Gå til innhold

Er det greit å spørre ei venninne om sex? Sånn rett ut. Uten å gå rundt grøten med en skjult agenda.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere? 
mann 41

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg setter i hvert fall pris på når folk er direkte og ærlige, selv om det kanskje kan føre til litt ubehag av og til. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde skremt meg vekk på  1 sekund, så med mindre hun selv har hintet veldig, så vil jeg si: absolutt nei! 

Anonymkode: ebeb3...c77

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Dette blir for dumt. Ingen agenda, du liksom. :hoho:

Anonymkode: 40bd4...ddd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt i orden at du spør! Så godt som alle kvinner vil både avslå og avvise vennskap med deg der etter.

Men det er helt i orden at du spør!

Anonymkode: 6f53a...ba7

• Liker 13
Skrevet

Kommer jo helt ann på hva slags forhold dere har. Hadde bestekompisen spurt om sex ville jeg synes det var ekkelt.. hdde det vært en venn man har en liten flørt med så er det noe annet

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Tyren79 skrev (4 minutter siden):

Hva mener dere? 
mann 41

Nei det er frekt og uhøflig!

Anonymkode: 2ca0f...264

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette blir for dumt. Ingen agenda, du liksom. :hoho:

Anonymkode: 40bd4...ddd

Som nevnt, uten SKJULT agenda.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde foretrekt en mann som var direkte og tydelig på hva han ville. 

Jeg liker ikke menn som er uklar og sleip og utnytter kvinner som ønsker forhold til sex.

Et sånt spørsmål er fair play. 

Anonymkode: b2684...ca1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på vennskapsforholdet. Så er vanskelig å svare på. Noen av kompisene mine hadde jeg reagert med å bli lei meg for da var vennskapet over. Andre kompiser hadde jeg vurdert tilbudet og sikkert takket ja. 

Anonymkode: 6cc14...195

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er kjekk er det lov, hvis ikke er det ikke lov 

Anonymkode: c9d96...b58

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror selv ikke horer liker å bli behandlet som horer. Så ville pakket det litt inn, evt så må hun være veldig trygg på deg, skal du lykkes med det. 

men dreper nok stemningen med å gå så rett frem på forhånd uansett. 

Anonymkode: eaf34...e55

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil ta sjansen på å risikere vennskapet, så kan du jo spørre om det.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ja det kan du absolutt gjøre. Men anbefaler deg å for det første vurdere om hun er typen til å synes det er ok (det er individuelt, noe du ser av de vidt forskjellige svarene du får her), og for det andre at du spør litt indirekte og sirkler deg inn litt før du spør rett ut, så hun får muligheten til å stoppe deg på en fin måte før du kommer så langt.

Ut over det: Kjør på! Har opplevd det flere ganger og satt stor pris på det - har også takket ja hos noen.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Skrevet

Er dere venner, eller noe mer? Dersom hun potensielt føler noe er dette veldig dumt. Da sier hun sikkert ja, i håp om noe mer. Vær grei nå. 

• Liker 1
Skrevet

Må vel regne med et klask på kinnet eller latter, hvis det er en åpningsreplikk med ukjente. Man må jo selv finne ut hvem som tåler å høre det da, jeg spør heller om hun vil være med på loftet og ha gymnastikk... hun forstår nok hva jeg mener,  men hun kan ikke ta meg for å være for direkte🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bestekompisen min gjorde dette med meg og responsen min var å le. For meg var det utenkelig da han like godt kunne være broren min. Men han aksepterte det og spurte ikke noe mer og vennskapet tok ikke skade av det. Han tenkte bare at sex mellom oss uten strings ville blitt en bra greie da vi kjenner hverandre såpass godt - men det hadde endra hele dynamikken i forholdet for min del. Så ble nei. 

Anonymkode: 754cf...1ca

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, tulleinnlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Gjest Alterego666
Skrevet
Tyren79 skrev (3 timer siden):

Hva mener dere? 
mann 41

Jeg mener det er greit om dere har et åpent og tillitsfullt forhold ellers.

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Nei.

Jeg hadde synes det var jæææææævlig kleint, og det hadde ødelagt vennskapet.

Om vi åpenbart hadde flørtet hadde du jo ikke trengt å gå direkte på grøten uten forvarsel og kontekst.

Jeg er «bare venn» med folk av en veldig god grunn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...