AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Gutta for de av dere som hater at dama spør om dette har jeg en løsning. Hadde nettopp pult ei dame og så begynte jeg å tenke på noe. Hun spurte hva jeg tenkte på, men jeg sa at hun ikke ville vite. Hun insisterte så jeg tenkte jeg skulle lære henne en lekse. Klokka var 0300 Jeg begynte å snakke om menneskehetens utvikling siden bronsealderen. Etter en halvtime så spurte jeg henne om hun fortsatt hørte på. Men jeg fikk ikke svar for hun hadde sovnet. Så jeg vekket henne og sa at hun måtte høre på hva jeg tenkte på. Sånn holdt jeg på men måtte vekke henne sånn hvert 5 minutt. Etter 1 time med monolog så var det umulig å få liv i henne. Litt synd for jeg hadde kommet til 1900 tallet, og med snakk om fremtiden og mulige utviklinger så kunne jeg lett holdt på 5 timer til. Det behøver ikke være fakta engang, men bare komme med noe som virker troverdig. Noen dager senere satt vi i stua hennes og så på TV. Jeg begynte å tenke på noe og hun ble nysgjerrig. Jeg så det på henne at hun ville så veldig gjerne spørre hva jeg tenkte på. Men hun turte ikke. Hun hadde lært sin lekse. Så gutta; bare snakk henne ihjel hvis hun lurer på hva du tenker på, men nekter å ta hensyn til at du ikke vil dele. Takk for meg Anonymkode: 761cd...f7e 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Imponerende du møtte henne igjen noen dager etterpå.. Det hadde ikke vært jeg som kom tilbake! Anonymkode: 90788...e9f 14
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Imponerende du møtte henne igjen noen dager etterpå.. Det hadde ikke vært jeg som kom tilbake! Anonymkode: 90788...e9f Når man knuller en dame bra nok så finner de seg i alt. Og hun hadde fin kropp og god hygiene så hvorfor skulle ikke jeg gjentatt det hele? Anonymkode: 761cd...f7e 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Gutta gir hverandre alltid så gode råd når det kommer til forhold. Rørende å lese Anonymkode: af71a...ed5 25
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Dette høres ikke litt realistisk ut engang. Slett tråden og prøv igjen før du får alt for mange klikk. Anonymkode: 9eea0...dc2 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette høres ikke litt realistisk ut engang. Slett tråden og prøv igjen før du får alt for mange klikk. Anonymkode: 9eea0...dc2 Kan du utdype hva du ikke syns er realistisk? Dette er en sann historie. Anonymkode: 761cd...f7e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Haha en sånn har jeg vært med. Han kunne begynne sånn, med lange monologer om "dype" emner. Problemet var at han hadde ofte feil, så på seg selv som omtrent den smarteste i byen, og hadde null interesse av å diskutere. Han der var ikke langt unna narsissistdiagnose altså. Anonymkode: ee0f1...91d 11
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette høres ikke litt realistisk ut engang. Slett tråden og prøv igjen før du får alt for mange klikk. Anonymkode: 9eea0...dc2 Jeg tviler derimot ikke. Jeg er ganske sikker på at TS var så kjedelig å lytte til at høyrehånden hans faktisk sovnet flere ganger i løpet av natten. Anonymkode: 2f89f...690 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 Nå må ikke dere damer gå til angrep på meg fordi jeg fant en lur måte å løse et problem alle menn sliter med Anonymkode: 761cd...f7e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 Jeg er jente, men hater å få sånne spm. Så jeg ser bare dum ut hele tiden, så jeg slipper sånt. Hva er det folk forventer å høre? "jeg sitter her og tenker på deg, selvfølgelig.. at du er så sykt fin og at jeg lurer på hvorfor du aldri ble modell... hvorfor ble du aldri modell, HÆÆÆÆÆ? verden har gått glipp av noe stort ... jeg må nesten gråte nå... blir så rørt.." Eventuelt at man tenker på noe praktisk eller noe andre driter i, så lenge det ikke er noe "saftig". Men jeg tenker jo aldri på "saftige" tanker.. hehe. Anonymkode: 3a961...e51
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 Stakkars jente. Anonymkode: 859be...84b 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 Så søtt forsøk! Men ... Dette skjedde selvsagt aldri. Du fikk deg aldri ligg. Menn spør garantert like ofte dette spørsmålet som kvinner. Generelt ekstremt patetisk og trist å gå inn på et kvinneforum (bokstavelig talt) for å poste noe til menn. Incel avslørt. Lykke til videre. Anonymkode: 00fcb...c00 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Haha en sånn har jeg vært med. Han kunne begynne sånn, med lange monologer om "dype" emner. Problemet var at han hadde ofte feil, så på seg selv som omtrent den smarteste i byen, og hadde null interesse av å diskutere. Han der var ikke langt unna narsissistdiagnose altså. Anonymkode: ee0f1...91d Hadde han feil eller var du ikke smart nok til å forstå det? Noe å tenke på. Likte denne, TS. Anonymkode: 368da...2ef
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå må ikke dere damer gå til angrep på meg fordi jeg fant en lur måte å løse et problem alle menn sliter med Anonymkode: 761cd...f7e Lur måte? Er dama smart sier hun bare "okey, skjønner, du trenger ikke fortelle hele historieboka liksom" Anonymkode: bfa10...42b 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #16 Skrevet 3. april 2021 Hvorfor spørre andre hva de tenker på? Hvis man har lyst til å si det, så sier man det uansett. Anonymkode: 3a961...e51 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #17 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gutta for de av dere som hater at dama spør om dette har jeg en løsning. Hadde nettopp pult ei dame og så begynte jeg å tenke på noe. Hun spurte hva jeg tenkte på, men jeg sa at hun ikke ville vite. Hun insisterte så jeg tenkte jeg skulle lære henne en lekse. Klokka var 0300 Jeg begynte å snakke om menneskehetens utvikling siden bronsealderen. Etter en halvtime så spurte jeg henne om hun fortsatt hørte på. Men jeg fikk ikke svar for hun hadde sovnet. Så jeg vekket henne og sa at hun måtte høre på hva jeg tenkte på. Sånn holdt jeg på men måtte vekke henne sånn hvert 5 minutt. Etter 1 time med monolog så var det umulig å få liv i henne. Litt synd for jeg hadde kommet til 1900 tallet, og med snakk om fremtiden og mulige utviklinger så kunne jeg lett holdt på 5 timer til. Det behøver ikke være fakta engang, men bare komme med noe som virker troverdig. Noen dager senere satt vi i stua hennes og så på TV. Jeg begynte å tenke på noe og hun ble nysgjerrig. Jeg så det på henne at hun ville så veldig gjerne spørre hva jeg tenkte på. Men hun turte ikke. Hun hadde lært sin lekse. Så gutta; bare snakk henne ihjel hvis hun lurer på hva du tenker på, men nekter å ta hensyn til at du ikke vil dele. Takk for meg Anonymkode: 761cd...f7e Meg som er veldig interessert i evolusjon, historie og utvikling gjennom tidene 🤡 👂 Anonymkode: e8072...eb3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #18 Skrevet 3. april 2021 Dere menn som ikke har skjønt at det ligger mye omsorg og genuin interesse for dere i et slikt spørsmål er jo ikke videre smarte. Anonymkode: 57111...d6c 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #19 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor spørre andre hva de tenker på? Hvis man har lyst til å si det, så sier man det uansett. Anonymkode: 3a961...e51 Det er en invitasjon til å dele, komme nærmere hverandre og vise omsorg og interesse. Men menn som hater sånne spørsmål er vel kun ute etter sex😒 Anonymkode: 57111...d6c 4
McMary Skrevet 3. april 2021 #20 Skrevet 3. april 2021 Jeg er kvinne og hadde aldri før spurt min partner gjennom ørten år hva han tenkte på. Så fikk jeg en ny kjæreste, som spør om dette stadig vekk.. Derfor gjør jeg det innimellom, fordi jeg tenker han vil vel også bli spurt da, men svarene hans er bare vage og rare.. mens jeg alltid sier konkret hvor tankene er når han spør. Så, helt uenig at dette er en damegreie altså. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå