AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Jeg er 34 år og har jobbet i matbutikk, type Rema i alle år.. nå er jeg lei av å bare være butikkmedarbeider og har lyst til å utdanne meg. Jeg har verken studiekompetanse eller noe videregående utdanning. Finnes det overhode et studie der erfaring fra butikk er relevant realkompetanse og nok for å komme inn? Om det er årsenhet eller bachelorgrad spiller ingen rolle, jeg vil bare studere hva som helst for å få studiekompetanse..videregående er uaktuelt, så vil gjerne inn på et årsstudium for å få studiekompetanse og heller ta bachelorgrad i noe jeg virkelig vil etterpå. Anonymkode: b1096...609 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Det vil jeg tro bare gjelder for studier uten opptakskrav. Eventuelt studier relatert til butikk og og salgsledelse kanskje? Anonymkode: 626f8...2b0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Personalledelse og kompetanseutvikling ved Nord universitet. Søkte meg inn på det med realkompetanse fra butikkjobb. Skrev motivasjonsbrev om hva jeg ville bruke studiet til og hvorfor det passet i min situasjon. Studiet kan tas som nettstudium (tror jeg). Etter et år har du studiekompetanse Anonymkode: c650d...076 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Absolutt! Du nå bare finne de relevante studiene. Feks det funker ikke på barnehagelærere da du må ha hatt praksis med barn/sosial jobb, men admin/HR etc. Anonymkode: 9b585...ccf
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Hvis du kan dokumentere at du har jobbet 5 år innen salg og butikk. Så kvalifiserer du til fagbrev i salgsfaget. Du kan søke gjennom Y-veien direkte inn i dette studiet. Bachelor i Serviceledelse og markedsføring ved Høgskolen i Innlandet. Anonymkode: dcee1...145 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå