maseprateren Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Jeg hadde en mor som var i alternativ bransjen da jeg var liten. Jeg lærte meg derfor mye om hvordan det foregår, hvilke mekanismer man skal spille på og lignende. Jeg selger tjenestene mine per telefon og tjener gode penger. Jeg driver med en slags fjernhealing med krystaller. Jeg sier aldri at jeg kan kurere sykdom eller at de skal bruke alternativ behandling. Jeg føler at jeg svindler kundene mine, men de kommer jo tilbake fordi de var fornøyd med tjenesten. Jeg betaler skatt og tjenesten jeg selger går under underholdning. Dette året har jeg doblet prisene og det har gjort meg mer populær enn tidligere. Innerst inne vet jeg at det bare er psykologisk, men er redd for å bli dumt av venner hvis jeg sier det. Noen mener jeg driver med svindel eller er det folk som er misunnelige?
Juniper Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Folk vil jo la seg lure, så bare fortsett, du. Det er godt å høre at du ikke tror på egen pr, i det minste. 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Det er litt i grenseland, men så lenge du ikke lyver, sier ting du ikke kan stå inne for eller lover ting som du ikke kan holde så er det ikke direkte galt heller. Du er hvertfall ærligere enn svovelpredikanten fra visjon Norge. Det er svindel det. Han lover helbredelse mot penger. Anonymkode: 528a9...41c 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Selvfølgelig er det svindel, alt sånt alternativt piss er svindel når man tar betalt for en tjeneste eller et produkt som det ikke finnes et snev av bevis for at det faktisk virker. Dessverre så er det veldig mange naive mennesker som går fem på, andre er rett og slett så korte at de ikke skjønner at det er lureri. Anonymkode: 8ae24...606 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 De som oppsøker deg velger selv å tro på dette, og har tatt sine runder med seg selv om de tror på det eller ikke. Og de har tatt valget med at de velger å tro. At du er en av tilbyderne, gjør deg ikke en svindler. De som kjøper dette, vet hva de kjøper, de har valgt sin tro. Det er ikke ditt ansvar å føle på at du lurer noen. Du selger et produkt og folk er interesserte, jeg vil heller kalle det god butikk Anonymkode: a3948...bf9
maseprateren Skrevet 3. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig er det svindel, alt sånt alternativt piss er svindel når man tar betalt for en tjeneste eller et produkt som det ikke finnes et snev av bevis for at det faktisk virker. Dessverre så er det veldig mange naive mennesker som går fem på, andre er rett og slett så korte at de ikke skjønner at det er lureri. Anonymkode: 8ae24...606 Det er flere kunder som har ringt i ettertid og takket for tjenesten. Sist nå var det en dame som ringte meg tre ganger for å få påfyll med energi. Dette betalte hun 3 600 kroner for. Denne damen ringte og takket meg for hjelpen.
Katten.2.0 Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 3 minutter siden, maseprateren said: Det er flere kunder som har ringt i ettertid og takket for tjenesten. Sist nå var det en dame som ringte meg tre ganger for å få påfyll med energi. Dette betalte hun 3 600 kroner for. Denne damen ringte og takket meg for hjelpen. Du vet det er piss, du tar betalt for det - selvfølgelig er det svindel. Selv om folk ønsker å bli lurt, gjør det ikke greit å lure dem.
Juniper Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 maseprateren skrev (4 minutter siden): Det er flere kunder som har ringt i ettertid og takket for tjenesten. Sist nå var det en dame som ringte meg tre ganger for å få påfyll med energi. Dette betalte hun 3 600 kroner for. Denne damen ringte og takket meg for hjelpen. Lenge leve placebo-effekten 😂😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå