AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Hvordan vet man om slimproppen er gått? Jeg er i uke 36 og har de siste to ukene hatt mye mer utflod enn vanlig. Kommer til tider sånn blank eggehvite ut. Er det det som er slimproppen? Leser at mange opplever slimproppen som en stor seig klump, men dette er altså mer sånn eggløsningsutflod. Anonymkode: 59dff...1d4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Lurer også på dette🤔 Anonymkode: 45650...319
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Økt utflod er vel vanlig. Slimpropp for meg var blodig slim som kom en gang i forbindelse med dobesøk. Ungen var ute 4 timer etterpå Anonymkode: 2c308...868
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Jeg lurte ofte på de siste ukene før fødselen om slimproppen hadde gått fordi jeg hadde mye utflod på slutten, men da den endelig gikk så var jeg virkelig ikke i tvil. Det var en enorm masse med seigt slim som kom når jeg satt på do. Husker jeg tenkte: aha! Så det er dette som er slimproppen! 😅 Anonymkode: aa337...c1b
Gjest nocco Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg lurte ofte på de siste ukene før fødselen om slimproppen hadde gått fordi jeg hadde mye utflod på slutten, men da den endelig gikk så var jeg virkelig ikke i tvil. Det var en enorm masse med seigt slim som kom når jeg satt på do. Husker jeg tenkte: aha! Så det er dette som er slimproppen! 😅 Anonymkode: aa337...c1b What she said🤣👆 Hadde også blod"tråder" i min slimpropp🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå