AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Del Skrevet 3. april 2021 Lurte på om vi ikke kunne være normale foreldre og kjøpe et pappegg som vi fyllet selv. Er vi unormale som ikke har gjort dette i år? Unga har begge fått 2 påskeegg hver, ett av hver sett med besteforeldrepar. Tenkte det holdt med 2 egg til dem hver. Men nå er 12-åringen syrete over d kjedelige påskeegget fra bestemor hvert år. Anonymkode: e7d24...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Del Skrevet 3. april 2021 Kansje det ikke er så god godis i egget? Anonymkode: cb470...495 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 Populært innlegg #3 Del Skrevet 3. april 2021 Det viser jo bare at han bryr seg om innsatsen som legges i det. Gøyere med et pimpet egg framfor et man han kastet rett i handlevognen. Anonymkode: a5f8a...e5d 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 Populært innlegg #4 Del Skrevet 3. april 2021 På en måte syns jeg det virker utakknemlig men samtidig forstår jeg han. De ferdig pakka egga er gjerne ikke så gode. Og det er litt stas med papp-eggene som man fyller med ting med tanke på den som skal få det. Blir mer personlig. Og iallefall viss det er det alle vennene får Anonymkode: 284e3...e49 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg hadde også vært skuffet, selv om jeg er i 30-årene. Det sier noe om at han ikke føler seg sett, og kjenner at dere ikke har lagt ned omtanke om omsorg i egget hans. Det er mye mer stas om dere plukker ut favorittene hans, og ikke basre "rasker med" et ferdig. Anonymkode: 48bd6...acf 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Del Skrevet 3. april 2021 Han har også fått et pappegg fra den andre bestemoren som er hjemmelaget da..... TS Anonymkode: e7d24...0c1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Del Skrevet 3. april 2021 En del av godteriet fra europris er rett og slett ikke godt. Anonymkode: 7a95e...37a 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg forstår han, det koster ikke særlig mye mer å ta et pappegg og fylle med det han liker best fremfor et ferdig som mest sannsynlig har ting som ligger igjen som man ikke liker. Anonymkode: 69e00...d35 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #9 Del Skrevet 3. april 2021 Det er jo helt meningsløst med to egg? Jeg hadde syntes det var stusselig med et ferdigkjøpt egg. Litt som å kjøpe en pose ferdige kanelboller i stedet for å gidde å bake selv, eller servere posesuppe i stedet for å gidde å lage den selv. Da føler man seg ikke særlig verdsatt som gjest. Min unge får ikke mye godteri i sitt egg (metall-egg, hatt samme hvert år siden hun var 1 år), men det som er der er nøye valgt ut ut i fra hva hun liker best. Og så er det jo jakten som er mest spennende, med hint og kart og spor. Rett og slett innsatsen. Så jeg skjønner godt at ungen din synes dette var stusselig. Anonymkode: 12abf...d8a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Del Skrevet 3. april 2021 Ta heller ansvar for påskeeggene selv og fyll de med noe barna liker. Det er bedre med ett bra påskeegg enn to dårlige. Besteforeldre kan jo bidra på andre måter. Anonymkode: 8f180...03f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 3. april 2021 #11 Del Skrevet 3. april 2021 15-åringen min hadde aldri SAGT at hun ikke ville ha Europris-påskeegget, men jeg vet at hun ville blitt litt skuffet innerst inne. Ikke fordi hun er utakknemlig, men fordi hun er "vant" til at jeg legger snop jeg VET hun liker i egget, sammen med noe som kanskje er nytt som jeg ikke har sett før. Altså at det er personlig til henne og ikke "ferdigpakket". Synes ikke hun er utakknemlig av den grunn, at hun setter så stor pris på at det gjøres personlig er jo ikke en dårlig egenskap. Men hun ville nok aldri satt ord på at hun var misfornøyd med Europris-egget, til det er hun for høflig.... Synes mye av det "ferdigpakkede" snopet på Europris ikke er noe godt selv, men det er jo en smakssak. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 3. april 2021 #12 Del Skrevet 3. april 2021 (endret) Jeg synes jo det er kjekt å gi guttungen påskeegg med bare ting han liker, hadde jeg gitt han et ferdigpakket egg hadde han takket pent men ikke spist for det er ikke mye han liker i det. Det er jo kjekkere å lage et med masse ting oppi som han liker. Liker sånt dill jeg, så jeg skjønner egentlig at 12 åringen er skuffet, men man skal uansett takke pent, alltid. Endret 3. april 2021 av FrøkenMånestråle 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Del Skrevet 3. april 2021 Hadde aldri gjort det mot mitt barn, legger omtanke og kjærlighet i det faktisk, alt er spesialinnkjøpt for hva han liker aller aller best❤️ Anonymkode: 90ae7...f38 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Del Skrevet 3. april 2021 Stemmer i med de andre her. Ferdigpakka påskeegg, og ferdigpakka julestrømpe, er bare kjipt. Å pakke egg, og julestrømpe, med favorittgotteri er gøy og enda gøyere å se hvor glad ungene blir. Det er en liten innsats som skal til. Anonymkode: 508fd...3ab 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #15 Del Skrevet 3. april 2021 Helt enig med de andre at det handler om å bli sett og å legge omsorg det som gis. Forstår veldig godt at han ble skuffet. Hvorfor gi to egg når det ene er ferdigpakket? Hvorfor ikke ha fokus på 1 egg med ting valgt ut til ham? Anonymkode: a7803...a83 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 3. april 2021 #16 Del Skrevet 3. april 2021 Litt utakknemlig, men det er nok slik de andre her sier. Det føles lite personlig. Barna her fikk europrisegg fra besteforeldrene sine, og innholdet var da helt fint. Ikke noe å utsette der. Vi (foreldre) har kjøpt pappegg og fylt selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #17 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg er enig med de over. Ved første tanke kan han virke bortskjemt og utakknemlig, men jeg tror også at det er omtanken og ikke nødvendigvis snopet som er greia her! Det at dere har brukt tid og plukket ut noe som dere vet han liker, sier noe om at dere kjenner han og er glad i han. Det er samme greie som at mange blir mer glade for en personlig gave enn "truser og sokker til alle til jul i år"! Anonymkode: 0bc40...ad5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #18 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt enig med de andre at det handler om å bli sett og å legge omsorg det som gis. Forstår veldig godt at han ble skuffet. Hvorfor gi to egg når det ene er ferdigpakket? Hvorfor ikke ha fokus på 1 egg med ting valgt ut til ham? Anonymkode: a7803...a83 2 egg fordi det er ett fra hvert av besteforeldreparene. Men da skal jeg ut og ordne egg jeg, så da blir forhåpentligvis ungen fornøyd når han får sitt 3. egg.... TS Anonymkode: e7d24...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #19 Del Skrevet 3. april 2021 De ferdig eggene fra Europris suger. Det ligger ingen omtanke bak et slik egg, bare «dette var lettvint for meg». Barna får beskjed om å være takknemlige uansett hva de får, men hvorfor skal de være takknemlige når det ikke ligger noen omtanke bak det? Anonymkode: 6bf4b...41a 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skalperud Skrevet 3. april 2021 #20 Del Skrevet 3. april 2021 Forstår han litt jeg da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå