AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Er på hyttetur med en ganske ny date og et felles vennepar. Har tatt på meg ei veldig trang bukse for å være fin for daten, vet han liker meg godt i den. Men nå skal vi snart spise middag her og da blir vi sittende til bords i mange timer, men jeg vet ikke om jeg orker/klarer å sitte med denne buksa så lenge🙈 Så jeg lurer på er det innafor å kneppe den opp mens vi sitter? Eller skal jeg bare lide meg igjennom kvelden med den lukket? Vil ikke skifte da jeg vil ha de på. Anonymkode: ec881...9e3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Jeg knepper av og til opp, men bare når jeg har en genser som tydelig dekker Så ingen ser det. Anonymkode: 82057...f90
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Takk for svar Har valgt å holde den lukket så langt, og skal nok klare å komme igjennom kvelden med den slik også. Har på en cropped topp så blir veldig synlig med den kneppet opp, er også ganske varmt her så kan ikke ta på en cardigan over. Men i morgen blir det tights hele dagen haha Anonymkode: ec881...9e3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Spess å sitte i en åltrang bukse og crop top på hytta men.. Anonymkode: 1c6d9...30f 8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Om du endrer ditt syn fra "vil ikke skifte" til "vil skifte", er hele greia løst. Man må spørre seg hvorfor man vil noe. Anonymkode: fe348...26f 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du endrer ditt syn fra "vil ikke skifte" til "vil skifte", er hele greia løst. Man må spørre seg hvorfor man vil noe. Anonymkode: fe348...26f Gevinsten av å ha den på var åpenbart større. Anonymkode: 632bb...c26 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Eksen min gjorde alltid det når hun proppet seg. Synes egentlig det var litt søtt. Anonymkode: b800f...be0 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Eksen min gjorde alltid det når hun proppet seg. Synes egentlig det var litt søtt. Anonymkode: b800f...be0 Proppet seg? Hæ? Anonymkode: fb422...221
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Proppet seg? Hæ? Anonymkode: fb422...221 Å proppe seg betyr å spise for mye Anonymkode: 75b96...3b6 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 TS her. Hadde den den lukket under middagen, følte det ble rart å kneppe opp. Ble tights i går så da slapp jeg problemet haha Tok på samme buksa i dag når vi skulle kjøre hjemover, tenkte da på det dere skriver om at det er ok å kneppe opp. Så da gjorde jeg det og sa "blir for trangt å sitte med i 4 timer så den må opp haha" og vet dere hva han svarte! "Det skjønner jeg, synes det var rart du ikke gjorde det under middagen på lørdag også" 🙈😂 Anonymkode: ec881...9e3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå