Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det noen uker siden jeg fødte, og jeg har gått ned alle kiloene jeg la på meg under svangerskapet. Allikevel passer ingen av klærne mine fra før graviditeten. Er det slik at kroppen er forandret og jeg må regne med å investere i en ny garderobe, eller kan det fortsatt hende at ting ikke har gått helt "på plass" selvom jeg har gått ned kiloene?

Førstegangsfødende her... 🙈 Jeg innser at dette er et i-landsproblem, men jeg har altså ingen klær som passer meg og jeg lurer på hva deres erfaringer er :) 

Anonymkode: 41832...389

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er det noen uker siden jeg fødte, og jeg har gått ned alle kiloene jeg la på meg under svangerskapet. Allikevel passer ingen av klærne mine fra før graviditeten. Er det slik at kroppen er forandret og jeg må regne med å investere i en ny garderobe, eller kan det fortsatt hende at ting ikke har gått helt "på plass" selvom jeg har gått ned kiloene?

Førstegangsfødende her... 🙈 Jeg innser at dette er et i-landsproblem, men jeg har altså ingen klær som passer meg og jeg lurer på hva deres erfaringer er :) 

Selv om jeg ble mindre enn hva jeg var før jeg ble gravid så ble bekkenet aldri det samme, det er utvidet på et vis så buksestørrelsen måtte opp.

Anonymkode: 7b3aa...029

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av klærne på overkroppen passet pga monsterpupper. Ellers passet resten.

Anonymkode: 282aa...e21

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig å få litt annerledes fasong. Pakk bort det du liker som ikke sitter nå, kjøp noe som sitter pent så du føler deg fin i. Du trenger det ❤️ Prøv det du har pakket bort om en stund. Hvis ikke det passer så gi bort. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er rart med denne kroppen, jeg har faktisk 7 kg til startvekt men kan bruke de samme buksene som før jeg ble gravid. Føler vekten har lagt seg mer på lårene og puppene enn magen. Hadde relativt brede hofter før jeg ble gravid så har kanskje noe med det å gjøre🤷‍♀️

Anonymkode: 81154...797

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med nr 1 ble bekkenet smalere igjen innen seks måneder etter fødsel. 

Etter nr 2 ble det aldri smalere igjen. Med nr 3 ble det ikke bredere i graviditeten, og dermed heller ikke smalere etterpå. 

Ellers har ikke kroppen endret seg stort, med unntak av litt arr her og der og en del strekkmerker. 

Anonymkode: 26269...f1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fødte for noen måneder siden, og merker det samme; virker som bekkenet rett og slett er bredere enn før. Er tilbake på startvekt, men buksene passer bare ikke 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 70797...95b

AnonymBruker
Skrevet

Fikk midje og bredere bekken etter fødselen. Sånn er det fortsatt nå etter 19 år, bare at jeg har blitt enda bredere.

Anonymkode: 1afff...20b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fikk bredere bekken og bredere føtter. Sånn er det fortsatt. Så ingen gamle klær og sko passet lenger. 

Anonymkode: 0e048...386

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...