AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Fikk barn for to dager siden og har ikke fortalt dette til noen andre enn svigermor. Jeg er så glad og stolt! Har lite familie sa foreldre er døde, og slekt bor i annet land. Har litt venner og bekjent og gledet meg masse til å poste dette på sosiale medier. Samboer ønsker ikke å bli tagget, og har rart unnskyldninger. Han mener det er nok at hans noe vet om der og noen venner, men har ingen grunn til å vise det til hans venner eller bekjente. Synes dette er sårende da jeg deler litt og er så stolt. Blir jo ikke det samme å skrive at jeg har fått barn «alene» heller. Samboer sier han ikke har fortelt e på jobb at vi har fått barn, men dette synes jeg er rart.. Blir jo helt paranoid av dette da jeg er full av hormoner og skjønner ikke greia. Plutselig sa han at jeg kunne tagge han men han ønsket ikke at hans venner skulle se det.. Hva er da vitsen? Mulig jeg overreagerer men jeg lever i 2021, og jeg forstår at noen er private men ble såret når samboer ønsker å være så privat om noe jeg er så glad over å dele med andre. Anonymkode: 4f2ed...640 22
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 3. april 2021 Du kam skrive navnet hans uten å tagge ham. Anonymkode: 97ac8...864 50
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Poster han noe på fb? Hvordan kan jobben ikke vite at dere skal ha barn? Er han generelt passiv eller lite aktiv på sosiale medier? Anonymkode: d6e56...6f7 26
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kam skrive navnet hans uten å tagge ham. Anonymkode: 97ac8...864 Ja, men føler ikke at jeg vil da han ikke ønsker å dele det. Blir såret dessverre😥 Mulig jeg overreagerer men slik føles det Anonymkode: 4f2ed...640 2
Gjest O.G. Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Hmm, hvem er det han ikke vil skal vite at han har blitt far, mon tro?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Poster han noe på fb? Hvordan kan jobben ikke vite at dere skal ha barn? Er han generelt passiv eller lite aktiv på sosiale medier? Anonymkode: d6e56...6f7 Sjeldent Aner ikke.. Skjønner ikke hvordan der er mulig. Han er veldig opptatt av karriere og ønsker å gjøre sukse så mulig det er derfor han ikke har sagt noe. Skjønner det ikke selv. Han er aktiv men deler ikke så mye. Anonymkode: 4f2ed...640
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 Like greit å slette kontoen sin da, hvis han ikke skal bruke den til noe som helst. Veldig rart. Just now, O.G. said: Hmm, hvem er det han ikke vil skal vite at han har blitt far, mon tro? Tenkte det samme. Anonymkode: fa9ae...4df 20
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 Jeg synes ikke du overreagerer, TS. Jeg bryr meg ikke så mye om sosiale medier, men hadde lett latt meg tagge i en post hvis det var veldig viktig for mannen min. Jeg synes du skal sette deg ned med din og forklare at dette gjør det trist. Er han snill ellers? Anonymkode: 5758e...cb1 24
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 Populært innlegg #9 Skrevet 3. april 2021 Ville spurt direkte hva det egentlig dreier seg om: "Hvorfor vil du ikke at dine venner skal vite vi har fått barn? Er du flau over å ha meg som kjæreste eller hva er problemet?" Anonymkode: eb689...77f 81
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 FaceBook er jo så ekstremt usexy, skjønner det godt. Tapersted. Anonymkode: 07db6...1f1 13
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 Gratulerer med barn, forresten!! ❤️💐 Anonymkode: 5758e...cb1 44
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 Populært innlegg #12 Skrevet 3. april 2021 At han ikke vil tagger på fb er en grei sak, er ikke alle som liker å være på some og synes det er noe stort tull. Det må de da få lov til! Syns det er rarere at han ikke har fortalt på jobben at han skal ha barn. Skal han ikke ha pappapermisjon heller, da? Anonymkode: 0cade...9ee 88
