AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Er du en som ikke har kontakt med barnet ditt eller kjenner du noen som ikke har det av egen fri vilje? Jeg synes det er helt fascinerende at det går an å vite at man har et barn, men ikke ville ha noe med det å gjøre. I tilfellet jeg kjenner til så vil ikke far ha kontakt med barnet for å straffe mor, men han straffer strengt talt bare barnet så jeg ser ikke logikken. Skulle ønske jeg kunne vært inni hjernen til en slik person så jeg kunne forstår hvordan man får det til. Anonymkode: 3df68...0f1 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Besteveninna mi har ein sånn far. Han er ekstremt egosentrisk, alt handlar om meg, meg, meg. Antar ein form for personlighetsforstyrrelse, uansett skeivutvikling av ein form. Ho har då milliardar av daddy issues og drikker mykje i periodar. Det har nærast ikkje vore kontakt når ho vokste opp, han tok kontakt når ho var ca 19 år for å letta på sitt eiget hjarte. Kor vondt det hadde vore for HAN å ikkje greie væra i livet hennas, ko ko ko. Anonymkode: 37ded...95f 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Jeg er et sånt barn. Vet ikke en gang hvem min far er. Var voksen før jeg innså at jeg faktisk hadde «daddy issues». I form av ekstremt bekreftelsesbehov (som har ført til flere episoder med utroskap), behovet for å alltid ha noen (har vært i forhold mer eller mindre sammenhenger siden jeg var 15, med flere menn) og sikkert enda flere problemer som jeg ikke har innsett enda, rett og slett fordi jeg ikke vet hva normalen er 😅 Anonymkode: 55e1a...cb7 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Kjenner ingen, men kan tenke meg situasjoner der jeg ville ønsket det. Jeg er tobarnsmor og elsker barna mine over alt på jord, men for meg er DNA ubetydelig. Det er relasjonen som avgjør kjærligheten. Jeg kan fint tenke meg at hvis jeg var en mann, og en kjæreste eller ons «lurte» på meg et barn de visste at jeg ikke ønsket, hvor jeg var tydelig både før og etter graviditet hva jeg mener, men hun likevel valgte å beholde - ja, da kunne jeg nok fint ha ønsket minimalt med kontakt med det barnet. Og ja, jeg er fullt klar over at en slik mening vil bli slaktet på KG...🙄 Anonymkode: 18643...f5d 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Om hun føder mitt barn mot min vilje så er ungen hennes ansvar og jeg vil ikke ha noe med noen av dem å gjøre. Dessverre må jeg betale for ungen. Sykt å gi kvinner insentiv til å få barn med menn som ikke vil ha barn Anonymkode: 4b1da...2f2 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Besteveninna mi har ein sånn far. Han er ekstremt egosentrisk, alt handlar om meg, meg, meg. Antar ein form for personlighetsforstyrrelse, uansett skeivutvikling av ein form. Ho har då milliardar av daddy issues og drikker mykje i periodar. Det har nærast ikkje vore kontakt når ho vokste opp, han tok kontakt når ho var ca 19 år for å letta på sitt eiget hjarte. Kor vondt det hadde vore for HAN å ikkje greie væra i livet hennas, ko ko ko. Anonymkode: 37ded...95f Usj, forferdelig. Anonymkode: 40904...adf 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Nei, men jeg vet om flere som har presset kvinner til aborter og truet med å oppføre seg sånn. De er søppel. Anonymkode: 40f9c...7fa 11
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Ja, jeg kjenner en. Barnet var et resultat av en tur på byen mår han var på jobb et annet sted i landet. Han fikk ikke vite om barnet før det var 5 (ved en tilfeldighet) Da hadde barnet hatt en annen pappa i livet sitt siden det var født. Så han jeg kjenner har valgt å holde seg unna, fordi han mener at det er det beste for barnet. Men er positiv til å ha kontakt hvis barnet noen gang oppsøker han. Anonymkode: 9f13d...fe3 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du en som ikke har kontakt med barnet ditt eller kjenner du noen som ikke har det av egen fri vilje? Jeg synes det er helt fascinerende at det går an å vite at man har et barn, men ikke ville ha noe med det å gjøre. I tilfellet jeg kjenner til så vil ikke far ha kontakt med barnet for å straffe mor, men han straffer strengt talt bare barnet så jeg ser ikke logikken. Skulle ønske jeg kunne vært inni hjernen til en slik person så jeg kunne forstår hvordan man får det til. Anonymkode: 3df68...0f1 En bekjent av meg hadde sex med ei i omgangskretsen imens han var forlovet. Noen uker etter bryllupet fikk han vite at hun han var utro med var gravid. Hans kone nektet han å ha kontakt med barnet. Han fikk barn med kona kort tid etterpå. Disse halvsøskene møtes av og til i kirken der foreldrene går. Men de vet jo ikke at de er søsken. Er så trist. Skjønner ikke at faren klarer å se sin datter uten å si noe. Anonymkode: a3cab...4d6 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, men jeg vet om flere som har presset kvinner til aborter og truet med å oppføre seg sånn. De er søppel. Anonymkode: 40f9c...7fa Fair det. Alternativet er å leve resten av livet med et barn man ikke vil ha og en kvinne man hater. Anonymkode: 4b1da...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om hun føder mitt barn mot min vilje så er ungen hennes ansvar og jeg vil ikke ha noe med noen av dem å gjøre. Dessverre må jeg betale for ungen. Sykt å gi kvinner insentiv til å få barn med menn som ikke vil ha barn Anonymkode: 4b1da...2f2 Men hvordan har du samvittighet til dette ovenfor et uskyldig barn? Ditt eget barn som du frivillig har vært med på å lage ved å ha sex? Barnet har jo ikke gjort noe galt 😔 Anonymkode: 3df68...0f1 8
Suma Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om hun føder mitt barn mot min vilje så er ungen hennes ansvar og jeg vil ikke ha noe med noen av dem å gjøre. Dessverre må jeg betale for ungen. Sykt å gi kvinner insentiv til å få barn med menn som ikke vil ha barn Anonymkode: 4b1da...2f2 Hvis man tenker sånn så må man nesten sterilisere seg eller avstå fra sex siden det er en velkjent sak at sex kan føre til graviditet. 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er du en som ikke har kontakt med barnet ditt eller kjenner du noen som ikke har det av egen fri vilje? Jeg synes det er helt fascinerende at det går an å vite at man har et barn, men ikke ville ha noe med det å gjøre. I tilfellet jeg kjenner til så vil ikke far ha kontakt med barnet for å straffe mor, men han straffer strengt talt bare barnet så jeg ser ikke logikken. Skulle ønske jeg kunne vært inni hjernen til en slik person så jeg kunne forstår hvordan man får det til. Anonymkode: 3df68...0f1 En eks som faktisk ikke vil ha noe med ene sønnen sin å gjøre. Han har aldri vært sammen med mamma1 eller mamma2, men gutten med mamma2 nekter han å møte. Anonymkode: 513eb...22c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 Faren til barnet mitt er sånn. Barnet er ett år nå. Anonymkode: c8fc0...c95
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #15 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om hun føder mitt barn mot min vilje så er ungen hennes ansvar og jeg vil ikke ha noe med noen av dem å gjøre. Dessverre må jeg betale for ungen. Sykt å gi kvinner insentiv til å få barn med menn som ikke vil ha barn Anonymkode: 4b1da...2f2 Så du tar det utover barnet som faktisk er ditt eget og du var MED på? Sex kan føre til graviditet. Da må du avstå fra sex! Helst sterilisere deg. For det du skriver går kun utover et uskyldig barn du frivillig var med på å lage vel vitende om at sex kan resultere i barn selv om kvinnen går på p-piller. Håper du bruker kondom, da er du hvertfall mer (mdn ikke helt) sikker på at du ikke får et uskyldig barn til verden som har en far som ikke vil vite om det. Anonymkode: 05d33...9ad 5
cattleya Skrevet 3. april 2021 #16 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om hun føder mitt barn mot min vilje så er ungen hennes ansvar og jeg vil ikke ha noe med noen av dem å gjøre. Dessverre må jeg betale for ungen. Sykt å gi kvinner insentiv til å få barn med menn som ikke vil ha barn Anonymkode: 4b1da...2f2 Det der kjenner jeg en mann som mener. Jeg kan virkelig ikke fatte det. Hvordan kan man leve livet sitt som om ingenting har hent? Hvordan kan man våkne hver morgen og ikke tenke på at man har et barn der ute. Sitt eget kjøtt og blid som går rundt i verden og eksisterer. Altså det er grunnen til at jeg ikke hadde greid å være eggdonor en gang, jeg ville tenkt på det barnet som mitt, jeg ville lurt på hvordan hen hadde det, hvordan det gikk. Jeg hadde aldri greid å være så følelsesløs. 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #17 Skrevet 3. april 2021 Ja, barnet var planlagt, hans største ønske var å få barn. Stakk før fødsel. Barnet er nå ungdom på 16 og det har bare vært en sms i ny og ne som troll i eske. Anonymkode: cf5d7...f2a 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #18 Skrevet 3. april 2021 Kjenner en sånn. Han har ingen kontakt med barnet, hans foreldre, søsken og besteforeldre har derimot god kontakt og «samvær». Han har fått flere barn senere med sin kone, mistenker at hun har en finger med i spillet når det gjelder null kontakt. Tror det utstøtte barnet ble unnfanget med en ons like før han møtte sin kone og således født etter at de ble sammen. Anonymkode: 0b0cc...271 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #19 Skrevet 3. april 2021 Ektefellen til søsteren min hadde et seksuelt forhold til en perifer kamerat sju år før hun møtte søsteren min. Hun ble gravid, og gjennom hele graviditeten fikk hun plutselig ikke kontakt med denne kameraten. Da barnet var 3 mnder gammelt, dukket mannen opp for å se ungen. To uker senere fikk svigerinnen min en sms som sa «Aldri kontakt meg igjen. Jeg vil ikke ha noe å gjøre med hverken deg eller ungen din». Søsteren min og resten av familien vår har behandlet dette barnet som vårt eget, og sett at h*n har tilknytningsproblemer. Det hjelper da heller ikke at barnet gjennom årene har tatt kontakt på egen hånd, noe mor og søsteren min har funnet ut først etter skaden har skjedd. Den eneste gangen h*n fikk svar, var da han sendte en sms hvor han skrev «Drit i å ta kontakt med meg. Jeg er ikke interessert i deg». Den meldingen sendte han til et 10 år gammelt barn, som endte med å kutte opp armene og beina sine med et glasskår. Nå er barnet blitt 20 år, og har slått seg til ro med at sånn er det. Anonymkode: 45967...996 2
Gjest Kirsebæra Skrevet 3. april 2021 #20 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ektefellen til søsteren min hadde et seksuelt forhold til en perifer kamerat sju år før hun møtte søsteren min. Hun ble gravid, og gjennom hele graviditeten fikk hun plutselig ikke kontakt med denne kameraten. Da barnet var 3 mnder gammelt, dukket mannen opp for å se ungen. To uker senere fikk svigerinnen min en sms som sa «Aldri kontakt meg igjen. Jeg vil ikke ha noe å gjøre med hverken deg eller ungen din». Søsteren min og resten av familien vår har behandlet dette barnet som vårt eget, og sett at h*n har tilknytningsproblemer. Det hjelper da heller ikke at barnet gjennom årene har tatt kontakt på egen hånd, noe mor og søsteren min har funnet ut først etter skaden har skjedd. Den eneste gangen h*n fikk svar, var da han sendte en sms hvor han skrev «Drit i å ta kontakt med meg. Jeg er ikke interessert i deg». Den meldingen sendte han til et 10 år gammelt barn, som endte med å kutte opp armene og beina sine med et glasskår. Nå er barnet blitt 20 år, og har slått seg til ro med at sånn er det. Anonymkode: 45967...996 ❤❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå