AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Nå i det siste har det vært mange tråder om at folk kjenner på ensomhet pga. korona og påske. Tenkte kanskje det kunne være fint med en lavterskel-skravletråd? Håper moderator lar tråden bli liggende i venne-forumet hvor det er lov å være anonym, det er også her de fleste trådene om ensomhet opprettes. Fortell oss hva du har gjort i dag, eller hvilke middagsplaner du har! 🍽 Har du kost deg med påskegodt enda eller sparer du det til kvelden? (Hvorfor finnes det forresten ikke en påskeegg-smiley? Det får bli en appelsin istedet) 🍊 Selv skal jeg snart kose meg med rekesmørbrød og en liten flaske hvitvin (som jeg allerede har prøvesmakt). Her er det sol, så jeg har sittet ute og lest en spennende bok. Skikkelig påskestemning for meg i dag. 🐥 Hvordan er været der du er? Hørte på radioen at det snør i nord. ❄️ Håper det kan hjelpe litt å vite at vi er flere i samme situasjon. Ifølge SSB er det mer enn 974.000 nordmenn som bor alene, det er ca. 20% av alle husholdninger i landet. Så vi er mange som kjenner litt ekstra på ensomhet nå i påsken. Sender en god påskeklem til alle som er innom denne tråden! 💛 Anonymkode: 96e48...7ee 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Nå har jeg kost meg med rekesmørbrød, og ryddet litt på kjøkkenbenken. Til dessert skal jeg varme opp brownies, og ha iskrem til.😋 Hva med dere andre? Hva koser dere dere med? Noen som ser på krim på TV, og har noe å anbefale? Anonymkode: 96e48...7ee
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Jeg ser på fotball og spiser frokostblanding til middag 🤪 Anonymkode: b5b81...44b 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ser på fotball og spiser frokostblanding til middag 🤪 Anonymkode: b5b81...44b Høres bra ut! Er det sunn og fornuftig frokostblanding, eller jeg-kunne-like-gjerne-spist-godteri-frokostblanding? 😁 Spennende fotballkamp? Hvem spiller? (Sorry, jeg har ikke peiling på fotball...😬) Anonymkode: 96e48...7ee
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Høres bra ut! Er det sunn og fornuftig frokostblanding, eller jeg-kunne-like-gjerne-spist-godteri-frokostblanding? 😁 Spennende fotballkamp? Hvem spiller? (Sorry, jeg har ikke peiling på fotball...😬) Anonymkode: 96e48...7ee Liverpool ☺️ Litt kjedelig nå, så jeg henger her 😁 Ehhh...Godteriblanding ja, godt sagt 😃😂 Hvor er folk? Anonymkode: b5b81...44b 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Liverpool ☺️ Litt kjedelig nå, så jeg henger her 😁 Ehhh...Godteriblanding ja, godt sagt 😃😂 Hvor er folk? Anonymkode: b5b81...44b Hehe Da fikk du hvertfall noe godt til middag.🙂 Tenker folk titter innom litt utover kvelden og natten. Jeg har vært med i lignende tråder på nyttårsaften og da stikker folk innom til litt ulike tider, men det kan være godt at det finnes en åpen tråd man kan skrive litt i eller bare vite at det finnes andre som også sitter alene. Hvordan går det med fotballkampen, er den blitt mer spennende? ⚽️ Anonymkode: 96e48...7ee 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 For en fin tråd! ❤️ Anonymkode: bbd2e...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå