Gå til innhold

God deodorant

Gjest Gjest_Lita_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lita_*

Hei!

Har nå en deodorant fra Dermalogica som var DYR,men IKKE verdt pengene! :frustrert: Og jeg som vanligvis er fornøyd med produkter derfra..Uansett...Jeg trenger tips om en deodorant som tåler en stesset da på jobb+en sikerlig treningsøkt??! Jeg kan liksom ikke dusje før treningen?-noe jeg nesten er nødt til nå med den fra Dermalogica.

Prisen spiller ingen rolle bare jeg får en bra en!

PS: Må ikke inneholde alkohol(tåler ikke) og ikke ha sterk lukt(siden jeg jobber med kreft pasienter som ikke tåler sterke lukter fra for eks deo7parfyme).

takk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeleine

Kan ikke garantere at den tilfredtiller alle kravene til en god deodorant som du er ute etter, men den er iallafall uten alkohol og har ikke noen sterk duft.

Det er Lancome sin jeg tenker på og den koster rundt 150,-

Lykke til med å finne den deodoranten som du syns passer best!

(kan jo være du har prøvd denne før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare dyre parfymer, men av deodorant bruker jeg rett og slett billige Dove. Den finnes i flere forskjellige dufter, som jeg synes ikke er for sterke (er ganske sensitiv på lukter). Mener å ha lest at den fikk full score i en ukebladtest også. Kan være verdt et forsøk? Du taper ihvertfall ikke mye penger... Fås kjøpt i de fleste matvarebutikker.

PS: Jeg svetter generelt veldig lite, så jeg vet ikke hvordan Dove er hvis du vanligvis svetter mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Vaseline Intensive Care sin - den er parfymefri. Jeg tåler alkohol i deodorant, men ikke parfyme, den gir meg sår under armene og det er ikke godt!

Ellers vet jeg at mange mener Spin fra Dorothy Gray er en av de beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg varierer mellom ulike deoer, og alle funker mot svette. Vichy parfymefri er kjempebra, og tørker raskt. Biotherm er bra når huden er ømfintlig, og HTH både lukter godt, funker mot svette, og er billig.

Deoen fra Dermalogica er den dårligste jeg har prøvd. Jeg svetter ikke noe særlig, men begynte plutselig med den. Men siden det ikke er en antiperspirant (hindrer svetting), men bare dreper lukt, er det helt naturlig. :forvirret:

Endret av Elphaba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til Cosmica, som jeg kjøper på apoteket. Jeg velger den uparfymerte varianten, siden jeg nesten alltid bruker parfyme og vil unngå duftkollisjoner. Men den kommer også i en mildt parfymert variant, hvis du vil ha litt duft. Den er uten alkohol og funker supert på meg i hvert fall. Verken svettelukt eller fukt!

Men jeg blir svett når jeg trener, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sjønner ikke helt problemet med og bruke deo når du trener...

det er jo helt naturlig og svette når du trener!

det er jo naturens måte og kjøle ned kroppen på, uten det hadde vi hatt store problemer med og overleve trening...så hvorfor motkjempe det?

det er jo dønn naturlig, alle gjør det?

at du svetter når du trener viser jo at du virkelig gjør det og at du er mennesklig som alle andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også som Elphaba Vichy og Biotherm sine deoderanter, og begge funker kjempebra!! Det som er ekstra fint med Biotherm sin er at man kan bruke den rett etter at man har barbert seg under armene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krystalldeo som du får kjøpt i helsekost. Ingen lukt, ingen alkohol og den er ikke antiperspirant, den bare gjør sånn at du ikke lukter... ;)

The best there is! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lita_*
jeg sjønner ikke helt problemet med og bruke deo når du trener...

det er jo helt naturlig og svette når du trener!

det er jo naturens måte og kjøle ned kroppen på, uten det hadde vi hatt store problemer med og overleve trening...så hvorfor motkjempe det?

det er jo dønn naturlig, alle gjør det?

at du svetter når du trener viser jo at du virkelig gjør det og at du er mennesklig som alle andre!

Mulig jeg ikke skjønte heeelt hva du mente...

Joda,er jo naturlig å svette,men liker ikke å lukte!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lita_*
Kan ikke garantere at den tilfredtiller alle kravene til en god deodorant som du er ute etter, men den er iallafall uten alkohol og har ikke noen sterk duft.

Det er Lancome sin jeg tenker på og den koster rundt 150,-

Lykke til med å finne den deodoranten som du syns passer best!

(kan jo være du har prøvd denne før)

Nei,har ikke testet det,men har faktisk fått tips om denne fra to venninner...

Takker for tips alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svette er bra, men lukta skjønner jeg at du ikke vil ha...

H&M sine egne deoer (de som er bla. rosa og turkise) er kjempebra! Er de eneste som har funket for meg en hel arbeidsdag med mye fysisk arbeid. Uten at jeg har luktet svette! :)

Vel verdt å prøve, siden de bare koster 19,50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg ikke skjønte heeelt hva du mente...

Joda,er jo naturlig å svette,men liker ikke å lukte!!! :sjarmor:

da skjønner jeg :ler:

det er seff ikke så kjekt og gå rundt som en illeluktende bombe. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker vichy sin antiperspirant, og den er kjempefin!!! hindrer svette, og lukter nesten ikkeno :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...