Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2005 #1 Del Skrevet 28. august 2005 Noen som vet? For det er vel sånn at nordmenn må ha visum til Tyrkia nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. august 2005 #2 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Det kjøpes i passkontrollen når du lander i Tyrkia. Endret 28. august 2005 av Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2005 #3 Del Skrevet 28. august 2005 Så det er ikke værre nei. Men da må man vel ha litt tyrkiske penger for hånd eller kan man betale med kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. august 2005 #4 Del Skrevet 28. august 2005 Tror det må betales kontant. Ca 30 euro mener jeg det koster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. august 2005 #5 Del Skrevet 28. august 2005 Rettelse: Jeg har kikket i feriekatalogen. Vi reiser til Tyrkia i oktober, og i vår katalog står det at visumet må betales i passkontrollen, og at det koster enten 30 dollar eller 20 euro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #6 Del Skrevet 28. august 2005 Noen som vet? For det er vel sånn at nordmenn må ha visum til Tyrkia nå? ← Dette er et visum Tyrkia innførte, noe som mange land var uenig i. Det arbare for å få inn mere penger. Du betaler da du kommer frem. Du må igjennom en "disk" der det står noen å innkrever pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. august 2005 #7 Del Skrevet 28. august 2005 men dersom man reiser på chartertur får man dette på gardermoen (inkl i hva du betalte til reisebyrået)..er i allefall sånn med ving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søster_27 Skrevet 28. august 2005 #8 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg var i Tyrkia i fjor og dro med startour. I billettenprisen var det og visum. Er du usikker om det gjelder for deg, er det bare å ta en tlf.til reiseselksapet ditt. God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #9 Del Skrevet 29. august 2005 Ser ut som ving,saga,star tour har visum innkludert i prisen + at du får det når du sjekker inn i Norge. Tyrkiareiser er det utenom prisen +at du må stå i den dumme køen på flyplassen og bli sent veggimellom fordI en kø tar bare i mot euro ,og den andre dollar ,og den tredje tyrkiske.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #10 Del Skrevet 30. august 2005 Ok, siden vi reiser på chartertur skal jeg sjekke med reiseselskapet om det er inkl i prisen. Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #11 Del Skrevet 27. september 2005 Rettelse: Jeg har kikket i feriekatalogen. Vi reiser til Tyrkia i oktober, og i vår katalog står det at visumet må betales i passkontrollen, og at det koster enten 30 dollar eller 20 euro. ← Da er jeg hjemme igjen fra Tyrkia og det viste seg at det er som Barbie sier. Man betaler visumet på flyplassen, men dette skjer altså før man stiller seg i kø for passkontroll. Det står på skjermer over hver kø hvilken valutta de tar i hver enkelt skranke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. september 2005 #12 Del Skrevet 27. september 2005 Hadde du en fin tur da? Vi reiser nedover om 11 dager, og jeg gleder meg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå