AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Er dette positivt for dere damer? Ønsker helst en dame som ikke har ligget med så mange menn som jeg har med damer. Regner med det er et pluss for dere at jeg har masse "erfaring" 👍😆 Glad jeg kan kose meg uten å bli dømt av dere kvinner. Men mener dere virkelig at det er så positivt som dere sier på KG, eller er det bare noe dere sier for at dere skal ha sjans på meg? Anonymkode: f7764...6f9
HannaLena Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er dette positivt for dere damer? Ønsker helst en dame som ikke har ligget med så mange menn som jeg har med damer. Regner med det er et pluss for dere at jeg har masse "erfaring" 👍😆 Glad jeg kan kose meg uten å bli dømt av dere kvinner. Men mener dere virkelig at det er så positivt som dere sier på KG, eller er det bare noe dere sier for at dere skal ha sjans på meg? Anonymkode: f7764...6f9 Nei faktisk er det fullstendig turn off at en mann skryter av hvor mange damer han har nedlagt 🤷🏼♀️ Det er ikke automatisk slik at du er god og erfaren i senga fordi om du har hatt deg med mange. For min del er det uinteressant og noe jeg ikke vil høre en sexpartner snakke om, han får heller bevise hva han kan under akta. Og der har jeg erfart at de som er store i kjeften og skal gjøre sånn og sånn med meg stort sett kommer til kort 26
Bamseklemmer Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Rart at det skal bli oppfattet som skryt, selv om man er ærlig og sier at man har hatt mye sex... Så hvis man holder kjeft er man et bedre menneske? 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Rart at det skal bli oppfattet som skryt, selv om man er ærlig og sier at man har hatt mye sex... Så hvis man holder kjeft er man et bedre menneske? Det er bare fullstendig uinteressant, så derfor får man et dårlig inntrykk av de som absolutt må prate om det. Hvorfor i alle dager skulle det være interessant for meg at du har stappet prikken din inn i en masse andre damer? Anonymkode: f7ef4...813 6
HannaLena Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Rart at det skal bli oppfattet som skryt, selv om man er ærlig og sier at man har hatt mye sex... Så hvis man holder kjeft er man et bedre menneske? ‘’Regner med at det er et pluss for dere damer at jeg har masse erfaring’’ ser du ikke at dette er skryt? Det er jo bare ikke relevant hvor mange kilometer med forskjellig mus han har hatt på pikken. Hvordan er det avgjørende hvor god han er i senga? 11
Milky Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 (endret) Turn off... hvorfor må man egt dele dette med andre?? Det er jo bare for skryt uansett.. å ha hatt sex med mange betyr ikke at man er god!!! Endret 3. april 2021 av Milky 6
Hippogriff Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 Det er positivt å ha lært seg en kvinnekropp og å kunne tilfredsstille en kvinne. Et stort antall tilfeldige ligg med ulike kvinner i fylla er vel ikke der man lærer dette. Derfor er ikke et stort antall kvinner noe stort pluss. Bamseklemmer skrev (13 minutter siden): Rart at det skal bli oppfattet som skryt, selv om man er ærlig og sier at man har hatt mye sex... Så hvis man holder kjeft er man et bedre menneske? Slett ikke. Er du god i senga, er det absolutt et pluss 😁 Men det er forskjell på «mye sex» og «mye sex». Mange kjappe ons etterlater sannsynligvis ikke et like stort antall seksuelt tilfredsstilte kvinner. Jeg er blant de som mener den store gleden ved sex er å bidra til hverandres tilfredsstillelse. For meg er det DET som er å være god i senga 13
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 Det at du har hatt sex med mange er positivt i mine øyne, men ditt syn på kvinner er helt forkastelig. Du kan ikke operere med to ulike standarder på den måten og samtidig forvente å bli respektert. Du respekterer jo ikke kvinner som er som deg! Anonymkode: 7e07a...88b 11
Bamseklemmer Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 Hippogriff skrev (16 minutter siden): Det er positivt å ha lært seg en kvinnekropp og å kunne tilfredsstille en kvinne. Et stort antall tilfeldige ligg med ulike kvinner i fylla er vel ikke der man lærer dette. Derfor er ikke et stort antall kvinner noe stort pluss. Slett ikke. Er du god i senga, er det absolutt et pluss 😁 Men det er forskjell på «mye sex» og «mye sex». Mange kjappe ons etterlater sannsynligvis ikke et like stort antall seksuelt tilfredsstilte kvinner. Jeg er blant de som mener den store gleden ved sex er å bidra til hverandres tilfredsstillelse. For meg er det DET som er å være god i senga Jeg er så enig i alt du skriver, så vi tenker nok likt. Og som du sikkert vet er sexen best når begge parter går all-in for at den andre parten skal ha det så deilig som mulig... Erfaringen spiller heller ikke så stor rolle, som regel starter man på scratch, og tilpasser seg partneren... 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 Glad jeg ikke har møtt noen av dere som må fortelle alle at dere har ligget rundt med mange og sikkert også såret mange på deres vei. Tusen takk. hilsen ei som har blitt dumpet etter sex ett par ganger. Er kjempeglad for at dere reklamerer så vet jeg det hvis jeg treffer noen nye. Anonymkode: 3a428...f26 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 Tror ikke du skal skryte av det, men om damene får vite at du har hatt mange så blir du automatisk mer attraktiv Anonymkode: 53f15...755
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 Har du hatt en god del sex med kvinner; f.eks. mye sex med et par kvinner, eller har du hatt sex med en god del kvinner? Kanskje ca. 40. Sorry, klarte ikke å la være 😂 Anonymkode: 59c6f...e2d 1
Bamseklemmer Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 HannaLena skrev (1 time siden): ser du ikke at dette er skryt? Jo dette var litt skryt...
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #15 Skrevet 3. april 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Tror ikke du skal skryte av det, men om damene får vite at du har hatt mange så blir du automatisk mer attraktiv Anonymkode: 53f15...755 Mer attraktiv? Anonymkode: da4a3...ee7 3
HannaLena Skrevet 3. april 2021 #16 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tror ikke du skal skryte av det, men om damene får vite at du har hatt mange så blir du automatisk mer attraktiv Anonymkode: 53f15...755 Nei? Man føler seg som nok en i rekka for å forbedre skrytelista til neste jente. Nok en turn off der altså.. 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #17 Skrevet 3. april 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Mer attraktiv? Anonymkode: da4a3...ee7 En mann blir sett på som mer attraktiv om han har hatt mange Anonymkode: 53f15...755
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #18 Skrevet 3. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: En mann blir sett på som mer attraktiv om han har hatt mange Anonymkode: 53f15...755 Av deg? Anonymkode: da4a3...ee7 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #19 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er dette positivt for dere damer? Ønsker helst en dame som ikke har ligget med så mange menn som jeg har med damer. Regner med det er et pluss for dere at jeg har masse "erfaring" 👍😆 Glad jeg kan kose meg uten å bli dømt av dere kvinner. Men mener dere virkelig at det er så positivt som dere sier på KG, eller er det bare noe dere sier for at dere skal ha sjans på meg? Anonymkode: f7764...6f9 Hvorfor er det ikke positivt at en kvinne har hatt mange partnere feks 50 -100 stk? Da har hun jo masse erfaring med menn og kuker og det vil vel komme deg tilgode eller??? Anonymkode: b8f18...95f 7
Uredd Skrevet 3. april 2021 #20 Skrevet 3. april 2021 2 hours ago, Bamseklemmer said: Rart at det skal bli oppfattet som skryt, selv om man er ærlig og sier at man har hatt mye sex... Så hvis man holder kjeft er man et bedre menneske? Mye sex og mange partnere er ikke det samme... De fleste normale mennesker har vel hatt mye sex. De med mange ons har som regel hatt mindre en dem i langvarige forhold. En mann med mange har draget tydeligvis. Utover det sier ikke antall partnere noe om en person noe som helst. Hvor flink man er til å tilfredsstille partneren handler om interesse for denne, evne til å lytte og lære, mye mer enn antall førstegangsligg. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå