AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Jeg skjønner ikke hvordan det kunne skje! Han har vært nær meg i flere år da han ikke bor så langt unna og så skal jeg plutselig tenne på han. Han har ikke kjæreste. Han har prøvd seg på meg en gang før og det var etter en fest og han ville følge meg hjem. Der og da syntes jeg det var litt ekkelt. Det var i 2018 og jeg var 27. Ei venninne sa hun også syntes han virket litt ekkel på en eller annen måte. Jeg har ikke turt å ha sex enda pga frykt for kjønssykdommer, redd for å bli gravid og jeg har følt meg mindreverdig hver bidige mann. Men jeg må handle en gang. De som jeg har datet eller vært interessert i har nettopp fått seg damer. Jeg avviste dem fordi jeg følte meg lite verdt. Men så kommer han her som jeg har visst om lenge, som er så lite sjarmerende at han kaller meg deilig over meldinger, i fylla si. I tidspunktet så var jeg ulykkelig forelsket i en på min alder som jeg avviste. Er det normalt? Jeg føler kvinner flest går etter sånne Leonardo DiCaprio menn. Anonymkode: 9d47e...1b3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Nei, du skal holde deg unna denne mannen. Hør på venninnen din. Bedre å vente med sex enn å ha sex med en dårlig mann. Kvinner blir fort forelsket når de har sex, og du vil ikke ende opp med denne mannen som kjæreste. Anonymkode: 4ada0...502
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, du skal holde deg unna denne mannen. Hør på venninnen din. Bedre å vente med sex enn å ha sex med en dårlig mann. Kvinner blir fort forelsket når de har sex, og du vil ikke ende opp med denne mannen som kjæreste. Anonymkode: 4ada0...502 vil absolutt ikke ha han som kjæreste. Jeg vet ikke om jeg vil ha kjæreste i det hele tatt. Men synes det er litt urettferdig at andre kvinner bare kan ha det gøy og jeg hele tiden må tenke fornuftig. Sånn tamt. Hva er så ille med å ha sex? og hvordan har han det hvis han er dårlig? Jeg blir ikke fristet av noen slik beskjeden gutt som er fornuftig hele veien, forsiktig i fremgang. Virker som jeg skal holde meg unna alle menn jeg liker. Anonymkode: 9d47e...1b3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Når du sliter med emosjonelle traumer vil du lettere være ofre for predatoriske menn. Hvordan var ditt forhold til din far? Anonymkode: d60e0...698
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når du sliter med emosjonelle traumer vil du lettere være ofre for predatoriske menn. Hvordan var ditt forhold til din far? Anonymkode: d60e0...698 hvor mye hensyn skal vi ta til alle disse trauemen? Traumer hele tiden synes jeg. Skal jeg la være å leve fordi jeg kanskje får lettere traume enn andre? Jeg anser dette som en del av hjernen jeg ikke ba om, som har blitt for stor. Må man ta så hensyn til forbanna amygdala eller hva det heter? Jeg hadde ikke noe forhold til min far. Har kun kontakt med han på nett og han har sagt at han fikk panikk av tanken på familie så det var lett å bare flykte til utlandet og betale bidrag og la mor ta seg av resten. Slik han gjorde med de 2 andre damene han kjørte på tjukka også, men de barna ville han ikke ha å gjøre med for de var ikke planlagt. Hadde en stefar med narsissistiske trekk, litt vold og mye oppløfting. Kan likevel ikke skjønne at jeg føler meg tiltrukket av denne mannen pga mitt forhold til fedre Anonymkode: 9d47e...1b3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 men er det ille å debutere med en daddy da? Hva slags type mann er det dere mener vi skal knulle? jeg synes bare det er litt merkelig hvilke råd man får. Jeg beskrev tidligere slike som han som "gamle griser" men da skrev noen her inne at jeg nok bare var storkrevende og ikke kunne regne med å få slike kjekke menn. At jeg ville ende med sorg om jeg pulte han. Men nå bør jeg altså ikke knulle en slik lastebilsjafør som liker seg på puben ? Anonymkode: 9d47e...1b3
LyseLine Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): men er det ille å debutere med en daddy da? Hva slags type mann er det dere mener vi skal knulle? jeg synes bare det er litt merkelig hvilke råd man får. Jeg beskrev tidligere slike som han som "gamle griser" men da skrev noen her inne at jeg nok bare var storkrevende og ikke kunne regne med å få slike kjekke menn. At jeg ville ende med sorg om jeg pulte han. Men nå bør jeg altså ikke knulle en slik lastebilsjafør som liker seg på puben ? Anonymkode: 9d47e...1b3 Synes du skal bry deg lite om hva andre sier, jeg. Ligg med den du har lyst til å ligge med så lenge du er trygg på vedkommende. Når det er sagt så har jeg hatt langt mer god sex på fire måneder med min nåværende, som er i midten av førti-årene, enn jeg hadde i mitt seks år lange samboerskap med eksen på samme alder som meg selv (jeg er 28). Kanskje tilfeldig, men det føles ikke sånn. Det føles som de er fra to forskjellige verdener, egentlig, på mange måter. Og jeg foretrekker så veldig det jeg har nå at jeg nesten ikke kan få sagt det nok... 😊
LyseLine Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 Masse lykke til. Og IKKE føl deg mindreverdig overfor menn. Det har du så veldig lite grunn til, tro meg (vært der selv...).
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men synes det er litt urettferdig at andre kvinner bare kan ha det gøy og jeg hele tiden må tenke fornuftig. Sånn tamt. Det stemmer da ikke. Vi som har gode liv, har det fordi vi tar gode og fornuftige valg for oss selv. De som ikke tar gode og fornuftige valg for seg selv, ender opp med diverse problemer. Synes du burde stole på venninnen din, ikke til fremmede mennesker på internett. Anonymkode: 4ada0...502
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 Hva er en "Leonardo DiCaprio-mann"? Leo fyller forresten 47 år i år. Anonymkode: 1582d...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er en "Leonardo DiCaprio-mann"? Leo fyller forresten 47 år i år. Anonymkode: 1582d...cb8 rik, høy status og et utseende kvinner visst liker. Slik mann de bitre mennene her inne mener tar alle kvinnene. Han jeg liker har ikke akkurat en høystatusjobb. Han har fagbrev fra videregående 😛 ingen snobber der Anonymkode: 9d47e...1b3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 Høres ut som den perfekte kandidat for første gangen. Erfaren, antagelig hensynsfull da han har noen år på baken, dritkåt på deg og interessert i at du skal ha det godt så sannsynligheten for at det blir med mer enn én gang øker. Kjør på, sier jeg, bare gi beskjed om at det er første gangen så han tar hensyn, og ikke ha forhåpninger om at det skal være fantastisk, første gangen er aldri det. Synes du skal hoppe i det og leve litt. Har selv hatt lyst på en med samme aldersforskjell tidligere, men pga forhold har det aldri skjedd. Anonymkode: 43f8c...69c 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #13 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 12.28): Må man ta så hensyn til forbanna amygdala eller hva det heter? Ja, det skal man. Forbanna amygdala er forbanna bra å ha. Anonymkode: 4ada0...502
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #14 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 12.05): Når du sliter med emosjonelle traumer vil du lettere være ofre for predatoriske menn. Hvordan var ditt forhold til din far? Anonymkode: d60e0...698 Herregud, dere psykoanalytikere, altså. Eksperter på krisemaksimering. Anonymkode: f3cd9...e0e 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #15 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Herregud, dere psykoanalytikere, altså. Eksperter på krisemaksimering. Anonymkode: f3cd9...e0e Eventuelt har vi bare vært lenge nok her inne Anonymkode: 4ada0...502
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #16 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja, det skal man. Forbanna amygdala er forbanna bra å ha. Anonymkode: 4ada0...502 nei den er ikke det for den fungerer som en jævla mor som vil hindre deg i ha å det gøy. litt sånn "hold deg isolert på jenterommet du mens andre lever livet så skjer det deg ikke noe" Blir gøy på dødsleiet. Ser tilbake på forsiktigheten Anonymkode: 9d47e...1b3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #17 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Herregud, dere psykoanalytikere, altså. Eksperter på krisemaksimering. Anonymkode: f3cd9...e0e noen ganger føler jeg at kvinner oppsøker mest mulig trøbbel som unge slik at de kan spille eksperter overfor sine yngre "søstre" når de blir voksne. Anonymkode: 9d47e...1b3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #18 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som den perfekte kandidat for første gangen. Erfaren, antagelig hensynsfull da han har noen år på baken, dritkåt på deg og interessert i at du skal ha det godt så sannsynligheten for at det blir med mer enn én gang øker. Kjør på, sier jeg, bare gi beskjed om at det er første gangen så han tar hensyn, og ikke ha forhåpninger om at det skal være fantastisk, første gangen er aldri det. Synes du skal hoppe i det og leve litt. Har selv hatt lyst på en med samme aldersforskjell tidligere, men pga forhold har det aldri skjedd. Anonymkode: 43f8c...69c Vet ikke hvor erfaren. Er alle i 40-årene så ekstremt erfarne? skulle bare likt å visst hvilke damer han evt har ligget med før. Har aldri sett han med noen isåfall mens jeg har kjent han eller "kjent" han. Ser han ofte da vi er nær hverandre. Anonymkode: 9d47e...1b3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #19 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Eventuelt har vi bare vært lenge nok her inne Anonymkode: 4ada0...502 Ja lenge nok til å drive å skremme folk med traumediagnoser og dystopien "har du hatt en dårlig far, er du dømt til et liv med dårlige kjærester med mindre du oppsøker en av oss 'profesjonelle'". Er så lei av dere. TS. Ha sex med den du føler deg tiltrekket av og trygg på du. Insister på at han bruker kondom og ikke minst, lær deg å ta egne avgjørelser. Det vil gi deg selvtillit. Skriv ned hva som er greit og ikke greit for deg, se over det, pugg det og lev og lær. Begynn på et selvforsvarskurs. Sånn, der har du mine råd. Anonymkode: f3cd9...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #20 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): nei den er ikke det for den fungerer som en jævla mor som vil hindre deg i ha å det gøy. litt sånn "hold deg isolert på jenterommet du mens andre lever livet så skjer det deg ikke noe" Blir gøy på dødsleiet. Ser tilbake på forsiktigheten Anonymkode: 9d47e...1b3 Men nå spør jo du oss uansett. Er det ikke like bra å spørre din egen amygdala? Er ikke den (og venninnen din) en bedre mor for deg, enn vilt fremmede på internett? Er venninnen din erfaren med menn? Har hun peiling på hva hun snakker om? Anonymkode: 4ada0...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå