AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg har aldri tent på noen mann. Klarer ikke å bli våt sammen med en mann, blir ikke kåt sammen med en mann. Får fort følelser for menn og blir forelsket, men vil bare ikke ha sex med dem. vil ikke ha sex med kvinner heller. Jeg blir kåt (helt spontant), men vil kose med meg selv. Bruker leketøy ofte og nyter det - men hater når andre (uavhengig av kjønn) blander seg. Synes også penetrering med penis er ekstremt smertefult. Er jeg aseksuell? Anonymkode: b96db...794 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Del Skrevet 2. april 2021 Kan også legge til at jeg på mirakuløst vis har vært samboer, blitt gravid og født et barn vaginalt uten at det spilte noen rolle hverken på smertenivå eller emosjonelt. Det forholdet strandet (som alle mine andre) på manglende sex. Anonymkode: b96db...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Del Skrevet 2. april 2021 Trolig. Høres ut som noen jeg kjenner. Bare at vi fortsatt bor under samme tak. Anonymkode: 030fd...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Del Skrevet 2. april 2021 Har du prøvd sex med begge kjønn? Og ingen av de som ga deg noe? Anonymkode: 030fd...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har du prøvd sex med begge kjønn? Og ingen av de som ga deg noe? Anonymkode: 030fd...2aa Jepp. Merket ingenting, de er bare forstyrrende i min situasjon med meg selv. Blir irritert og sur på partnere fordi de forstyrrer meg 😅 Anonymkode: b96db...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiro Skrevet 4. april 2021 #6 Del Skrevet 4. april 2021 Asexual er å ikke være forelsket i noen ab partnerene, men du er jo forelsket. Det er går jo helt fint å ikke ha sex med andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå