AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Håper noen kan svare. Hvordan gikk det? Anonymkode: fa944...a45
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Norsk språkhistorie fra 1800 til i dag. Hvor Ivar Aasen gikk for å samle dokumentasjon til nynorsken sin, sånne ting. Fikk 6. Anonymkode: 8aeea...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Norsk språkhistorie fra 1800 til i dag. Hvor Ivar Aasen gikk for å samle dokumentasjon til nynorsken sin, sånne ting. Fikk 6. Anonymkode: 8aeea...0fc Wow! Kan du fortelle i borte trekk strukturen på presentasjonen din? Hadde du en veldig god fremføring? Eller måtte de spørre deg mange spørsmål som du svarte godt på? Jeg sliter med nerver når det kommer til muntlig. Anonymkode: fa944...a45
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Fikk nasjonalromantikken og språkhistorie. Snakket meg gjennom hele litteraturhistorien og språkhistorien. Avsluttet med en kort oppsummering av fordypningsemnet. Fikk 6. De spurte lite, jeg bare snakket og snakket. Anonymkode: 1c73b...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå