AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Hvis man gjør noe som er litt utenom det vanlige og ikke a4? Er det fordi folk er sjalu og missunnelige for at man tør å gjøre noe litt annerledes? Bare lurer. Anonymkode: 0af1c...5a9
GammelKaktus Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Er da mange som gjør ting som er utenom det vanlige som ikke blir betegnet som syk eller unormal. Men det spørs jo på hva man gjør da. Har du eksempler? 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis man gjør noe som er litt utenom det vanlige og ikke a4? Er det fordi folk er sjalu og missunnelige for at man tør å gjøre noe litt annerledes? Bare lurer. Anonymkode: 0af1c...5a9 Helt enig. Kunne ønske folk sluttet å mase om at de er så åpne og tolerante. De er jo ikke det. De bare sammenligner seg selv med hva som var vanlig for 50-100 år siden og tror det gjør dem opplyste, eller noe. Men de er fremdeles like låst i tiden de lever i, på lik linje det de var for 50-100 år siden. Også tror jeg også at mange folk har for lite å gjøre på. Anonymkode: 30406...16f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå): Er da mange som gjør ting som er utenom det vanlige som ikke blir betegnet som syk eller unormal. Men det spørs jo på hva man gjør da. Har du eksempler? Foreksempel folk som har reborn dukker, man trenger vel ikke å være syk av den grunn... Eller hvis man har katt eller hund og ser på den som barnet sitt. Anonymkode: 0af1c...5a9
Gjest Airman Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt enig. Kunne ønske folk sluttet å mase om at de er så åpne og tolerante. De er jo ikke det. De bare sammenligner seg selv med hva som var vanlig for 50-100 år siden og tror det gjør dem opplyste, eller noe. Men de er fremdeles like låst i tiden de lever i, på lik linje det de var for 50-100 år siden. Også tror jeg også at mange folk har for lite å gjøre på. Anonymkode: 30406...16f Har du hørt har du hørt... Folk elsker å smykke seg med toleransebegrepet, men får de mulighet til å heve seg selv litt ved å snakke ned noen så er de ikke sen med det 🤮
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Foreksempel folk som har reborn dukker, man trenger vel ikke å være syk av den grunn... Eller hvis man har katt eller hund og ser på den som barnet sitt. Anonymkode: 0af1c...5a9 Jeg tror egentlig at de med reborndukker er mer normale enn mange, en slags motreaksjon på den lite pene tiden vi lever i. Er jo ikke akkurat en estetisk fryd å gå ut døren. Anonymkode: 30406...16f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg tror egentlig at de med reborndukker er mer normale enn mange, en slags motreaksjon på den lite pene tiden vi lever i. Er jo ikke akkurat en estetisk fryd å gå ut døren. Anonymkode: 30406...16f Enig! Anonymkode: 0af1c...5a9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Da jeg fikk meg kattunge så kjøpte jeg en vogn lagd for hunder og katter (kan lukkes med glidelås). Denne bruker jeg kun når jeg skal til dyrlegen, for er gåavstand, men føler det blir for tungt å bære et bur, og jeg har ikke bil. De fleste jeg kjenner syns det var smart, men en måtte jo fortelle meg hvor teit og sykt det var og at alle sikkert kom til å glane. Ingen har glant og dyrlegen sa det var veldig smart å bruke den, i tillegg elsker pus den så da fortsetter jeg å bruke den. Anonymkode: 0af1c...5a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå