Gå til innhold

Jeg har influensa! Jeg orker ikke mer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge varer dette? Jeg er skikkelig syk og føler meg så dårlig. Er det noen tips for at det går over raskt?

Anonymkode: b3d62...b44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, stakkar deg, skikkelig manflu?

Vet du hva, alle har hatt influensa, og så jævlig er det ikke. Finnes langt verre helseplager enn influensa, du har ikke mye livsperspektiv når du kan klage sånn over influensa.

«Orker ikke mer» ta deg sammen.

Anonymkode: 50b21...264

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligheten for at du har influensa er ekstremt liten. Test deg for corona.

Anonymkode: aa1d0...c06

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud, stakkar deg, skikkelig manflu?

Vet du hva, alle har hatt influensa, og så jævlig er det ikke. Finnes langt verre helseplager enn influensa, du har ikke mye livsperspektiv når du kan klage sånn over influensa.

«Orker ikke mer» ta deg sammen.

Det er jævlig for meg jo, og jeg er jente. Tenk over hva du skriver på nett til andre.  Du trenger ikke å være så krass? Jeg spurte om tips. Ts

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligheten for at du har influensa er ekstremt liten. Test deg for corona.

Anonymkode: aa1d0...c06

Jeg tok Corona test pga dette. har ikke corona :) Ts

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg testet meg for Corona, og det hadde jeg ikke heldigvis, så var jeg hos legen og legen min han sa selv til meg at jeg har influensa og er forkjølet. Ts 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jævlig for meg jo, og jeg er jente. Tenk over hva du skriver på nett til andre.  Du trenger ikke å være så krass? Jeg spurte om tips. Ts

Krass.

Influensa er da ingen ting. Prøv å lev med en kronisk sykdom, eller bli innlagt på sykehus eller andre større helseplager.

Influensa er da ingen ting, skjerp deg! 

Du er jævlig priviligert om influensa er så ikke for deg, da har du jammen hatt det for godt i livet.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Leste : jeg er influenser, Orker ikke mer. 

Uansett: det er dessverre ikke så mye annet å gjør enn å ta det med ro, drikke nok og få i seg mat og ta noen paracet om du har smerter. Det går over. Hold ut. Finn en serie å se på for å få tiden til å gå.

Anonymkode: 78476...6e4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Influensa går over, slapp av. Veldig spesielt å si at man ikke orker mer pga influensa.. Du har kanskje ikke opplevd så mye tøft i livet ditt? Så heldig du er da! Det kan du tenke på. Og om noen dager så er du fin igjen. Jeg har sittet innendørs i 6mnd fordi jeg plutselig fikk så kraftig leddgikt i mange ledd at jeg omtrent ikke klarer å bevege meg fra rom til rom en gang, har store smerter non stop, og har ingen til å hjelpe meg. Jeg kan gjerne bytte med deg, så får du kjenne litt på håpløsheten når man har en tilstand man ikke aner om kommer til å gå over. Da kan man føle på at man ikke orker mer, i et svakt øyeblikk, men selvfølgelig orker man, man har ikke noe valg.

Anonymkode: 030ea...10e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Influensa er da ingen ting. Prøv å lev med en kronisk sykdom, eller bli innlagt på sykehus eller andre større helseplager.

Jammen herregud, det er jo alltid noen som har det verre. Prøv å lev som fattig i Afrika. Prøv å være utligger i Russland. 

Joda, det er mye verre å ha kreft enn influensa, men det er da lov å spørre om råd likevel, vel?

Anonymkode: d0ac5...eea

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det er knapt påvist influensa i verden i år, sannsynligheten for at du har det er ekstremt liten (kombinert med at du orker skrive på nett). 

Du er nok forkjøla. Varer gjerne noen dager, paracet kan hjelpe. God bedring. 

Anonymkode: 83de5...d3a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Krass.

Du er jævlig priviligert om influensa er så ikke for deg, da har du jammen hatt det for godt i livet.

Ohh lord 🙈😳

Anonymkode: 2c1c3...e40

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Influensa og forkjølelse er to forskjellige ting. Det har vært 4 påviste tilfeller av influensa i Norge i 2021, så tipper du bare er forkjølet. 
God bedring. 

Anonymkode: 8d9e9...afa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jammen herregud, det er jo alltid noen som har det verre. Prøv å lev som fattig i Afrika. Prøv å være utligger i Russland. 

Joda, det er mye verre å ha kreft enn influensa, men det er da lov å spørre om råd likevel, vel?

Anonymkode: d0ac5...eea

Dårlig sammenligning.

Alle har jo vært forkjøla og hatt influensa i løpet av livet.

Det er sinnsykt drøyt å skrive at man ikke orker mer fordi man har i fluensa.

Det er et hån mot alle som faktisk har sykdommer, eller som har vært innlagt på sykehus. 

Influensa er noe av det vanligste pg minst alvorlige man kan få.

Ts er jævlig respektløs og egoistisk som ikke orker mer over en så lav sko.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Krass.

Jeg lever med en kronisk sykdom og synes influensa er ganske grusomt. Dør jo ikke av det akkurat, men det virker som mange tror forkjølelse = influensa, og at det er en bagatell som går over på en ettermiddag. Når man først er skikkelig truffet kan det fort bli førti i feber og en uke uten at man orker mat. 

Anonymkode: 38910...79a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Influensa er utryddet. Det heter Korona nå. Har selv hatt influensa og negativ covid test, men det er ikke liv å snakke om, for influensa eksisterer ikke lenger 🙄

Inrluensa kan være innmari kjip, men det blir som regel bedre. Det henger i lenge dessverre. God bedring, TS 🥰

Anonymkode: 79a00...43a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig sammenligning.

Alle har jo vært forkjøla og hatt influensa i løpet av livet.

Det er sinnsykt drøyt å skrive at man ikke orker mer fordi man har i fluensa.

Det er et hån mot alle som faktisk har sykdommer, eller som har vært innlagt på sykehus. 

Influensa er noe av det vanligste pg minst alvorlige man kan få.

Ts er jævlig respektløs og egoistisk som ikke orker mer over en så lav sko.

Influensa er ille for veldig mange. Mm tenger ikke være så lite empatisk som innlegget ditt er! Folk blir lagt inn på intensiv og dør av influensa også! Skam deg! 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Å nei og nei. En Ts som ikke har skjønt koden på Kg. Du skal være såååå ydmyk for å få støtte her. En formulering feil og det er rett på bålet og bli brent

Anonymkode: 78476...6e4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Influensa er ille for veldig mange. Mm tenger ikke være så lite empatisk som innlegget ditt er! Folk blir lagt inn på intensiv og dør av influensa også! Skam deg! 

Ts er et persilleblad.

Eneste som bør skamme seg er ts som kan gi opp for så lite motstand.

Tipper det er mange med kronsisk lungesykdom, diabetes, hjerte- karsykdommer, kreft med spredning som gladelig ville bytta med ts. Skulle likt å sett ts komme tilbake med en slik sykdom og klage over hvir «tøft» influensa er. 

Snakk om mangel på perspektiver på ting, fra både deg og ts. 

Skam dere, jævla egoistisk å hyle så høyt for influensa, snakk om oppmerksomhetssyk og selvsentrert!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever med en kronisk sykdom og synes influensa er ganske grusomt. Dør jo ikke av det akkurat, men det virker som mange tror forkjølelse = influensa, og at det er en bagatell som går over på en ettermiddag. Når man først er skikkelig truffet kan det fort bli førti i feber og en uke uten at man orker mat. 

Anonymkode: 38910...79a

Jeg tror mange reagerer fordi Ts skriver «influensa» og «orker ikke mer» i samme innlegg. Hadde hun bare sagt hun har influensa og ønsker råd til rask bedring, så hadde hun sikkert fått noen kjerringråd eller noe sånt. Men det at hun ikke orker mer, når det er snakk om noen dager med forkjølelse eller influensa, får folk til å se rødt. Ts trenger å vite hvor heldig hun er som ikke har andre utfordringer enn denne influen.. Jaja, så er det litt kjipt noen dager, men så får hun livet sitt tilbake, i motsetning til alle der ute med kroniske sykdommer som gjør alt de kan for å tenke positiv, og gjør alt de kan for å være sterke, og for å finne små gleder i hverdagen når alt de en gang elsket å holde på med er tatt fra dem pga sykdommen. Ts trenger litt perspektiv, det er sunt for henne.

Anonymkode: 030ea...10e

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...