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 O.G. skrev (6 minutter siden): Hmm, hvem er det han ikke vil skal vite at han har blitt far, mon tro? Oh yeah....😉 Anonymkode: 59b2b...e31 10
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ville spurt direkte hva det egentlig dreier seg om: "Hvorfor vil du ikke at dine venner skal vite vi har fått barn? Er du flau over å ha meg som kjæreste eller hva er problemet?" Anonymkode: eb689...77f Han sier selvfølgelig nei, men handlinger sier mer enn ord... Anonymkode: 59b2b...e31 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #15 Skrevet 3. april 2021 Sosiale medier bidrar åpenbart til masse trøbbel. Da jeg fikk barn for 20 år siden fortalte jeg det til familie,venner og kolleger via telefon/sms, men hadde ikke behov for også å kringkaste det til Pål og Charlotte som jeg ikke har sett siden gymnaset. Anonymkode: e2ac2...1bc 25
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #16 Skrevet 3. april 2021 Han vil nok ikke være med på den flaue turen på Internett hvor mødre poster ditt og datt om barna sine. Jeg skjønner han godt. Men du trenger ikke bekymre deg, dette har nok ingenting med å gjøre om han vil bli far osv Men det er ganske flaut med damer som er helt omtåket av «baby» og det eneste de poster er baby gjør ditt og baby gjør datt, se baby 1 år, se baby søle med isen i sola, se baby klarer gå, se baby bla bla bla Jeg sier ikke at du automatisk er en sånn fordi du vil poste 1 bilde. Men det kan jo hende han er redd for at det vil bli sånn, du sier jo selv at du har litt hormoner nå Så han vil nok bare ikke bli en av de mennene hvor dama poster baby ditt og datt, for det er flaut ovenfor andre (kompiser, kollegaer) 😜 Anonymkode: 34dd8...aa4 16
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #17 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ville spurt direkte hva det egentlig dreier seg om: "Hvorfor vil du ikke at dine venner skal vite vi har fått barn? Er du flau over å ha meg som kjæreste eller hva er problemet?" Anonymkode: eb689...77f Herregud det er ikke det det handler om i det hele tatt. TS ikke gå å si dette til mannen. Du vil bare virke desperat og han vil tro du har blitt helt gal. Det finnes faktisk folk som er stolte av å få barn, men som syntes det er flaut med denne nye medie hysteriet om å poste masse barne bilder. Selv om ts bare snakker om 1 bilde, så tenker nok mannen at det er lurt å si nei nå, og ikke senere, for han vil rett og slett ikke være med på den offentlige bilde turen der med en hormon fylt dame som ikke skjønner grensene på når det er nok barne bilder. Anonymkode: 34dd8...aa4 15
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #18 Skrevet 3. april 2021 Skal han ikke ha pappaperm osv? Rart at det ikke er blitt fortalt på jobb. Og litt rart du ikke får lov til å tagge han hvis det betyr så mye for deg denne gangen. Dere får jo ikke barn annenhver dag liksom. Gratulerer med baby ❤️ Men blir det mye tagging om alt mulig er det kleint. Man trenger ikke oppmerksomhet hele tiden om hva man driver med. Anonymkode: 94a62...72e 33
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #19 Skrevet 3. april 2021 Hvorfor i alle dager skal ikke alle få vite om barnet? Anonymkode: 8d5bb...ee3 15
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #20 Skrevet 3. april 2021 Vi har begge jobber der det et en fordel å være ekstremt anonyme på nett. Klienter har en tendens til å grave, og vise stor interesse. Uavhengig av dette hadde jeg ikke orket utlevering og "presentasjon" i sosiale medier. Ser virkelig ikke vitsen. For meg er det en meningsløs måte å dele ting på, for å få enda mer meningsløse og tomme kommentarer. Er venner nære nok så får de en telefon, og gir da sin respons. Er de kun facebookvenner er de uansett ikke nære nok til at de bryr seg. Anonymkode: 8606e...679 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå