AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Han ønsket jo noen han kunne ta seg noen glass med om kveldene, selv drikker jeg bare et glass i sosiale lag/spesielle anledninger. Ønsker ikke å drikke flere glass flere ganger i uken. Synes så mange har så overfladiske verdier. Anonymkode: 98e39...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Har opplevd drikke press hver eneste gang jeg går å fest «drikker du ikke, er du avholds eller? Er du kristen? Etc...». Jeg bor et sted det er vanskelig å komme seg hjem til, så jeg kjører de fleste ganger jeg skal ut. Ikke er jeg noe glad i alkohol heller, så jeg kan like fint ha mozell i glasset som noe annet. Men hver eneste gang må jeg forsvare meg for hvorfor jeg er «så teit» og ikke drikker 😐😐 Anonymkode: 21cbc...2fb 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 haha, jaha? Greit å kunne ta seg et glass om kvelden altså men skjønner ikke at det er en deal breaker å ha noen som IKKE gjør det? Da kan det virke som han er usikker på sine egne drikkevaner? Har en far som presset meg til fest og drikking i tenårene fordi han gjorde det. Fikk inntrykk av at han ikke skjønte at man kan ha det fint uten drikke i helgene. Anonymkode: 9a850...eb0 2
SoWhat? Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Det var jo bare at dere har ulike verdier da. Eller interesser. Vær glad du slapp å sitte med en som drikker hver kveld. Det hadde jeg aldri giddet. 4
SoWhat? Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har opplevd drikke press hver eneste gang jeg går å fest «drikker du ikke, er du avholds eller? Er du kristen? Etc...». Jeg bor et sted det er vanskelig å komme seg hjem til, så jeg kjører de fleste ganger jeg skal ut. Ikke er jeg noe glad i alkohol heller, så jeg kan like fint ha mozell i glasset som noe annet. Men hver eneste gang må jeg forsvare meg for hvorfor jeg er «så teit» og ikke drikker 😐😐 Anonymkode: 21cbc...2fb Sier de virkelig at du er teit? At folk reagerer er fordi det ikke er normen. Ikke noe å bry seg om vel. Jeg tror helt ærlig at 80 % av dem som reagerer skulle ønske de klarte å la være. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 SoWhat? skrev (3 minutter siden): Sier de virkelig at du er teit? At folk reagerer er fordi det ikke er normen. Ikke noe å bry seg om vel. Jeg tror helt ærlig at 80 % av dem som reagerer skulle ønske de klarte å la være. De sier det indirekte. Hører det veldig godt ut fra tonen de bruker 😐 Men er så lei av at man alltid skal måtte forsvare det å ikke drikke. Anonymkode: 21cbc...2fb 2
SoWhat? Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De sier det indirekte. Hører det veldig godt ut fra tonen de bruker 😐 Men er så lei av at man alltid skal måtte forsvare det å ikke drikke. Anonymkode: 21cbc...2fb Som sagt så tror jeg de helst ville vært der selv. Så hev deg over det.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 Kjæresten min ville helst at jeg ikke skulle drikke noe særlig alkohol. Jeg var egentlig moden for det, etter å ha hatt en kjæreste jeg drakk mye med og blitt ukomfortabel med det. Så da jeg møtte han som så å si er avholds, og ønska det samme av meg, passa det meg perfekt. Vi har bare hatt sex edru sammen. Anonymkode: dec09...39c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå