Gå til innhold

Gilmore Girls - noen som ser eller har sett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere som har forbarmet seg over Gilmore Girls, eller allerede har sett den? 

Jeg så den første gang i 2000. Jeg ble 19 år det året akkurat som hovedrolleinhaveren, Alexis Blesis, som spiller 16 år gamle Rory i serien. Syns serien har en fin sjarm, bra dialog, og tar opp viktige ting. Får litt nostalgi og lengter tilbake til da jeg gikk på vgs, og kanskje jeg kjenner meg litt igjen i Rory. 

Anonymkode: 348ac...05e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja❤️ Synes det er rart at TVNorge sluttet å sende denne publikumsfavoritten som ettermiddagsTV, men den ble kanskje for dyr?

Anonymkode: 5a98a...96e

AnonymBruker
Skrevet

Hun heter Alexis Bledel ;) 

jeg har sett GG mange ganger 😂 det er min feelgood serie 😅

Anonymkode: 3fcf6...76c

Skrevet

Den beste serien ❤️ Ser vel igjennom serien en gang i året for kos. Ikke så fan av Gilmore Girls: A Year in a Life. Der har det gått fort i svingene med manus og historie 😕

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Sally-Go-Round skrev (2 minutter siden):

Den beste serien ❤️ Ser vel igjennom serien en gang i året for kos. Ikke så fan av Gilmore Girls: A Year in a Life. Der har det gått fort i svingene med manus og historie 😕

Ja det siste påfunnet de kom med var ikke godt gjennomført. Har sett det to ganger, men jeg gidder nok ikke å se det igjen. 

Anonymkode: 3fcf6...76c

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Noen flere som har forbarmet seg over Gilmore Girls, eller allerede har sett den? 

Jeg så den første gang i 2000. Jeg ble 19 år det året akkurat som hovedrolleinhaveren, Alexis Blesis, som spiller 16 år gamle Rory i serien. Syns serien har en fin sjarm, bra dialog, og tar opp viktige ting. Får litt nostalgi og lengter tilbake til da jeg gikk på vgs, og kanskje jeg kjenner meg litt igjen i Rory. 

Anonymkode: 348ac...05e

Har sett av Gilmore girls minst én gang! Absolutt mye sjarm og dialog i det! Blesis er en fantastisk skuespiller. Så henne også i Handmaids tale! 🍿

Anonymkode: 9f00b...ae4

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har sett av Gilmore girls minst én gang! Absolutt mye sjarm og dialog i det! Blesis er en fantastisk skuespiller. Så henne også i Handmaids tale! 🍿

Der gikk det fort i fingrene med skrivefeil i etternavnet hennes, ja. Sorry.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så den da den kom ut og jeg gikk på ungdomsskolen. Elsket den da. Vet ikke om jeg hadde syns serien var like artig nå, den er så veldig "early 2000s". Feks 60% av dialogen er referanser til samtidig popuærkultur. 

Anonymkode: 14ce3...dc2

• Liker 2
Skrevet

Elsker serien, ser den igjen ved jevne mellomrom 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker serien! Så den når jeg var 16-19år, og jeg kjente meg igjen i Rory og drømte om en mamma som Lorelai.  

Har sett den igjen i senere tid, og jeg må si at det er noe med måten Lorelai snakker med Rory på som irriterer meg. Blitt mer og mer glad i Emily 😆

Anonymkode: 18737...222

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Begynte å se, men syns Rory er så sinnsykt irriterende, og at Lorelai er en forvokst drittunge som fortsatt på død og liv skal være rebell mot foreldrene sine. Så orka ikke mer 😅

Anonymkode: 2e626...454

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere som liker Gilmore Girls, dere vil kanskje like Bunheads. Den er veldig lik. 

Anonymkode: ca69b...89c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker den ❤️ 
Men når det er sagt så synes jeg etter å ha sett den ørten gnager at Lorelai etterhvert har blitt litt slitsom (som snakker på innpust og utpust) og umoden, for ikke å snakke om Luke 😆

Den siste A year in the life synes jeg ikke noe særlig om.

Anonymkode: 03b6d...2d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker gilmore girls. Småbylivet med alle de rare begivenhetene, filmkveldene, studietlivet til Rory, Sookies matlaging og moren til Lane. Det er noe klassisk og nostalgisk over den serien, og den har masse sjarm.  Selv om jeg synes Lorelai er irriterende som aldri kommer til poenget når hun snakker🙄

Anonymkode: 2b644...330

• Liker 8
Gjest Paper Clip
Skrevet (endret)

Jeg blir alltid så sulten av å se på den serien. Jeg binga hele serien i fjor høst + de 4 siste episodene som kom i 2019? Eller noe sånt. 

Endret av Paper Clip
Skrevet

Jeg har begynt på den på nytt i påsken, det blir 4. eller 5. gang jeg ser den (hvis ikke mer). Det er min ultimate feelgoodserie. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sett på den opp igjennom åren, binget den på Netflix og sett reunion episodene.

Elsker den serien

Anonymkode: 7459e...714

• Liker 1
Skrevet

Så er dere team Dean, team Jess eller team Logan? 

Skrevet

En av mine favoritter! Har sett den serien siden første gang den gikk på tv, kjøpte DVD-boksen da den kom, og streamer den på repeat. I perioder har jeg problemer med å sovne, og da setter jeg på en episode, og klarer å roe meg nok til å sovne.

Da serien kom var jeg et år yngre enn Rory skal være, og en skoleglad film- og boknerd lik Rory. Vennskapet mellom Lorelai og Rory var likt vennskapet med min egen mor, og dermed ble dette en serie vi så på sammen frem til jeg flyttet hjemmefra.

Jeg liker virkelig ikke den nye rebooten, og håper inderlig at de kommer med en sesong 2 for å fikse alt de rota til.

Jeg er definitivt Team Logan!

• Liker 1
Skrevet
bopera skrev (1 minutt siden):

En av mine favoritter! Har sett den serien siden første gang den gikk på tv, kjøpte DVD-boksen da den kom, og streamer den på repeat. I perioder har jeg problemer med å sovne, og da setter jeg på en episode, og klarer å roe meg nok til å sovne.

Da serien kom var jeg et år yngre enn Rory skal være, og en skoleglad film- og boknerd lik Rory. Vennskapet mellom Lorelai og Rory var likt vennskapet med min egen mor, og dermed ble dette en serie vi så på sammen frem til jeg flyttet hjemmefra.

Jeg liker virkelig ikke den nye rebooten, og håper inderlig at de kommer med en sesong 2 for å fikse alt de rota til.

Jeg er definitivt Team Logan!

Jeg ser også på den for å roe meg og sovne av og til.- :) 

Jeg klarer ikke velge team. Kjemien med Jess var best, men Logan var nok kanskje best totalt sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...