Gå til innhold

Tidligere ff skal tilfeldigvis begynne å jobbe netter på samme jobb som meg. Fortelle kjæresren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært en del utro i fortiden og det har vært sårt for kjæresten. Den ene er personen jeg skal jobbe med. Den tidligere ff visste ikke at jeg hadde samboer 

Anonymkode: 4fc52...3cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kjæresten vet at denne personen er din tidligere ff = Ja!

hvis ikke = nei

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært en del utro i fortiden og det har vært sårt for kjæresten. Den ene er personen jeg skal jobbe med. Den tidligere ff visste ikke at jeg hadde samboer 

Du skal selvfølgelig ikke jobbe sammen med en du var utro med! 

Anonymkode: 36b24...09b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Herre min hatt. 

Anonymkode: 34bb0...bf7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vært en del utro mot denne "kjæresten" med denne ff? Hva er det med kjæresten din som synes dette er sårt lissom. 

Smak karma, ts! Føøøl skammen 😡 Vel undt!!

Anonymkode: 13a06...b60

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du skal selvfølgelig ikke jobbe sammen med en du var utro med! 

Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 300e5...a21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 300e5...a21

Vel, i utgangspunktet burde jo ts ha bytta jobb etter utroskapen for å vise seriøsitet i at dette aldri skal skje igjen. Nå må ts som et minimum be sjefen om å ikke bli satt på fast skift med vedkommende. Jeg hadde ihvertfall slått opp om jeg var kjæresten og fant ut dette. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Selvfølgelig ja. Dette vet du jo svaret på selv, siden du spør her og tenker på det.

Anonymkode: fd2fb...0a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke vår jobb å fikse opp i. Dette får du finne ut av selv

Anonymkode: 08021...73a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten burde løpe fort som faan. En ny brent uemosjonell tilgjengelig mann er skapt. En kan vel ikke bli mer brent enn dette omtrent. Synd for oss kvinner som ikke holder på sånn og ønsker oss en solid partner. Ja karma slår til og som fortjent

Anonymkode: 48bc4...c93

• Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet

Min partner er kollega med en tidligere elsker. 
Det bryr meg rett nedenfor ryggen. Jeg hadde vært mer bekymret dersom hun ba meg om råd.

Hun har skapt situasjonen, hun løser den (noe hun gjør uten å lage noe fuzz).

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (1 minutt siden):

Min partner er kollega med en tidligere elsker. 
Det bryr meg rett nedenfor ryggen. Jeg hadde vært mer bekymret dersom hun ba meg om råd.

Hun har skapt situasjonen, hun løser den (noe hun gjør uten å lage noe fuzz).

Så hun var utro mot deg med denne kollegaen, og såra deg kjempemye med det, men nå er det greit at de to jobber ilag? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Så hun var utro mot deg med denne kollegaen, og såra deg kjempemye med det, men nå er det greit at de to jobber ilag? 

Nei, de hat et åpent forhold så det kan ikke sammenlignes med ts sin situasjon i det hele tatt.

Anonymkode: b6dba...243

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

De var ikke elskere mens vi var sammen, men de hadde et forhold over en viss periode.

Så vidt jeg vet har hun ikke hatt andre de årene vi har vært sammen, men jeg har heller ikke spurt. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, de hat et åpent forhold så det kan ikke sammenlignes med ts sin situasjon i det hele tatt.

Anonymkode: b6dba...243

Takk for at du svarer på mine vegne, det sparer meg for masse arbeid. 🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du bør være 100 % åpen og ærlig, ellers vil kjæresten din tro at du er utro igjen. Hun kommer garantert til å finne ut at du jobber med tidligere ff, bedre at du forteller det først som sist 

Anonymkode: ce522...ebb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymkode: c6d1e...047

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...