Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2005 #1 Skrevet 28. august 2005 Hittil har jeg stort sett brukt Guerlain Terracotta nr. 2, men lurer på om jeg skal teste Chanel som neste. Men hvordan er det? Finnes det også toner som ikke er så veldig gule, for gultoner har jeg nok av i huden fra før. Og prisen?
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 28. august 2005 #2 Skrevet 28. august 2005 Hei! Jeg har prøvd Chanel før jeg prøvde Guerlaing og likte best det fra Guerlain,men for all del...det fra Chanel er også bra. Koster det ikke 260?? I etuiet er det stort speil og kost som FAKTISK går ann å påføre med! Chanels solpudder gir like naturlig resulat som Guerlain,men synes Guerlains er letter å få jevnt.Synes det kom mer farge på med èn gang av Chanel liksom... Begge er nokså matte i fargene,så synes de passer supert til dagtid. Dessverre kan jeg ikke svare på det med gultoner og sånt,for jeg har ikke så mye peiling på det...Men det finnes i ulike farger-og da i brune nyanser. Jeg har ikke lengre Chanels solpudder,så husker ikke hvilke nummer jeg brukte,men fargen var nok litt sånn rosabrun?!
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2005 #3 Skrevet 28. august 2005 Takk for svar! Det etuiet er kjempestort, ikke sant? Og ikke så lett å dra på. Men samtidig trenger man ikke da egen kost. Guerlain sitt koster nå 310, så jeg antar Chanels koster oppi 400 Men jeg skal på tax free på fredag, det er derfor jeg forhører meg
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 28. august 2005 #4 Skrevet 28. august 2005 Sorry,jeg mente 360 kr ca...Mulig det er bare litt i underkant av 400 også?! Da synes jeg ikke det er vært de pengene altså! Guerlains sitt er bedre. Om du har lyst til å prøve noe annet enn Guerlain kan jeg jo anbefale deg noen andre også-vet jo ikke helst hvilke merker de har der du skal da,men... * Lancome Star bronzer#02 gir en mørk(brun-ikke gul ihvertfall)farge,men blir jevn og natulig på huden. Det har ikke skiimmer i seg,men gir glød allikevl. Jeg har det nå for tiden som jeg er litt brunere etter sommeren. Utover på vinteren vil det nok bli for mørkt for meg...Vet jo ikke hvor brun du er da,men... Selv om jeg bruker litt selvbruning om vinteren synes jeg dette blir litt for mørkt. *Versace solpudder. Vet ikke navnet,men tror det bare finnet ett?! Har prøvd det flere ganger og det står på neste-kjøp-lista mi! det har et utrolig lekkert etui og gir fin farge og glød til huden. Tror det finnes i en del forskjellig e farger,men tror for eks Cahnel har større utvalg av farger?! Håper du får tak i noe du blir fornøyd med!
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2005 #5 Skrevet 28. august 2005 (endret) Takk for anbefalinger! Jeg har ett fra YSL liggende, men det er litt i mørkeste laget (#3). Jeg får se meg litt omkring hva jeg liker. Versace har i hvertfall veldig godt løspudder, til og med for tørr hud, så kanskje? (jeg ender vel opp med Guerlain igjen, til slutt ) Jeg er litt brun pga selvbruning, men ikke knallbrun. Endret 28. august 2005 av Elphaba
Gjest Xavia Skrevet 28. august 2005 #6 Skrevet 28. august 2005 *Versace solpudder. Vet ikke navnet,men tror det bare finnet ett?! Har prøvd det flere ganger og det står på neste-kjøp-lista mi! det har et utrolig lekkert etui og gir fin farge og glød til huden. Tror det finnes i en del forskjellig e farger,men tror for eks Cahnel har større utvalg av farger?! ← Jeg har dette fra Versace og det er kjempebra! Lett å påføre og gir en flott farge. Etuiet er det heller ikke noe i veien med. Lekkert!
Scheherazade Skrevet 28. august 2005 #7 Skrevet 28. august 2005 Jeg har Chanel-pudderet, i nummer 21 toundra. Den fargen jeg fikk anbefalt i parfymeriet, og passer meg veldig bra til hverdags, siden det gir litt farge uten at det ser ut som om jeg har smurt meg inn med sjokoladesaus. Heller ikke superglitrende, og det synes jeg er bra. Kjøpte det i Frankrike for to år siden og da kostet det 29 euro tror jeg. I år så jeg det til 35 euro et sted iallfall. Varer nesten evig, inneholder 15 g, og jeg har over halve igjen. Kosten er OK til å ta med seg, men hjemme bruker jeg en vanlig pudderkost, fordi den er litt firkantet og lett gir litt markert påføring. Selve etuiet synes jeg ikke er så stort, fordi det er så pass flatt at det likevel ikke gjør så mye av seg. Så, jeg vil anbefale det iallfall!
Rosenrød Skrevet 28. august 2005 #8 Skrevet 28. august 2005 Jeg synes Mac sitt solpudder er det beste jeg har prøvd. Nå finnes ikke det i Norge da, men det er et godt kjøp hvis du er i utlandet!
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2005 #9 Skrevet 28. august 2005 Synes kanskje det er i overkant glitrende.. Men elsker etuiet Og kosten er veldig bra. Ville kanskje kjøpt Versace
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2005 #10 Skrevet 28. august 2005 Hmm.... Bra man har små vanskelige valg som kan skygge for de store, skumle
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2005 #11 Skrevet 28. august 2005 Hmm.... Bra man har små vanskelige valg som kan skygge for de store, skumle ← Hehe, det er så sant.
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2005 #12 Skrevet 28. august 2005 Hehe, det er så sant. ← Så derfor tenker jeg på hva slags solpudder jeg skal kjøpe når jeg skal på tax free-butikken på fredag. Ikke på det skumle foredraget på lørdag
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2005 #13 Skrevet 28. august 2005 Så derfor tenker jeg på hva slags solpudder jeg skal kjøpe når jeg skal på tax free-butikken på fredag. Ikke på det skumle foredraget på lørdag ← Jeg vurderer å kjøpe ny øyeskygge, fordi den jeg bruker mest av er jinxed. Møtte min store forelskelse, og ble så skuffet over hvor vanlig han faktisk er. Nå må jeg tenke på andre ting, og sminke er jo så tilgjengelig Lykke til med foredraget Med nytt solpudder må det gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå