Nala Skrevet 28. august 2005 #1 Del Skrevet 28. august 2005 3-åringen min har tegna med penn på babyborn-dukka si. Hun hadde en veldig logisk forklaring på hvorfor hun gjorde det. Dukkelise (som dukka så originalt heter) skulle nemlig være klovn akkurat den dagen Men altså, jeg får ikke bort disse pennestrekene. Har prøvd med Jif og med grønnsåpe. Funka overhodet ikke. Noen som vet noe som kan hjelpe, eller må Dukkelise bare være klovn resten av livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 28. august 2005 #2 Del Skrevet 28. august 2005 Prøv med neglelakkfjerner! Det funket her hos oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2005 #3 Del Skrevet 28. august 2005 Det var noen i kjerringråd-tråden som sa at hårspray fjerner den typen flekker. Men vet ikke selv, har aldri prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. august 2005 #4 Del Skrevet 28. august 2005 Hva med de der "svampene" Swiffer reklamerer for da? De som fjerner tusj og penn og alt sånt? Vet at Scotch har sånne "svamper" og - og de fungerer iallefall. Bruker dem masse i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 30. august 2005 #5 Del Skrevet 30. august 2005 Våtservietter beregnet til bleieskift. Skummelt, ikke sant ? Jeg brukte stort sett klut og vann, men hadde en pakke liggende til reisebruk, og prøvde da jeg fikk et tips om at det virket (samme problem som deg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2005 #6 Del Skrevet 30. august 2005 Hva med de der "svampene" Swiffer reklamerer for da? De som fjerner tusj og penn og alt sånt? Vet at Scotch har sånne "svamper" og - og de fungerer iallefall. Bruker dem masse i barnehagen. ← Disse har jeg hørt skal fungere på det meste også, så det kan være værdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 30. august 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 30. august 2005 Tusen takk for svar, jenter Nå skal jeg teste ett og ett tips, så ser vi hva som funker. Må bare vente til Storesøster kommer hjem med dukka. Hun er nemlig på "ferie" hos mamma denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå