AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Nå har jeg kastet en hel det gammel sminke som er både tre og fire år gammel...... (forresten) var det riktig å gjøre? Tenger er godt svar på det.... Men uansett.... Så skal jeg kjøpe noe nytt. Har du noen tips om hva jeg skal kjøpe? Hva er viktig å ha som basis? Vil ikke kjøpe noe som jeg ikke trenger, og ikke minst svi av alt for mye heller i kr. Takk for alle som bidrar med svar. Alderen min er i slutten av 30åra for de som ville spørre om det. Anonymkode: 11ac2...a48
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Syntes det var rett og å gjøre da, siden sminke ofte gir god grobunn for bakterier og ulumskheter. Jeg bruker ikke så mye sminke, men bruker en bb cream som gir akkurat passe dekke for min del hvertfall, en cream bronzer og litt blush, ofte bruker jeg en glow primer over bb cream en i stedet for highlighter slik at jeg får litt ekstra glød akkurat på kinnbena, nesen og rett under øyenbrynet. Så har jeg en øyebryns blyant pluss en gel til øyenbrynene. Bruker cream bronzer ofte som øyenskygge også, også legger jeg en stripe med lys nude eyeliner som jeg duser ut rett over øyenvippene før jeg avslutter med vippetang. Jeg bruker ikke mascara da jeg tåler de så dårlig og ender opp med å svi i øynene. Det er hva jeg bruker. Du må jo nesten tenke over hvordan du liker å sminke deg og få deg til å føle deg fresh 😊 Det viktigste jeg gjør er likevel hudpleie i forkant, både på kvelden og rett før sminken skal på. Mange bruker en primer under hudsminken men jeg har enda ikke funnet noen jeg liker, da de aller fleste er full av silikon som jeg ikke er så glad i.. Anonymkode: bdde6...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå