Pipaluk Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Det er en jeg har på face som la ut en statusoppdatering med « den verste dagen i mitt liv» og 31 mars er en dag man aldri vil glemme. Så er det kommentarer under på et språk som ikke finnes på Google translatør. Emojene er disse: ❤️💔 Samlivsbrudd??
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Pipaluk skrev (6 minutter siden): Det er en jeg har på face som la ut en statusoppdatering med « den verste dagen i mitt liv» og 31 mars er en dag man aldri vil glemme. Så er det kommentarer under på et språk som ikke finnes på Google translatør. Emojene er disse: ❤️💔 Samlivsbrudd?? Kan vel være både brudd eller noen som har dødd, sparken fra jobb, osv osv. Kan være hva som helst! Tilogmed et jubileum ( heter d det?) At pappaen eller noe har dødd denne dagen for så og så mange år siden.. Anonymkode: adad2...b89 1
Pipaluk Skrevet 3. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan vel være både brudd eller noen som har dødd, sparken fra jobb, osv osv. Kan være hva som helst! Tilogmed et jubileum ( heter d det?) At pappaen eller noe har dødd denne dagen for så og så mange år siden.. Anonymkode: adad2...b89 Men siden det er to hjerter så tenker jeg at det må være et par?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Pipaluk skrev (1 minutt siden): Men siden det er to hjerter så tenker jeg at det må være et par? Ikke nødvendigvis. Anonymkode: 11e48...21b 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Tenker det kan bety kjærlighet til den personen og medfølelse for at han/hun har det vondt. Anonymkode: 194d7...2f1 1
Pipaluk Skrevet 3. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Tenker det kan bety kjærlighet til den personen og medfølelse for at han/hun har det vondt. Anonymkode: 194d7...2f1 Ok.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 Pipaluk skrev (44 minutter siden): Men siden det er to hjerter så tenker jeg at det må være et par? Nei hvorfor det? Anonymkode: 6aa48...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 Betyr medfølelse Anonymkode: 8f76e...11f 1
Pipaluk Skrevet 3. april 2021 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Betyr medfølelse Anonymkode: 8f76e...11f Ok. Har alltid tenkt at symbolet💔 var forbeholdt kjærlighetssorg. Og medfølelse er ❤️Men da vet jeg det🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå