Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

😫 

Og de sender vel ikke ut noe i påska?

Anonymkode: c0b60...552

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Du må nok vente til tirsdag eller onsdag gitt 

Anonymkode: ac82c...471

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, får den til uka :) 

Anonymkode: d3dd0...4d2

AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg heller, sykt irriterende at Skatteetaten ikke kunne sendt ut alt før påske. At de resterende ikke er «klare» før tirs- ons rett over påske er bullshit. Det er uansett ett system som pusher ut, ikke manuelt - så denne ekstra ventetiden over påske er tull.

Anonymkode: 1d99e...02a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke jeg heller, sykt irriterende at Skatteetaten ikke kunne sendt ut alt før påske. At de resterende ikke er «klare» før tirs- ons rett over påske er bullshit. Det er uansett ett system som pusher ut, ikke manuelt - så denne ekstra ventetiden over påske er tull.

Tenker det samme..er jo 5 dager i denne "fristen" deres som går bort..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke fått, kjipt å måtte vente, men vi overlever nok. Alle skattemeldingen er klare. Men Skatteetaten sender ut i puljevis for at nettsiden deres ikke skal kræsje, slik den har en historikk med å gjøre.

Anonymkode: 959da...7a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Grunnen er egentlig at systemene kollapser om de pusher ut alt for mye på en gang. Slik som at IDporten gikk ned for noen dager siden, grunnet overbelastning. Da er det veldig mye som blir påvirket, som å logge inn på helsenorge.no.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere logget inn på altinn og sett om den ligger der? Jeg fikk hverken sms eller Mail om at den var kommet, men når jeg logget meg inn var den der. 

Anonymkode: ffacf...ae8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Grunnen er egentlig at systemene kollapser om de pusher ut alt for mye på en gang. Slik som at IDporten gikk ned for noen dager siden, grunnet overbelastning. Da er det veldig mye som blir påvirket, som å logge inn på helsenorge.no.

Vet grunnen til at de gjør som de gjør..bare irriterende at de legger denne perioden de skal sende ut skattemeldingene i påsken, mange dager venting går jo da bort i ingenting for å si det slik. Blir ekstra mange dager å vente.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har dere logget inn på altinn og sett om den ligger der? Jeg fikk hverken sms eller Mail om at den var kommet, men når jeg logget meg inn var den der. 

Anonymkode: ffacf...ae8

Sjekker daglig 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet grunnen til at de gjør som de gjør..bare irriterende at de legger denne perioden de skal sende ut skattemeldingene i påsken, mange dager venting går jo da bort i ingenting for å si det slik. Blir ekstra mange dager å vente.

Men hva venter du egentlig på? Du har vel såpass kontroll på økonomien at du vet sånn omtrent hva resultatet blir. 🤔

Anonymkode: c4bb4...342

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hva venter du egentlig på? Du har vel såpass kontroll på økonomien at du vet sånn omtrent hva resultatet blir. 🤔

Jeg venter på å se om jeg har kontroll 😉 Enn du? Sjekker vel ikke skattemeldingen en gang du da 😝

Fatter ikke at folk synes det er rart at man venter på å sjekke skattemeldingen 😅 som om det er ensbetydende med at man han null peiling 🙄

Skrevet

Samme her. Venter i spenning. :daane:

Jeg har sånn cirka kontroll, men det er alltid spennende å se på hva som skjer. :ler: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt rart at nettsidene ikke takler at mange sjekker - da er det jo ikke bra nok. 

Anonymkode: 57a37...ee0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg venter på å se om jeg har kontroll 😉 Enn du? Sjekker vel ikke skattemeldingen en gang du da 😝

Fatter ikke at folk synes det er rart at man venter på å sjekke skattemeldingen 😅 som om det er ensbetydende med at man han null peiling 🙄

Selvfølgelig sjekker jeg skattemeldingen og jeg har heller ikke fått min ennå. Men jeg stresser jo ikke med det og lager tråder her inne eller andre steder. Vi får den helt sikkert innen den fristen som har blitt oppgitt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Selvfølgelig sjekker jeg skattemeldingen og jeg har heller ikke fått min ennå. Men jeg stresser jo ikke med det og lager tråder her inne eller andre steder. Vi får den helt sikkert innen den fristen som har blitt oppgitt. 

Og siden du ikke lager tråder om det så får heller ingen andre det? Kan det være at jeg sjekker her for å høre om andre har fått skattemeldingen nå i påsken? Som en slags samtale som man kunne ha hatt på lunsjrommet med kollegaer?

Går du rundt i alle tråder på kg her for å klage på innholdet om du stiller deg uforstående til emnet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og siden du ikke lager tråder om det så får heller ingen andre det? Kan det være at jeg sjekker her for å høre om andre har fått skattemeldingen nå i påsken? Som en slags samtale som man kunne ha hatt på lunsjrommet med kollegaer?

Går du rundt i alle tråder på kg her for å klage på innholdet om du stiller deg uforstående til emnet?

Men da kan du jo gå inn i en av de utallige trådene om det samme og samtale med de om det. Alle som lurer på den samme tingen, som f.eks skattemeldingen og skatteoppgjøret, trenger ikke å lage sin egen tråd. Da blir det veldig mange tråder om akkurat det samme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men da kan du jo gå inn i en av de utallige trådene om det samme og samtale med de om det. Alle som lurer på den samme tingen, som f.eks skattemeldingen og skatteoppgjøret, trenger ikke å lage sin egen tråd. Da blir det veldig mange tråder om akkurat det samme. 

Finn en tråd som omhandler at skattemeldingen kommer nå i påsken da 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og hvilken rolle spiller deg for deg om det er 1000tråder om det samme?? La vær å trykk deg inn 😉😉👌👌

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Finn en tråd som omhandler at skattemeldingen kommer nå i påsken da 😊

Det finnes nok ikke, for alle vet at den ikke kommer på helligdager. Det er jeg sikker på at du også vet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...