Gjest Malika Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Som overskriften sier. Ønsker en knallbra concealer! Vil gjerne prøve den i butikk, da jeg er kresen på konsistens og holdbarhet. Ønsker å bruke den både under øynene da jeg er mørk der og på øyelokk. Jeg er mørk i hud og hår, og vil lysne uten å bli grå i huden. Jeg har tidligere vært veldig glad i Helena Rubinstein - Magic Concealer, men denne har nå blitt for tørr og legger seg i linjer. Takk for svar.
Roci Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Jeg liker Detmablend fra Vichy - den fungerer både som concealer og foundation, og blir ikke tørr.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Nars radient cream concealer. Legger seg ikke i linjer og er ikke tørr. Anonymkode: df228...bcd
Gjest Malika Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Roci skrev (2 timer siden): Jeg liker Detmablend fra Vichy - den fungerer både som concealer og foundation, og blir ikke tørr. AnonymBruker skrev (1 time siden): Nars radient cream concealer. Legger seg ikke i linjer og er ikke tørr. Anonymkode: df228...bcd Takk! Skal sjekke begge. Dekker de mørke ringer under øynene? Og på øyelokk for meg som er litt mørkere enn nordmenn flest? Sånn olivenhud og litt solbrun året rundt?
Roci Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Malika skrev (3 timer siden): Takk! Skal sjekke begge. Dekker de mørke ringer under øynene? Og på øyelokk for meg som er litt mørkere enn nordmenn flest? Sånn olivenhud og litt solbrun året rundt? Vil tro at den mørkeste nyansen av Dermablend vil passe. Det som er så bra, er at du kan bygge opp dekkevnen fra lett via medium til full dekkevne, uten at den blir tørr eller "kakete". Må understreke at jeg snakker om den som heter "compact foundation". Jeg pleier å legge den med fuktig svamp for lett/transparent utjevning av hudtonen, og med tørr svamp for å dekke over kviser, f.eks.
Gjest Fnuggolina Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Legger du krem under før påføring? Det er must for meg uansett concealer.
Gjest Malika Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nars radient cream concealer. Legger seg ikke i linjer og er ikke tørr. Anonymkode: df228...bcd Takk! Skal testes
Gjest Malika Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Fnuggolina skrev (1 time siden): Legger du krem under før påføring? Det er must for meg uansett concealer. Ja, alltid en liten klatt øyekrem som får synke inn før påføring av concealer.
Djungelvrål Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 Roci skrev (19 timer siden): Vil tro at den mørkeste nyansen av Dermablend vil passe. Det som er så bra, er at du kan bygge opp dekkevnen fra lett via medium til full dekkevne, uten at den blir tørr eller "kakete". Må understreke at jeg snakker om den som heter "compact foundation". Jeg pleier å legge den med fuktig svamp for lett/transparent utjevning av hudtonen, og med tørr svamp for å dekke over kviser, f.eks. Den med speil ved siden av? Får ikke til å legge ut link.
Roci Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 (endret) Peonjenta skrev (31 minutter siden): Den med speil ved siden av? Får ikke til å legge ut link. Ja, denne: Endret 4. april 2021 av Roci
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå