AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Jeg sliter med å snu meg i sengen om natten, har store smerter i skambeinet og mellom beina. Føles som at beina er to stokker som ikke kan flytte seg når jeg ligger i sengen. dere som slet med dette, hvordan er det under fødselen? Slipper det opp når babyen skal ut? Eller er det bare ekstra smerte på toppen liksom? Anonymkode: aebc3...caf
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Hehe, husker faktisk ikke om akkurat det var vondt under fødselen 🤔 Den smerten bleknet vel i forhold til riene. Men skal sies at det ble litt bedre de siste par ukene før fødsel, var verst ca. 1-2mnd tidligere. Anonymkode: 6594b...177
Lillemorbare Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Jeg kjente ingenting til symfyseplagene for å si det slik. Alle svangerskapesplagene mine forsvant med fødsel, heldigvis!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Lillemorbare skrev (13 minutter siden): Jeg kjente ingenting til symfyseplagene for å si det slik. Alle svangerskapesplagene mine forsvant med fødsel, heldigvis! Samme her! Anonymkode: dd881...42f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Var vondt under fødsel, og helt grusomt etterpå. Klarte ikke å gå på 2 dager, eller reise meg fra sengen uten hjelp. Det er det rareste jeg har opplevd for jeg kunne fint stå uten smerter men kunne ikke flytte på bena. På dag 3 brukte jeg prekestol og etter det så gikk det ganske raskt bedre. Håper på at det skal gå bedre denne runden da jeg ikke har fullt så sterke smerter som sist 😊 Det er slett ikke sikkert du vil merke noe særlig til det, og mulig det vil rette seg kjapt etter fødsel altså 😊 Anonymkode: f93e7...629
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 Dette lurte jeg også på før fødsel, jeg så for meg at det måtte være helt forferdelige smerter i symfysen når en hel baby skulle ut der. Men jeg registrerte heller ikke smerter i symfysen under fødselen. Det var nok kanskje det at riesmertene var så dominerende at jeg ikke kjente noe annet. Jeg klarte ikke å bevege eller snu meg, men det opplevde jeg var pga. tette rier. Og det høres jo ille ut, men jeg var egentlig ganske lettet over at det ikke ble verre mtp. bekkensmertene da fødselen var overstått. Anonymkode: eae50...f7d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 Jeg kunne ikke gå da jeg skulle føde pga symfyseløsning, men husker virkelig ikke om det var problematisk under fødselen! tror kanskje bare det var vanskelig å være oppe og gå, men det var pga stormrier mest Anonymkode: 14d75...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå