Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har datet en fyr nå i ca. 3 mnd. Vi har en historie sammen, så vi kjenner hverandre godt fra før. 

Vi snakker regelmessig, møtes av og til siden vi ikke bor på samme plass. Alt er supert når vi møtes, og vi har alltid en flørtete og vennlig tone over melding. Vi begge gir av hverandre, og vi ønsker å ta det rolig for å se hvordan dette kan bli. Vi holder kontakten stort sett over Snapchat. 

Saken er den at vi snakker hver dag, av og til mer og av og til mindre. Jeg ønsker jo så klart å snakke ofte siden jeg vil bygge kontakten med han. Han er litt mindre pratsom enn meg, og det er okei. Jeg har kanskje alltid vært der på en måte, regulerer meg litt etter hvordan han er, mtp å sende hjerter osv. Sender så klart på eget initiativ, men hadde vært koselig om han ville snakke mer. 

Har tenkt en del på å la være å sende han snap, for å se hvordan han reagerer. Men de dagene jeg har virkelig gått inn for det, så hører jeg lite, og da bare må jeg sende noe på ettermiddagen/kvelden, men stemningen er det samme som alltid. Har en frykt om at hvis jeg ikke gjøre noe, så blir det stille. Kanskje han venter på at jeg skal ta kontakt? Eller hvis jeg ikke tar kontakt, tenker han da at jeg ikke er interessert?. 

Jeg vet han liker meg, og ønsker å være med meg (han sier det og gir inntrykk for det ofte), men kunne gjerne fått han til å stresse litt med at han kanskje blir redd for å miste meg? Høres dette helt urimelig ut, eller har dere noen tips til dette?

Anonymkode: ca721...4bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hei! Jeg har datet en fyr nå i ca. 3 mnd. Vi har en historie sammen, så vi kjenner hverandre godt fra før. 

Vi snakker regelmessig, møtes av og til siden vi ikke bor på samme plass. Alt er supert når vi møtes, og vi har alltid en flørtete og vennlig tone over melding. Vi begge gir av hverandre, og vi ønsker å ta det rolig for å se hvordan dette kan bli. Vi holder kontakten stort sett over Snapchat. 

Saken er den at vi snakker hver dag, av og til mer og av og til mindre. Jeg ønsker jo så klart å snakke ofte siden jeg vil bygge kontakten med han. Han er litt mindre pratsom enn meg, og det er okei. Jeg har kanskje alltid vært der på en måte, regulerer meg litt etter hvordan han er, mtp å sende hjerter osv. Sender så klart på eget initiativ, men hadde vært koselig om han ville snakke mer. 

Har tenkt en del på å la være å sende han snap, for å se hvordan han reagerer. Men de dagene jeg har virkelig gått inn for det, så hører jeg lite, og da bare må jeg sende noe på ettermiddagen/kvelden, men stemningen er det samme som alltid. Har en frykt om at hvis jeg ikke gjøre noe, så blir det stille. Kanskje han venter på at jeg skal ta kontakt? Eller hvis jeg ikke tar kontakt, tenker han da at jeg ikke er interessert?. 

Jeg vet han liker meg, og ønsker å være med meg (han sier det og gir inntrykk for det ofte), men kunne gjerne fått han til å stresse litt med at han kanskje blir redd for å miste meg? Høres dette helt urimelig ut, eller har dere noen tips til dette?

TS her.

Skulle bare tilføye noe. Hvis jeg da velger å ikke ta noe kontakt, og han da tar kontakt med meg, sender meg hjerter osv. Skal jeg da droppe de hjertene så han kanskje begynner å lure? Eller skal jeg bare gjøre som vanlig?..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Saken er den at vi snakker hver dag, av og til mer og av og til mindre. Jeg ønsker jo så klart å snakke ofte siden jeg vil bygge kontakten med han. Han er litt mindre pratsom enn meg,

Spør ham om hvor ofte han ønsker å prate. Kanskje synes han det blir mas og stress å småprate om ingenting hver eneste dag? Kanskje er han en som foretrekker kvalitet fremfor kvantitet? Snakk med ham om hva han ønsker, og tenk gjennom hva du selv behøver. Trenger du å få meningsløse snapper fra ham hver eneste dag, eller kunne du være fornøyd med f.eks. gode telefonsamtaler annenhver kveld?

Anonymkode: 65aa8...03c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Spør ham om hvor ofte han ønsker å prate. Kanskje synes han det blir mas og stress å småprate om ingenting hver eneste dag? Kanskje er han en som foretrekker kvalitet fremfor kvantitet? Snakk med ham om hva han ønsker, og tenk gjennom hva du selv behøver. Trenger du å få meningsløse snapper fra ham hver eneste dag, eller kunne du være fornøyd med f.eks. gode telefonsamtaler annenhver kveld?

Anonymkode: 65aa8...03c

Ts her. 

Ja vi har snakket om dette, og som sagt ønsker vi ikke forhaste oss. Han sier han er fornøyd med slik vi har det. Jeg personlig vil ha kontakt regelmessig i løpet av dagen, som en liten forsikring på at han fremdeles tenker på meg. Men føler av og til at han tar meg litt for gitt? Vil på en måte at han skal vise meg mer at han er så glad i meg som han sier, uten at jeg må be han om det.
Vet han har det i seg, for når vi akkurat ble kjent for over 1 år siden var han veldig «på», og da var jeg ikke så interessert i starten. Men føler det er litt skummelt å gå tilbake dit (at jeg skal oppføre meg uinteressert).

AnonymBruker
Skrevet

Det er slemt TS. Hva faen?

Anonymkode: 57c9a...30d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er slemt TS. Hva faen?

Slemt? 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Slemt? 

Manipulere han til å stresse og blir redd for å miste deg. Psykologisk mishandling. Hallo? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...