Gå til innhold

Kneppe opp buksa innafor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på hyttetur med en ganske ny date og et felles vennepar.

Har tatt på meg ei veldig trang bukse for å være fin for daten, vet han liker meg godt i den. Men nå skal vi snart spise middag her og da blir vi sittende til bords i mange timer, men jeg vet ikke om jeg orker/klarer å sitte med denne buksa så lenge🙈

Så jeg lurer på er det innafor å kneppe den opp mens vi sitter? Eller skal jeg bare lide meg igjennom kvelden med den lukket? Vil ikke skifte da jeg vil ha de på.

Anonymkode: ec881...9e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg knepper av og til opp, men bare når jeg har en genser som tydelig dekker :) Så ingen ser det.

Anonymkode: 82057...f90

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar

Har valgt å holde den lukket så langt, og skal nok klare å komme igjennom kvelden med den slik også. Har på en cropped topp så blir veldig synlig med den kneppet opp, er også ganske varmt her så kan ikke ta på en cardigan over. 

Men i morgen blir det tights hele dagen haha

AnonymBruker
Skrevet

Spess å sitte i en åltrang bukse og crop top på hytta men..

Anonymkode: 1c6d9...30f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Om du endrer ditt syn fra "vil ikke skifte" til "vil skifte", er hele greia løst. Man må spørre seg hvorfor man vil noe. 

Anonymkode: fe348...26f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du endrer ditt syn fra "vil ikke skifte" til "vil skifte", er hele greia løst. Man må spørre seg hvorfor man vil noe. 

Anonymkode: fe348...26f

Gevinsten av å ha den på var åpenbart større. 

Anonymkode: 632bb...c26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min gjorde alltid det når hun proppet seg. Synes egentlig det var litt søtt.

Anonymkode: b800f...be0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Eksen min gjorde alltid det når hun proppet seg. Synes egentlig det var litt søtt.

Anonymkode: b800f...be0

Proppet seg? Hæ? 

Anonymkode: fb422...221

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Proppet seg? Hæ? 

Anonymkode: fb422...221

Å proppe seg betyr å spise for mye

Anonymkode: 75b96...3b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Hadde den den lukket under middagen, følte det ble rart å kneppe opp. Ble tights i går så da slapp jeg problemet haha

Tok på samme buksa i dag når vi skulle kjøre hjemover, tenkte da på det dere skriver om at det er ok å kneppe opp. Så da gjorde jeg det og sa "blir for trangt å sitte med i 4 timer så den må opp haha" og vet dere hva han svarte! "Det skjønner jeg, synes det var rart du ikke gjorde det under middagen på lørdag også" 🙈😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...