AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Del Skrevet 3. april 2021 Hei!☺️ I dag er jeg 11 dpo og har siden 9dpo testet negativt. Helt ok det (er ikke prøver), problemet er bare at jeg har hatt så mange symptomer som jeg aldri har kjent på før. Puppene er ømme/såre og fyldigere, og jeg har hatt mye stikkinger og vondter nede i mageregionen, midt i og i sidene. Pleier ikke å ha dette på dette tidspunktet i syklusen. I natt våknet jeg av smerter/stikkinger langt nede i magen, altså så langt nede at det var i beinet over underlivet («skambeinet»). Det gikk også litt utover i lysken. Jeg tenkte at dersom dette viser seg å ikke være en graviditet, må jeg til legen å få undersøkt meg, for det har vært mye rare stikkinger/milde smerter som jo må komme av noe? Jeg har også lest at dersom man har så mye hcg i kroppen at man får symptomer, så skal det i hvert fall være nok hcg til at det slår ut på graviditetstester. Samtidig har jeg også skjønt at noen har tregere hcg-signing i urinen enn andre, men at det likevel er hcg i blodet? Så, det jeg lurer på er om andre har kjent slike stillinger i underlivsbeinet, og om det kan være et graviditetstegn SÅ tidlig? Og er det faktisk fysisk mulig å få symptomer uten at det slår ut på test? Setter stor pris på å høre andres erfaringer🐣 Anonymkode: beff7...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Del Skrevet 3. april 2021 Stikkinger*** i underlivsbenet, ikke stillinger🙈 Anonymkode: beff7...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 3. april 2021 #3 Del Skrevet 3. april 2021 Måneden før jeg ble gravid var første gang jeg hadde ømme pupper i dagene før ikm. Aldri hatt det før. Skikkelig ømme og også mye stikking og murring som jeg heller ikke pleier å ha. Var ikke gravid. Måneden etter føltes alt helt likt og jeg var igjen sikker på at jeg ikke var gravid. Men den måneden kom de ømme puppene 4 dager tidligere, og fikk økt utflod fra samme dagen, som begynte med lignende EL slim dagen før jeg merket en jevn økning. Fortsatt sikker på negativ test, men spotting kom ikke så testet - positivt. 🤷🏻♀️ Med andre ord, jeg hadde ca helt like symptomer når jeg ikke var gravid som når jeg var gravid. Kom bare litt tidligere når jeg var gravid 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Del Skrevet 3. april 2021 @Niny Takk for svar! Og gratulerer så mye 😃 Oi, så merkelig tilfeldig at du følte deg så annerledes syklusen FØR du faktisk var gravid. Og så forvirrende også at kroppen gir så like signaler på mens som på graviditet. Mine ømme pupper kom kanskje 5/6 dager etter eggløsning, da også økt utflod. Jeg kommer seriøst aldri til å stole på kroppen min sine signaler igjen om det viser seg at jeg ikke er gravid nå, men bare kroppen min som tuller med meg😂 Anonymkode: beff7...1e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå