Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

jeg avsluttet bsu kontoen min i februar. Ble ikke brukt til boligformål. Veldig dumt av meg, men uten jobb, uten støtte fra nav osv. så måtte jeg avslutte. Hadde inne på kontoen 25.000 kr. Hadde ikke spart på flere år. Lurer dermed på når jeg får regning fra skatteatenen? Har ikke hørt noe fra dem? Og er det sånn at DnB automatisk gir da beskjed direkte til skatteaten at jeg har avsluttet? Skjønner ikke hvordan det foregår. Vurderer å ringe til skatteaten og spørre dem når jeg får regning fra dem ang. fradraget

noen andre som vet? 

Anonymkode: 0a10a...9a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Og hvor stort krav får man? 🙈 Følger! 

Anonymkode: 6a43f...e82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får det som restskatt neste år, jeg gjorde det for et par år siden og da ble det baksmell. 

Anonymkode: 4842e...ecf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Måtte avslutte dessverre pga.  jeg er student og har en del utgifter. Hadde en jobb, men ble arbeidsledig og får heller ikke støtte fra Nav. Men godt at jeg ikke er alene om det her da.. er jævlig synd. Men bedre det enn at utgiftene skal gå videre til namsdosgen pga. de tar ikke hensyn til om jeg har økonomiske problemer pga. corona :(((

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du får det som restskatt neste år, jeg gjorde det for et par år siden og da ble det baksmell. 

Jeg fikk pengene mine den 05.02.21. Da blir det restskatt på meg til neste år right? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk pengene mine den 05.02.21. Da blir det restskatt på meg til neste år right? 

Ja, da må du betale det du har fått i skattefritak på BSU kontoen din. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kunne da bare opprettet en Onlyfans konto. Problem løst. 

Anonymkode: 30d1c...6f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kunne da bare opprettet en Onlyfans konto. Problem løst. 

Anonymkode: 30d1c...6f5

Å eksponere meg selv og flashe huden min? Genialt ja. Blir nok sikkert populær blant fremtidige arbeidsgiveren utdanningen jeg er i nå! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Regner med du er klar over at du ikke får opprettet noen ny BSU konto ved en seinere anledning? 

Anonymkode: 06a2f...45b

AnonymBruker
Skrevet

Alt skjer automatisk, og det kommer som skattetillegg til neste år, altså rundt 5000,- ekstra å betale i skatt. Det er altså ikke noe du trenger å tenke på før om et år. :)

Anonymkode: 90e2e...91b

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Oki. Tusen takk for svar! :). Har pørvd å ringe dem, men de har lang telefonkø

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...