AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Herregud!!! Jeg og typen bor ikke sammen, så han hadde aldri sett meg uten sminke... Jeg er den typen jente som elsker å sminke meg opp, bruker løsvipper og ellers ser pen ut. Det syntes jeg er mest komfortabelt... For ikke lenge siden tok jeg av meg «maska», og typen så mildt sagt SKUFFET ut! Hva i all verden gjør jeg nå? Går med en følelse av at han kommer til å slå opp! Jeg har brettet frem hele meg, og vist han tillit ved å ta av sminka! Huff🥺 Anonymkode: 8ad97...484
got2go Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Sånn går det når en sminker seg til det ugjenkjennelige. Du får jo bare håpe at han liker deg uten sminke, selv om han tydeligvis falt for "sminkedokka". 19
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Det er jo dessverre sånn at folk i tillegg til personligheten også faller for utseendet til folk, Ts. Å endre det vesentlig uten å være tydelig på at det er endret og å være åpen på hvordan det «egentlig» er blir litt som å fotoshoppe bilen sin knall grøn og så selge den til noen som kommer og blir skuffa når de skal hente en oransje bil. Grønn er ikke bedre enn oransje, men det er likevel ingen som lurer på hvorfor kjøper tar med pengene sine og går. Deg med sminke er ikke bedre enn deg uten sminke, men det er ikke dermed det samme. Anonymkode: 30739...9f6 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Menn altså 🙈 Så teit han er! Jeg syntes helt ærlig menn som ikke fatter dette er lite intelligente.. hva forventet han liksom? At du ble født med sminke? 🙈 Se an situasjonen mer om han oppfører seg annerledes mot deg med og uten sminke. Tar han mer avstand og prøver unngå se på deg, så er det et dåååårlig tegn. Det finnes menn som sier «Så vakker du er!» når du viser deg uten sminke. De forstår at det føles nakent. Om en mann responderer med å bli sjokket så tar jeg han som umoden... Drit i de som sier at det er det du må forvente når du sminker deg så mye. Om en mann liker jenter som sminker seg mye, ER DET KLART DE OGSÅ BURDE FORSTÅ AT MAN IKKE ALLTID SER SÅNN UT! 😂 Heldigvis finnes det mange menn som har fått med deg dette Anonymkode: 52c68...3df 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo dessverre sånn at folk i tillegg til personligheten også faller for utseendet til folk, Ts. Å endre det vesentlig uten å være tydelig på at det er endret og å være åpen på hvordan det «egentlig» er blir litt som å fotoshoppe bilen sin knall grøn og så selge den til noen som kommer og blir skuffa når de skal hente en oransje bil. Grønn er ikke bedre enn oransje, men det er likevel ingen som lurer på hvorfor kjøper tar med pengene sine og går. Deg med sminke er ikke bedre enn deg uten sminke, men det er ikke dermed det samme. Anonymkode: 30739...9f6 Om man generelt liker damer med mye sminke, så skjønner man også at sminken er tatt på og at det finnes er nakent ansikt under 🙄 Om man ikke vet det så er man dum Om man generelt liker noe, så har man til en viss grad noe kunnskap om det også. Anonymkode: 52c68...3df 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 Siden han også har laget en tråd om Dette, kan dere kanskje finne en måte å kommunisere om det på? Enten på hverandres tråder eller pm eller noe? Anonymkode: 752be...9df 20
indigob Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 hvis man sminker seg såååå mye at man ser så annerledes ut så burde man kanskje bruke litt mindre sminke. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 Sånn egentlig tror jeg du er mye penere uten sminke. Jenter som sminker på seg en maske ser ut som drag artister. Anonymkode: 8cbf4...d19 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Siden han også har laget en tråd om Dette, kan dere kanskje finne en måte å kommunisere om det på? Enten på hverandres tråder eller pm eller noe? Anonymkode: 752be...9df Hvor er tråden?? Anonymkode: 8ad97...484
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 Evelynita skrev (20 minutter siden): Hva faen!!! Anonymkode: 8ad97...484
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Sånn egentlig tror jeg du er mye penere uten sminke. Jenter som sminker på seg en maske ser ut som drag artister. Anonymkode: 8cbf4...d19 Hadde jenter vært finere uten sminke, så hadde ikke jenter sminket seg. Anonymkode: 86a20...bb1 1
Drizzt Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud!!! Jeg og typen bor ikke sammen, så han hadde aldri sett meg uten sminke... Jeg er den typen jente som elsker å sminke meg opp, bruker løsvipper og ellers ser pen ut. Det syntes jeg er mest komfortabelt... For ikke lenge siden tok jeg av meg «maska», og typen så mildt sagt SKUFFET ut! Hva i all verden gjør jeg nå? Går med en følelse av at han kommer til å slå opp! Jeg har brettet frem hele meg, og vist han tillit ved å ta av sminka! Huff🥺 Anonymkode: 8ad97...484 Er det du som skrev tråden om mannen som så kjæresten sin for første gang uten sminke og ble skuffet? Det høres forbausende likt ut. 3
indigob Skrevet 3. april 2021 #15 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde jenter vært finere uten sminke, så hadde ikke jenter sminket seg. Anonymkode: 86a20...bb1 Jeg sminker meg ikke 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #16 Skrevet 3. april 2021 indigob skrev (4 minutter siden): Jeg sminker meg ikke Jeez så fint for deg da 🙄 Anonymkode: 52c68...3df 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #17 Skrevet 3. april 2021 Drizzt skrev (16 minutter siden): Er det du som skrev tråden om mannen som så kjæresten sin for første gang uten sminke og ble skuffet? Det høres forbausende likt ut. Nei?! Anonymkode: 8ad97...484
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #18 Skrevet 3. april 2021 MarianneE skrev (19 minutter siden): Påsketroll? 🙄 Nei!! Ts Anonymkode: 8ad97...484
MarianneE Skrevet 3. april 2021 #19 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud!!! Jeg og typen bor ikke sammen, så han hadde aldri sett meg uten sminke... Jeg er den typen jente som elsker å sminke meg opp, bruker løsvipper og ellers ser pen ut. Det syntes jeg er mest komfortabelt... For ikke lenge siden tok jeg av meg «maska», og typen så mildt sagt SKUFFET ut! Hva i all verden gjør jeg nå? Går med en følelse av at han kommer til å slå opp! Jeg har brettet frem hele meg, og vist han tillit ved å ta av sminka! Huff🥺 Anonymkode: 8ad97...484 Hvor gammel er du TS?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #20 Skrevet 3. april 2021 MarianneE skrev (44 minutter siden): Hvor gammel er du TS? Hva har det å si? Anonymkode: 52c68...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå