AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 ...når man vil gi et diskré hint om at man vil ha en Dom. Jeg er erfaren med å være sub men utrolig dårlig på å være diskret. Det må være noe hvor den som leser forstår at jeg erfaren men beskjeden. Jeg tenkte jeg skulle prøve tinder. Jeg leter etter en Dom elsker (er gift. Har lov) og har lett på fetlife og cuckold. Orker ikke nakenprat. noen som har noen gode tips? Anonymkode: 69106...66e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ...når man vil gi et diskré hint om at man vil ha en Dom. Jeg er erfaren med å være sub men utrolig dårlig på å være diskret. Det må være noe hvor den som leser forstår at jeg erfaren men beskjeden. Jeg tenkte jeg skulle prøve tinder. Jeg leter etter en Dom elsker (er gift. Har lov) og har lett på fetlife og cuckold. Orker ikke nakenprat. noen som har noen gode tips? Anonymkode: 69106...66e Ikke vær diskret, skriv direkte hva du er ute etter, har sett mange av begge deler, dom søker/sub søker. Er du 100% direkte på hva du søker, er det større sjanse for at du treffer på det du er ute etter. Anonymkode: 348ed...5b4
Elaine Marley Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep og brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor være diskret? Skriv at du søker en psykopat først som sist. Anonymkode: 2378d...020 Huffda. Gjør det vondt å være så bitter? Anonymkode: 69106...66e
Elaine Marley Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Slike henvendelser vil ikke bli besvart i denne tråden og slike hendelser skal tas på Pm eller på Ris og ros. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå