AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Noen som lever i ekteskap med mann som ikke tror,men du tror og går i menighet selv. Ønsker gjerne komme i prat og dele erfaringer. F eks rundt menighets liv og barneoppdragelse. Anonymkode: 49f87...98f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Au... Det må være både tøft og hardt. Les litt om apologetikk (apologetics på engelsk), eller søk på youtube etter det. Du vil ha nytte av det, for da kan du svare på mange av de spørsmål som garantert vil dukke opp gjennom livstiden deres sammen. Anonymkode: b8ba4...eec
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Au... Det må være både tøft og hardt. Les litt om apologetikk (apologetics på engelsk), eller søk på youtube etter det. Du vil ha nytte av det, for da kan du svare på mange av de spørsmål som garantert vil dukke opp gjennom livstiden deres sammen. Anonymkode: b8ba4...eec Takk,men ønsker gjerne finne noen vandre sammen med rundt dette,da jeg liker det best. Anonymkode: 49f87...98f
Lalalopsy Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Hei. Jeg er Kristen men min mann følger en annen religion. Er trist å gå alene på møter og ikke ha en å dele troen med.
Anim92 Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Jeg er i samme båt, på en måte. Send meg gjerne en melding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå