AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Hva skal jeg gjøre? Hvordan? Takk for all hjelp:) Anonymkode: 078d5...d92
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Hva med å spørre han selv om det? Anonymkode: 1f82b...e22
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Det ligger i hans makt å gjøre, ikke i din, dessverre. Anonymkode: 039e2...1a9
3lis3 Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva skal jeg gjøre? Hvordan? Takk for all hjelp:) Anonymkode: 078d5...d92 Enkelt. Vekk han med en BJ og gi han en til før hans sovner.
Gjest ABM Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Vis ham hvem du er innerst inne, hjelper ikke det kan du velge mellom å bytte ham ut og ett liv uten kjærlighet til du dør.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 Hvis du tilfeldigvis skulle være min kone, så har det skipet gått. Anonymkode: 4692e...9c7 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du tilfeldigvis skulle være min kone, så har det skipet gått. Anonymkode: 4692e...9c7 Elsker du henne ikke? Hvorfor ikke? Hva har forandret seg? Anonymkode: 078d5...d92
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva skal jeg gjøre? Hvordan? Takk for all hjelp:) Anonymkode: 078d5...d92 Bare det at du sender ut en slik «bestilling» til andre, uten å en gang bidra med opplysninger, tyder for meg på at du er langt unna elskverdig. Om du ønsker å bli elsket, så må du bry deg om andre. Om du ønsker å bry deg om andre så må du gi av deg selv. Det å bare sitte der og forlange hjelp, er rett og slett...det motsatte. Anonymkode: 517ea...e42 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 Herregud hvorfor gidder folk sånt? Det er så patetisk. Vær heller alene Anonymkode: af41b...1fa
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Elsker du henne ikke? Hvorfor ikke? Hva har forandret seg? Anonymkode: 078d5...d92 Ikke nå lenger. Tok meg litt tid å forstå, men det var ikke meg hun ville ha. Det var det hun trodde hun kunne forme meg til som hun ville ha. Og nå etter årevis med kommentarer om alt som er feil, så har jeg sagt at jeg ikke vil mer. Så nå har hun begynt med kompliment og skryt. Det er for sent. Anonymkode: 4692e...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 Skjønner ikke hvorfor folk former andre til å passe seg selv? Folk hater jo det selv, når andre gjør det mot dem. Tror folk at de er Gud, eller noe? Anonymkode: ec361...52a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare det at du sender ut en slik «bestilling» til andre, uten å en gang bidra med opplysninger, tyder for meg på at du er langt unna elskverdig. Om du ønsker å bli elsket, så må du bry deg om andre. Om du ønsker å bry deg om andre så må du gi av deg selv. Det å bare sitte der og forlange hjelp, er rett og slett...det motsatte. Anonymkode: 517ea...e42 Jeg er ikke ts, men dette var ufyselig skrevet, tenk litt på at det er en person som sitter på andre siden av "linjen". Det er mange i forhold der ute der partneren har glemt hvordan man SER den man er gift med/sammen med, mannen til ts er kanskje en av de? Ts, hvis du er deg selv og den beste versjonen av deg, så bør det være nok. Noen vil kanskje tipse deg om å ta litt avstand, la han savne deg og kjenne litt på det han har. Ellers sang jo Bonnie Raitt så sant (dog så kjedelig); I can't make you love me if you don't. Anonymkode: ffc33...cb9 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): dette var ufyselig skrevet Det er din mening. Min mening er at det er HI som er det. Husk at vi alle er ulik og har ulike erfaringer. Anonymkode: 517ea...e42
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke nå lenger. Tok meg litt tid å forstå, men det var ikke meg hun ville ha. Det var det hun trodde hun kunne forme meg til som hun ville ha. Og nå etter årevis med kommentarer om alt som er feil, så har jeg sagt at jeg ikke vil mer. Så nå har hun begynt med kompliment og skryt. Det er for sent. Anonymkode: 4692e...9c7 Nettopp. Anonymkode: 517ea...e42
indigob Skrevet 3. april 2021 #15 Skrevet 3. april 2021 Det er bare en ting du kan gjøre og det er å overse han totalt, ikke være trengende , fokusere på deg selv og bruke tid på vennene dine. hvis han elsker deg så vil han komme til deg da og kjempe for deg, hvis ikke så dropp han.
Gjest Alterego666 Skrevet 3. april 2021 #16 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tok meg litt tid å forstå, men det var ikke meg hun ville ha. Det var det hun trodde hun kunne forme meg til som hun ville ha. Har en lignende variant. Hun elsket ikke meg, hun elsket hva jeg representerte.
Gjest Alterego666 Skrevet 3. april 2021 #17 Skrevet 3. april 2021 Mitt tips til TS er at du må elske deg selv før du kan bli elsket av en partner. Start med å fokusere på å være en person DU er stolt av.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #18 Skrevet 3. april 2021 Elsker han deg så flott, om ikke så stikk. Du skal ikke måtte stå for all kjærlighet i det forholdet og jobbe inn hans del og. Anonymkode: 63594...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå