AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Hadde en gang i tiden noe olje med smak. En annen gang hadde jeg noe vannbasert gelegreier. Syns oljen var best. Det gelegreiene var så klissete, og i tillegg var det bedøvende (tror ikke det skulle være det?). Hva er det beste glidemiddelet du har prøvd? Gjerne link. Anonymkode: 12765...60d
Fioljenta Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Det absolutt beste glidemiddelet vi har prøvd er Kaerlig fra Sinful. Her er vår anmeldelse. Utrolig deilig. 💜 1
Frekkulf Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 Damene blir så våte i mitt nærvær at glidemiddel trengs ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Fittesaft er det beste glidemiddelet som finnes Anonymkode: 59fa6...01b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Fist fra Mr. B. Funker meget bra til anal og litt overdimensjonerte dildoer. Trenger ikke å bruke mye av det for å få god glid. Holder lenge også. Sjelden behov for å ha på mer enn en gang Anonymkode: 954ab...bd3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 1.40): Hadde en gang i tiden noe olje med smak. En annen gang hadde jeg noe vannbasert gelegreier. Syns oljen var best. Det gelegreiene var så klissete, og i tillegg var det bedøvende (tror ikke det skulle være det?). Hva er det beste glidemiddelet du har prøvd? Gjerne link. Anonymkode: 12765...60d Som erstatning for "våthet", Astroglide... Usikker på om du finner det i Norge 😕 Anonymkode: f3f60...c60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå