Gå til innhold

Oops, hva er det stygge du har i hånden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Damer; har dere noen gang fersket noen midt i en runk (ikke familie)?  Hva skjedde? Ble selv fersket en gang (godt voksen mann). Hadde glemt å låse døren. Vedkommende (voksen dame - var på besøk, ikke familie) rygget pent ut, og jeg gjorde meg ferdig. Jeg sa (på tomannshånd) en stund etterpå at man må kose seg litt i ny og ne. Var liksom ikke noen grunn til å snakke det bort, samtidig som det var på din plass å «lande» situasjonen. Sporty dame; hun gjorde det samme nå og da sa hun, og livet gikk videre. 

Anonymkode: df080...04f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Damer; har dere noen gang fersket noen midt i en runk (ikke familie)?  Hva skjedde? Ble selv fersket en gang (godt voksen mann). Hadde glemt å låse døren. Vedkommende (voksen dame - var på besøk, ikke familie) rygget pent ut, og jeg gjorde meg ferdig. Jeg sa (på tomannshånd) en stund etterpå at man må kose seg litt i ny og ne. Var liksom ikke noen grunn til å snakke det bort, samtidig som det var på din plass å «lande» situasjonen. Sporty dame; hun gjorde det samme nå og da sa hun, og livet gikk videre. 

Anonymkode: df080...04f

Bra for deg at du gikk snakket ut om det.  Selv om ikke alle har opplevd slik du skriver er nok onani noe alle gjør. 😉

Skrevet

Hun var jo samtidig ærlig, sporty og forståelsesfull, skal tro om hun har hørt på TS lenge før hun gikk inn?🤭

AnonymBruker
Skrevet

Jepp

fersket en kollega når vi var på teambuildingstur på en hytte i Trysil. Jeg måtte opp å tisse på natta og gikk på badet, satte meg ned og tissa og skvetter til når jeg ser han gjennom glassdøra til badstua. 
jeg tørker meg og tapper opp og får akkurat med meg at spruten gikk der inne før jeg gikk ut å la meg igjen. 

vi har aldri snakket om det og vi jobber sammen helt profesjonelt.

Anonymkode: fb90c...932

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 7.46):

Jepp

fersket en kollega når vi var på teambuildingstur på en hytte i Trysil. Jeg måtte opp å tisse på natta og gikk på badet, satte meg ned og tissa og skvetter til når jeg ser han gjennom glassdøra til badstua. 
jeg tørker meg og tapper opp og får akkurat med meg at spruten gikk der inne før jeg gikk ut å la meg igjen. 

vi har aldri snakket om det og vi jobber sammen helt profesjonelt.

Anonymkode: fb90c...932

omg 😂 så han deg ikke, virket litt spes visst han så deg og bare forsatte å onanere.

Selv har jeg blitt fersket i onani mange ganger av min mamma når jeg var ung og bodde hjemme.

En gang av en venn da vi var på guttetur i spania og en annen gang av en ukjent mann ute i det fri 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...