Gå til innhold

Har truffet ei dame nå, og litt bekymret for at hun ikke blir tilfredsstilt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

M33 møtt D29. Vi har superbra sex, og jeg simpelthen bare elsker at jeg får henne til å komme, flere ganger. Men(!) det er slik at etter at hun har kommet to-tre ganger, og jeg kommer, så er ikke jeg helt klar for noe mer før om en stund. Blir bare litt bekymret for om hun ikke er tilfredsstilt? Det virker jo som at hun tilsynelatende kan fortsette å komme flere ganger?
Noen damer som har lett for å komme som kan si noe om det å ha mange orgasmer etter hverandre? Hvor mange ganger er nok? Tror ting er greit, men hun er liksom så "sulten" at jeg vet ikke helt.  

Anonymkode: 8c492...190

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

M33 møtt D29. Vi har superbra sex, og jeg simpelthen bare elsker at jeg får henne til å komme, flere ganger. Men(!) det er slik at etter at hun har kommet to-tre ganger, og jeg kommer, så er ikke jeg helt klar for noe mer før om en stund. Blir bare litt bekymret for om hun ikke er tilfredsstilt? Det virker jo som at hun tilsynelatende kan fortsette å komme flere ganger?
Noen damer som har lett for å komme som kan si noe om det å ha mange orgasmer etter hverandre? Hvor mange ganger er nok? Tror ting er greit, men hun er liksom så "sulten" at jeg vet ikke helt.  

Hvor lang tid trenger du før du klarer en runde til? 

Anonymkode: 31c1f...fec

AnonymBruker
Skrevet

Spør henne.

Jeg pleier å føle meg helt ferdig etter tre, men av og til kan jeg ønske mer.

Anonymkode: 8a300...acd

Skrevet

Snakk sammen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ha heller oftere sex til å begynne med, vent et par timer så du får fylt magasinet... Og husk, du har også andre kroppsdeler og måter å tilfredstille henne på 🤞

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS..

Vel... må vel ærlig innrømme at det å skulle ha så mye sex "etter" hverandre egentlig aldri har vært et tema i tidligere forhold, så jeg vet egentlig ikke helt... ett par timer kanskje? uten at jeg er helt sikker på det.. De to forholdene jeg har vært i før som går over flere år har det liksom bare vært underforstått at man er ferdig når jeg er ferdig, men hun her er ganske kosen ganske fort igjen haha... så derfor jeg blir litt usikker.. 

Fingrer henne stort sett til å starte med, og da kommer hun også.. men da blir hun bare enda kåtere hahaha.... Trodde kanskje ikke det var like stas å få orgasme så mange ganger på rad mtp at jeg TRODDE de ble svakere? Som mann så er første gangen absolutt den beste. 

Utfordringen min er rett og slett den at for min del så handler egentlig sex mest om at hun skal ha det godt/komme, og at det gjør at hun er fornøyd. Men når hun kan komme så mange ganger så blir jeg usikker på når det faktisk er.

Jeg får vel spørre etterhvert da..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva med å snakke med henne om det?

Jeg kan si at jeg ofte trenger 3-4 stk før jeg føler meg tilfredsstilt, men samtidig kan jeg fortsette med 5-6-7 også.

Men jeg aner jo ikke om det er det samme for henne. Du må nesten ta å snakke med dama de om usikkerheten din rundt dette.

Anonymkode: 26786...a46

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan komme utallige ganger, men er likevel innstilt på at når han kommer er det ferdig. 

Det gjør absolutt ingenting om jeg kunne ha kommet flere ganger, og fremdeles er "sulten", for det er bare positivt. Da er jeg fort klar igjen når han er det. 

Innimellom har han dratt det ut veldig, for å gi meg så mange orgasmer som mulig. Han elsker det, men jeg synes det er litt slitsomt. Jeg blir sliten, lenge innen kroppen min ikke lenge er i stand til å drives til flere orgasmer. 

Så det er hans moro mer enn jeg ønsker det, det å få så mange orgasmer. Jeg foretrekker at det er slutt når han kommer, og så heller beholde sulten på mer, så jeg blir kjapt klar igjen når han er det. 

Anonymkode: 4e066...b26

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan komme utallige ganger, men er likevel innstilt på at når han kommer er det ferdig. 

Det gjør absolutt ingenting om jeg kunne ha kommet flere ganger, og fremdeles er "sulten", for det er bare positivt. Da er jeg fort klar igjen når han er det. 

Innimellom har han dratt det ut veldig, for å gi meg så mange orgasmer som mulig. Han elsker det, men jeg synes det er litt slitsomt. Jeg blir sliten, lenge innen kroppen min ikke lenge er i stand til å drives til flere orgasmer. 

Så det er hans moro mer enn jeg ønsker det, det å få så mange orgasmer. Jeg foretrekker at det er slutt når han kommer, og så heller beholde sulten på mer, så jeg blir kjapt klar igjen når han er det. 

ts igjen..

Det synes jeg var et nydelig svar, og utrolig at vi kan være så anderledes... at du kan synes det er "positivt" fordi at du da er fort klar igjen. Tror jeg hadde følt meg litt snytt heller, for at jeg ikke ble fullstendig tilfredsstilt. Men har jo forstått det slik at noen damer faktisk synes det er fantastisk å gå å kjenne på det å være kåt hele dagen før en faktisk får utløsning. 

Tusen takk :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

ts igjen..

Det synes jeg var et nydelig svar, og utrolig at vi kan være så anderledes... at du kan synes det er "positivt" fordi at du da er fort klar igjen. Tror jeg hadde følt meg litt snytt heller, for at jeg ikke ble fullstendig tilfredsstilt. Men har jo forstått det slik at noen damer faktisk synes det er fantastisk å gå å kjenne på det å være kåt hele dagen før en faktisk får utløsning. 

Bare hyggelig!

Ja jeg synes det fantastisk deilig å ha den gløden i kroppen. Ønske om mer, snart. Det er en herlig følelse. 

Snytt føler jeg meg absolutt ikke. Jeg har jo fått flere herlige orgasmer, og en veldig deilig opplevelse. En opplevelse som gir mersmak.  At sulten på mer opprettholdes er positivt for oss begge. 

Jeg tror det er litt annerledes for oss som kan komme mange ganger. Vi får liksom ikke en avsluttende orgasme, et klart punktum. Han kunne gitt meg 20- 30 orgasmer, uten at det hadde skjedd, men på et tidspunkt hadde jeg blitt sliten av det. Fremdeles uten et klart "nå er jeg tilfredsstilt "- avsluttende orgasme. 

Det må bare avsluttes på et punkt,og da er det bedre å få avslutningen ved at han kommer, og jeg fremdeles har en deilig sult på neste gang, enn at jeg egentlig blir litt sliten og føler at han drar det for langt. 

Jeg elsker den gløden i kroppen. Forventningene til neste gang. Hatt det herlig, og allerede forventninger til neste runde. 

• Liker 5
Skrevet

Blir stadig overrasket over hvor mange som er voksne nok til å ha sex, men ikke å snakke sammen om helt vanlige ting.. så utrolig rart.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

ts igjen..

Synes virkelig du burde snakke med henne om hva hun tenker og føler. Jeg opplever f.eks. ting annerledes både enn deg og den du siterer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Synes virkelig du burde snakke med henne om hva hun tenker og føler. Jeg opplever f.eks. ting annerledes både enn deg og den du siterer. 

Hvordan opplever du ting? :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan opplever du ting? :)

Jeg er ferdig når jeg er ferdig, helt uavhengig av om mannen er det, f.eks. Om det er gjort i løpet av 1, 3 eller 10 orgasmer, er avhengig av dagsform eller annet. Men hvis jeg ikke er ferdig, så føler jeg meg ikke ferdig bare fordi han er det, og da hadde jeg lett følt meg mer gretten enn om vi aldri hadde begynt. Om det gir mening.

Det sagt, så betyr det ikke at mannen må vente på at jeg skal bli ferdig før han blir det. Det finnes mange veier til Rom, ikke bare den som går via det skjeve tårnet i Pisa ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 14.15):

Spør henne.

Jeg pleier å føle meg helt ferdig etter tre, men av og til kan jeg ønske mer.

Er jo bare å kjøpe en sånn dildomaskin som står å pumper og rister til du er fornøyd😅

Anonymkode: 5c28a...38c

Skrevet

Jeg kan komme i det uendelige, og det blir egentlig bare bedre og bedre, og mer og mer følsomt og intenst for hver orgasme. Klart skjønner jeg at menn når grensa på et punkt, og det er greit. Men deilig sex gjør at jeg blir gal etter mer uansett. 

Hadde det vært dårlig, hadde hun nok ikke cravet mer. Men du kan jo avslutte med en skikkelig god klitorisorgasme til henne, det pleier å gi meg litt mer ro 🤭

Skrevet
On 4/3/2021 at 4:01 PM, sicario said:

Blir stadig overrasket over hvor mange som er voksne nok til å ha sex, men ikke å snakke sammen om helt vanlige ting.. så utrolig rart.

Er egentlig ikke så rart. Sex er jo en nokså emosjonell og instinktiv greie. Dermed er det en noe risikabel fremgangsmåte å håndtere sex som enhver annen prosaisk utfordring. Som hva man skal ha til middag, eller innkjøp av nye gardiner. Jeg er overbevist om at man lett kan snakke et greit sexliv helt i stykker, ved å gjøre det til et sett praktiske håndgrep og kjøreregler 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...