. april 2021 Likte den veldig godt! skulle ønske de andre sesongene var tilgjengelige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #10 Del Skrevet 4. april 2021 Med tanke på oss som ikke har sett den siste episoden- kan du f.eks skrive spoiler alert! Takk for at dere røpet slutten!!😒 Anonymkode: 33c99...db9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #11 Del Skrevet 4. april 2021 Jeg skjønner meg ikke på folk som går inn i diskusjonstråder om serier eller lignende og blir sure pga spoilere. Man skulle tro at tråden ble laget fordi man ville snakke om innholdet? Har du ikke sett serien så har du deg selv å takke om du oppsøker slike tråder altså. Anonymkode: d9261...aa8 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ikke oppjagede musikk? Synes tvert imot det var overdrevent mye dramatisk musikk hver gang de skulle lage et poeng ut av noe. Sånn i forhold til en del andre krimserier jeg har sett (kanskje særlig amerikansk krim) synes jeg musikken var ganske rolig. Men det er jo en krimserie, så de må jo ha litt spennende musikk og ikke bare vuggeviser. 😜 Anonymkode: 6d4fd...992 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #13 Del Skrevet 4. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (19 timer siden): Ok, gikk bare utifra at dette var slutten, av naturlige grunner... Men da må de få inn en god skuespiller for han som ble igjen er ikke akkurat fengslende når han er alene. 😄 Han var jo nesten ikke med i denne sesongen, mener da å huske at hans karakter har vært mye mer med i de tidligere sesongene? Kanskje det kan ha noe med å gjøre at de filmet denne sesongen i fjor og måtte ta hensyn til Korona? Leser forresten at planen er at Sunny skal få en ny partner. Se f.eks. denne artikkelen https://www.radiotimes.com/tv/drama/unforgotten-season-5-release-date/ Anonymkode: 6d4fd...992 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 4. april 2021 #14 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han var jo nesten ikke med i denne sesongen, mener da å huske at hans karakter har vært mye mer med i de tidligere sesongene? Kanskje det kan ha noe med å gjøre at de filmet denne sesongen i fjor og måtte ta hensyn til Korona? Leser forresten at planen er at Sunny skal få en ny partner. Se f.eks. denne artikkelen https://www.radiotimes.com/tv/drama/unforgotten-season-5-release-date/ Anonymkode: 6d4fd...992 Jeg synes de spilte godt sammen de to, så det blir spennende å se hvem de tar inn istedet for. Godt han ikke skal være alene da. 😄 Begynte å se på Bloodlands i går på tv2 den virket og underholdende. Men jeg liker godt James Nesbitt, tror ikke jeg har sett noe han er med i som jeg ikke har likt, i så fall har jeg fortrengt det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. april 2021 #15 Del Skrevet 4. april 2021 Likte den godt. Jeg er mest spent på hvor Nicola Walker skal videre, håper det blir en ny bra serie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #16 Del Skrevet 4. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (3 minutter siden): Jeg synes de spilte godt sammen de to, så det blir spennende å se hvem de tar inn istedet for. Godt han ikke skal være alene da. 😄 Begynte å se på Bloodlands i går på tv2 den virket og underholdende. Men jeg liker godt James Nesbitt, tror ikke jeg har sett noe han er med i som jeg ikke har likt, i så fall har jeg fortrengt det. Ja, blir spennende å se hvordan det blir uten Cassie. Likte henne veldig godt, så det blir rart at hun ikke skal være med lenger. Men samtidig kan det jo være fint med litt forandring, pluss at da får Nicola Walker bedre tid til å spille i andre gode serier, så tenker det kan være vinn-vinn. 😃 Er Bloodlands bra? Er det litt samme type serie som Nedgravde hemmeligheter? Anonymkode: 6d4fd...992 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #17 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg skjønner meg ikke på folk som går inn i diskusjonstråder om serier eller lignende og blir sure pga spoilere. Man skulle tro at tråden ble laget fordi man ville snakke om innholdet? Har du ikke sett serien så har du deg selv å takke om du oppsøker slike tråder altså. Anonymkode: d9261...aa8 Har ikke sett siste episoden fordi den går på tv i kveld. Anonymkode: 33c99...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 4. april 2021 #18 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, blir spennende å se hvordan det blir uten Cassie. Likte henne veldig godt, så det blir rart at hun ikke skal være med lenger. Men samtidig kan det jo være fint med litt forandring, pluss at da får Nicola Walker bedre tid til å spille i andre gode serier, så tenker det kan være vinn-vinn. 😃 Er Bloodlands bra? Er det litt samme type serie som Nedgravde hemmeligheter? Anonymkode: 6d4fd...992 Den har vel ikke fått de beste anmeldelsene men jeg sluker det meste jeg og har bare sett første episode. Liker britisk krim, Bloodlands har jo James Nesbitt 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #19 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har ikke sett siste episoden fordi den går på tv i kveld. Anonymkode: 33c99...db9 Da går du selvsagt ikke inn på tråder som denne, er det mulig? Anonymkode: 83d8b...f0a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. april 2021 #20 Del Skrevet 5. april 2021 Veldig bra serie, er generelt stor fan av Nicola Walker. Dere som er fan av henne må jo få ned dere Spooks om dere ikke allerede har sett den serien. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå