Existens Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Hva i alle dager får en person til å snakke om å flytte sammen ganske så tidlig, ber den man er glad i om å bli hos seg i hele tre uker for å feire påske, og plutselig får kalde føtter når personen ytrer de tre magiske ordene "jeg elsker deg" i løpet av disse ukene? Forholdet har da vart i noen måneder, og han har flere ganger både sagt og vist henne hvor glad han angivelig skal ha vært i henne. Det blir faktisk slutt mellom dem før de tre ukene har gått, for det viser seg at han visstnok ikke har vært ordentlig i kontakt med følelsene sine. Likevel skriver de litt sammen via messenger der han sier han savner henne. Fire dager etter det ble slutt, klarer han å søke ny knullekompis via nettsiden de selv ble kjent gjennom. What the f***? Er det meningen man skal skjønne seg på sånt eller? Hva er feil med en sånn mann?
Gjest ABM Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Det er bare feil mann, gå videre uten å kaste bort flere gode tanker i sene nattetimer..
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Han fikk det han ville ha, og spenningen er borte. Nå finner han ny spenning. Ikke vanskeligere enn det. Anonymkode: ef00c...f5f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Dette må være utrolig vondt for deg ❤️❤️❤️ Men du skal være sjeleglad for at du fant ut at det før du flyttet sammen med han... Han lot tydeligvis som at han elsket deg. Eller kanskje han gjorde det. Men det gjorde han ikke. Han innså det gjerne da du sa at du elsket han og han fikk panikk. Anonymkode: 4595c...331 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ❤️❤️❤️ Jeg mente at han trodde at han elsket deg, men tok feil Anonymkode: 4595c...331
Existens Skrevet 3. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2021 Sier ikke at det gjelder meg, men fikk vite det nettopp og prøver å forstå meg på sånne mennesker. Disse to har vært riktig så turtelduer inntil dette, så det er virkelig ingen som skjønner seg på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå